וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשקיעו בעצמכם: 9 מוצרי חובה למגירת הממתקים

29.6.2018 / 1:45

עוגיות מדהימות, הגרנולה המושלמת, נשנושי קוקוס עם קרמל ומלח וצ'יפס בטעמים מופרעים - מצאנו עבורכם 9 אוצרות באתר אייהרב שיפארו את המזווה

חטיף אנרגיה של אייהרב. אתר רשמי
חטיף אנרגיה של אייהרב/אתר רשמי

דלפקי החבילות בדואר ישראל עובדים שעות נוספות בשנים האחרונות, וכמויות המשלוחים מחו"ל רק הולכות ועולות. לא מדובר רק על בגדים, היום הכל הולך. האתרים האהודים ביותר הם אלה שמאגדים בתוכם כמה שיותר ז'אנרים עם מחלקות רבות ומגוונות ומהווים סופרקמרקט וירטואלי ענק ואקזוטי. השבוע התלבשנו על אתר אייהרב (iherb), מאתרי הקניות האהובים על הישראלים המציע איפור, קוסמטיקה וכמובן, מזון.

רוב המוצרים באייהרב אורגניים, יש מבחר עצום של מוצרים מהז'אנר, כמו גם מוצרים טבעוניים, ללא גלוטן וכל סקצייה אחרת שאתם יכולים להעלות על דעתכם. המחירים נמוכים, יש באתר אלפי מותגים שונים והממשק ידידותי, כך שגם אם תכננתם לצאת עם שמן קוקוס אורגני בלבד (פעולה שבפני עצמה תיקח לכם שעות כי יש עשרות סוגים) אתם מוצאים את עצמכם לא עומדים בפיתוי ודוחסים לעגלה גם תה אקזוטי וקרם גוף בניחוח קפה.

קניות באינטרנט. Santiago Cornejo, ShutterStock
לקנות יציאות מגניבות למזווה בלי לקום מהכיסא/ShutterStock, Santiago Cornejo

בחרנו עבורכם 9 מוצרים שווים מהאתר שיפארו כל מגירת נשנושים במשרד או בבית. בבחירות שלנו הקפדנו ללכת על מוצרים שקיבלו ביקורות חיוביות רבות ודירוג גבוה באתר, ולנוחיותכם צירפנו גם את הדירוג שניתן להם מהגולשים.

החנות שמביאה חטיפים יפניים עד הבית
ארץ הפלאות: אוצרות שמצאנו בשווייצריה הקטנה

עוד באותו נושא

5 גאדג'טים שיהפכו את המטבח שלכם למקום יותר כיפי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully