וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי סושי וראמן: ירדן הראל ממליצה על מקומות לא שגרתיים בטוקיו

ירדן הראל

23.6.2018 / 7:14

ירדן הראל מתחזקת בשנה האחרונה אתר לייף סטייל מצליח, הסוקר בין היתר את נסיעותיה ליעדים אקזוטיים בעולם. לאחרונה חזרה מטיול משגע בטוקיו ואנחנו מיהרנו לבקש המלצות למאכלים הכי שווים שאפשר למצוא שם

הטיול לטוקיו, היה חוויה מיוחדת מכל כך הרבה בחינות: קודם כל זמן איכות עם אמא שלי ואחותי הגדולה וכמובן תרבות, אופנה, אדריכלות, טבע ו-אוכל. לכל אוהבי הדגים והסושי מדובר בגן עדן עלי אדמות. אני מודה שלצמחונית כמוני היה קשה יותר כי כמעט כל מנה משולבת עם דג או בשר ולעיתים קשה לקבל אישור לשינוי במנה (גם כי אחוז נכבד מהיפנים לא יודע אנגלית וגם כי הם עם מאוד מסודר ומנה מוגשת כמו שהיא נועדה להיות מוגשת).

איפה אוכלים בפריז? ההמלצות של אבי אפרתי
המקומות הכי נכונים לאכול בהם בחו"ל

אבל אל דאגה, הסתדרתי מצוין באגף המתוקים וגם אכלתי לא מעט סושי צמחוני. לא אמליץ לכם על סושייה ספציפית כי בכל מקום יש סושי מעולה וכל שלושה מטרים צצה סושייה נוספת. שימו לב שבאזורים המודרניים רוב המסעדות נמצאות בקומות הגבוהות של הבניינים ולא בקומת הרחוב (יש שילוט בלובי של הבניין, אותו תוכלו לראות בהליכה ברחוב). אז קבלו את ההמלצות שלי למאכלים מגניבים וטעימים שנתקלתי בהם במהלך הטיול:

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

רובע ההרג'וקו

ירדן הראל ביפן. ירדן הראל - אסור לשימוש,
גלידות בצורת חיות/ירדן הראל - אסור לשימוש

רובע הרג'וקו הוא הרובע הצבעוני ביותר בטוקיו, מלא בחנויות מתקתקות, מחופשות בחגיגיות וממתקים משוגעים. אנחנו נכנסנו לגלידריית The Zoo Ice Cream Shop ובחרנו בשלוש גלידות בצורת חיות בטעמים תות, אוכמניות וניל וחד קרן. עוד לא ממש הצלחתי להחליט איזה טעם יש לגלידת חד קרן, שהגיעה בכלל בצורת דוב קואלה. לאחר מבחני טעימה של שלושתנו, גלידת התות נבחרה לטעימה ביותר.

משם המשכנו למדרחוב של רובע שנקרא Takeshita שבד"כ מפוצץ באנשים אבל עדיין שווה ביקור. מי שאוהב קרפ יתקשה לבחור מתוך מבחר מסחרר של כ-200 סוגים. אנחנו הצלחנו לעמוד במשימה ובחרנו לנסות את הצמר-גפן המתוק שנחשב ללהיט ומגיע בכל צבעי הקשת (Rainbow Sweets Harajuku). זה היה טעים ודביק ככל צמר גפן מתוק אבל יפה במיוחד.

ירדן הראל ביפן. ירדן הראל - אסור לשימוש,
שימו לב כמה אופציות של קרפים יש/ירדן הראל - אסור לשימוש
ירדן הראל ביפן. ירדן הראל,
צמר גפן מתוק בהכנה/ירדן הראל

באופן כללי, האזור הזה חזק מאוד באגף צבעי המאכל ולמרות שבארץ אני משתדלת לשמור על תזונה בריאה, כאן שמתי את כל זה בצד ועטתי על המאכלים המפורסמים. כך מצאנו את עצמינו בארוחת ערב במסעדת Kawaii Monster Cafe שנראה כולו כמו תפאורה לסרט מצוייר והמזון בהתאם. בחרנו בפסטה בחמישה צבעים ולקינוח כדורי גלידה בכוס זכוכית גבוהה (הכי רטרו שלנו!) חוויה בלתי נשכחת במיוחד למי שמגיע עם ילדים.

Eggcellent

ירדן הראל ביפן. ירדן הראל - אסור לשימוש,
אגז בנדיקט ומיץ תפוזים בתוך תפוז/ירדן הראל - אסור לשימוש

לפי ארוחת הבוקר במלון הבנו שאין בטוקיו כל כך הפרדה בין מה שאוכלים בצהרים או בערב (סושי,ראמן, דים סאם) לבין מה שאוכלים בבוקר (סושי, ראמן, דים סאם). לא יודעת מה אתכם, אבל לי זה קצת כבד על הבוקר ובהמלצה של חברה ישראלית הגענו באחד הבקרים למסעדה שנקראת Eggcellent, שמגישה ארוחות בוקר קצת יותר קונבנציונליות. אני הלכתי על אגז בנדיקט מצוינות לצד מיץ תפוזים טבעי שמוגש בתוך תפוז. המלצרים כאן אדיבים להפליא וכל זה קורה בתוך קומפלקס חדשני שכולל בו בין היתר בנייני משרדים (היה מעניין לראות איך הם מתלבשים לעבודה), גן ירוק מלא בפסלי ענק כגון עכביש ורוד ומספר בתי קפה וחנויות.

Tolo coffee & bakery

ירדן הראל ביפן. ירדן הראל,
פחזנית TOLO/ירדן הראל
ירדן הראל ביפן. ירדן הראל,
ירדן הראל ביפן/ירדן הראל

אם אתם עדיין בהרעלת סוכר מההמלצה הראשונה אתם מוזמנים לדלג ישירות לסעיף הבא. אם לא, כדאי לכם לסמן את בית הקפה בשכונה ההיפסטרית Shimokitazawa שנקרא Tolo coffee & bakery. רוב האקשן בשכונה הזו מתחיל מהשעה 12:00, אבל בית הקפה המקסים נפתח כבר בשעה 10:30 ומגיש קפה משובח, מאפים מתוקים ומלוחים וגולת הכותרת: פחזניות בצורת Tolo, דמות אנימציה פופולרית ביפן. הפחזנית (שנקראת כאן Puff) מגיעה בארבעה טעמים: שוקו, וניל, תות ותה ירוק.

באופן כללי, תה ירוק ומאצ'ה הם טעמים מאוד פופולריים ביפן. שווה לנסות פעם אחת גם אם בסופה תחליטו שאתם חוזרים לזרועותיו של טעם הווניל המוכר והאהוב. בקומה הראשונה של בית הקפה אפשר לקנות פחזניות הביתה ושלל מזכרות ובובות בצורת Tolo.

Ooedo-Onsen Monogatari

ירדן הראל ביפן. ירדן הראל,
מדרחוב אוכל רחוב במרחצאות/ירדן הראל

אם אתם בטוקיו שווה גם לקפוץ במונורייל (הרכבת העירונית) לאי המלאכותי אודאיבה ובמיוחד למרחצאות Ooedo-Onsen Monogatari, שם הקימו בתוך המתחם מעין מדרחוב מקומי, עם דוכני אוכל שווים ביותר. ניסינו באחד מהם סלט נודלס ואבוקדו שהיה בין הטעימים שאכלנו אי פעם ורול סושי משובח. יש כאן גם ארטיקים מושקעים, צמר גפן צבעוני (אם פספסתם בהרג'וקו) וכמובן את המרחצאות- חוויה בפני עצמה.

Trattoria La Grotta - כי אי אפשר בלי מסעדה איטלקית, גם ביפן

לסיום, כנראה שלא משנה איפה אני בעולם, בסופו של דבר אמצא את עצמי לפחות פעם אחת במסעדה איטלקית. מה גם, שאי אפשר לאכול במשך שבוע שלם רק סושי וראמן. ליד המלון שלנו באזור גינזה מצאנו מסעדה איטלקית טובה ונעימה לשבת בה - Trattoria La Grotta. למנה ראשונה הזמנו קפרזה ולמנה עיקרית את הספיישל היומי - ריזוטו כמהין, שהגיע בתוך חריץ גבינה עצום ועורבב על ידי המלצרית מולנו (כך שחלק מהגבינה תיספג בתוך האורז). לאחר מכן היא העבירה את הריזוטו לצלחת וגירדה את פטריית הכמהין לקבלת ארומה משגעת. היה טעים בדיוק כפי שנראה. ואם נשארתם עוד רעבים? לכו על הקינוח שכולל טעימות מכל הקינוחים של המקום.

yardenharel.com/i-want-it-all/travel/take-me-to-tokyo/' target='_blank'>לפוסט המלא עם כל ההמלצות של ירדן לטוקיו היכנסו לאתר שלה


ירדן הראל, פרזנטורית ומגישת טלוויזיה הקימה קצת לפני יותר משנה את האתר שלה yardenharel.com, בו היא מעלה הפקות אופנה שונות לעיתים מאחורי המצלמה ולעיתים לפניה, מסקרת את נסיעותיה הרבות לחו"ל הכוללות המלצות קולינריות ומדי פעם מעלה גם מתכונים, עם דגש על צמחונות ובריאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully