וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקר שחור: אירוע בראנצ'ים שלא תרצו לפספס

5.6.2018 / 12:02

ביום שישי האחרון של החודש, למחרת הלילה הלבן של ת"א, יחגגו המסעדות הטובות בעיר בוקר שחור - אירועי בראנץ' מושקעים וטעימים במיוחד, יש לנו תחושה שתרצו להיות שם. כל הפרטים

כיסוני דמפלינגס בטאיזו. איליה מלניקוב,
דמפלינגס בטאיזו/איליה מלניקוב

בשנים האחרונות, ארוחות הבראנץ' הפכו להיות החביבות ביותר על הקהל הישראלי. כולם רוצים לאכול בראנץ' בעיקר בימי שישי שטופי שמש, בהם קמים מאוחר מדי בשביל לאכול ארוחת בוקר, אבל עוד קצת מוקדם מדי בשביל ארוחת צהרים כבדה - בראנץ' זה הפתרון המושלם.

אם מיציתם כבר את כל אופציות הבראנץ' בתל אביב ואתם מחפשים חידוש מרענן רשמו לפניכם את יום שישי ה-29 ביוני, בו כל המסעדות הכי שוות יגישו מהדורת בראנץ' מיוחדת.

Black Morning by BeanZ הוא אירוע קולינרי שיתקיים למחרת אירועי הלילה הלבן של ת"א. 11 מסעדות שף מובילות, אשר אינן מגישות ארוחות בוקר בדרך כלל, יגישו ליום אחד בלבד תפריט בראנץ' במתכונת של ארוחה מלאה הכוללת 5 מנות.

שפים בשחור. איליה מלניקוב,
נבחרת השפים בשחור/איליה מלניקוב

הבוקר השחור (כקונטרה ללילה הלבן) יבוא לידי ביטוי ברבדים שונים של החוויה, החל מהתפאורה, דרך המוזיקה, וכלה בחלק מן המנות שיוגשו בתפריט, אשר יהיו שחורות, בהתאם לטרנד האוכל השחור שסחף בשנים האחרונות את עולם האוכל.

המסעדות המשתתפות בפרויקט הן מסעדת טאיזו של השף יובל בן נריה, המסעדה היפנית דיינינגס על גג מלון נורמן, קאב קם הבר התאילנדי של יריב מלילי, מלגו ומלבר של השף מוטי טיטמן, דלידה, ניטן תאי של השף שחף שבתאי, התרנגול הכחול של השף שאול בן אדרת, ג'וז ולוז ובאנה הטבעונית של השף חנוך שכטר. בנוסף ייערכו שני פופ-אפים מיוחדים לאותו יום - מסעדת מחניודה הירושלמית תגיש ארוחת בראנץ' בבית השמחות והשפית יהלומה לוי תגיש את גרסת הבראנץ' שלה בסלמה. מחיר הארוחות נע בין 189 שקלים ל-219 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קאב קם. דרור עינב, דרור עינב
קאב קם, מסקרנת בגרסת הבראנץ'/דרור עינב, דרור עינב

בין המנות המיוחדות שיוגשו באירוע תוכלו ליהנות במלגו ומלבר מפתיח של וופל בלגי שחור עם קרם פרש, פלמידה מעושנת ומקינוח של עוגת גבינה וטויל קקאו על קראמבל של עוגיות אוראו וגלידת שומשום שחור, בג'וז ולוז יגישו בין היתר טוסט צועני עם לחי בקר שומר צעיר רוטב בשר וקרם פרש, באנה תוכלו לאכול פרחי כרובית וברוקולי צלויים בוויניגרט שום שחור וקרם קשיו, על ברוסקטה שחורה מכוסמין ופחם, בקאב קם יגישו אטריית אורז טרייה עוטפת ברווז בבישול ארוך לצד חצי ביצה שחומה, יהלומה תגיש בליני חצילים עם שמנת, טוביקו שחור, ביצה עלומה וטפנד זיתים.

הארוחות ילוו בתפריט קפה BeanZ, מותג הקפה אשר פורש את חסותו על האירוע, המציע קפה מחוות קפה ייחודיות מסביב לעולם. כמו כן, יוגש בארוחה קוקטייל בוקר אפרול שפריץ (כי כתום זה השחור החדש).

הארוחות יוגשו בשלושה סבבים ב-9:00, 11:30 ו-14:00.
מכירת הכרטיסים מתבצעת מראש, באתר או בהזמנה טלפונית דרך המסעדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully