וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדאגאשיה: החנות האינטרנטית שמביאה לכם עד הבית מתנות מיפן

4.4.2018 / 11:54

הממתקים שמביאים מיפן הם תמיד אטרקציה, אבל כבר לא חייבים לנסוע לקצה העולם עבורם. חנות אינטרנטית חדשה של יזם ישראלי שנקראת הדאגאשיה תביא לכם עד פתח הבית חטיפים בטעמים מוזרים כמו תמנון, ביצי דגים או בטעם טוסט סוכר עם חמאה

חטיפים יפניים. רעות סהר,
בטעמי אצות ועוף/רעות סהר

עמוס עמנואל רק בן 23 וכבר יכול להכריז על הגשמת חלום. הצעיר הטברייני הקים לאחרונה חנות אינטרנטית לממתקים יפנים הנקראים דאגאשי. עמנואל, שעזב את לימודי התואר שלו בשביל להתמקד ביזמות שפיתח, התגורר לפני מספר שנים ביפן ושם נחשף, בעיקר דרך סדרות אנימה (אנימציה יפנית) לעולם הדאגאשי, ז'אנר של ממתקים יפנים מהסוג הזול, וגם סדרת אנימה פופולרית ששמה במרכז העלילה את החטיפים והמתוקים של הז'אנר.


ולחובבי יפן הנה מסעדות יפניות ששווה לכם לבדוק:
JLM היפנית המגניבה בירושלים
המהפך היפני שעשתה מסעדת שמונה בתל אביב

חטיפים יפניים. רעות סהר,
חטיפי בייקון וביצי דגים/רעות סהר

עמנואל חזר לארץ עם כמה ממתקי דאגאשי ומכר לחברים באוניברסיטה וכך גילה שהמוצרים האלה פופולריים מאוד ויש להם ביקוש. הדאגאשי הם ממתקים זולים שעולים בדרך כלל מתחת ל-100 ין, שהם בערך סביב ה-3.5 שקלים. למרות גילו הצעיר, עמנואל עשה את כל הבירורים הדרושים, יצר קשר עם חברות ממתקים יפניות גדולות והוא מייבא לארץ מגוון של מוצרים שהוא אוהב במיוחד ומוכר אותם בדאגאשיה, החנות האינטרנטית שלו.

עוד באותו נושא

ארץ הפלאות: דברים שמצאנו ברשת שוויצריה הקטנה

לכתבה המלאה
חטיפים יפניים. רעות סהר,
ויש גם מאצ'ה ושוקולד/רעות סהר

ז'אנר הדאגאשי הוא רחב במיוחד וכולל מאות סוגים של חטיפים וממתקים שלא את כולם מתאפשר לעמנואל להביא אבל בינתיים הוא מחזיק מגוון מעניין. עשינו הזמנה מהאתר שכללה חטיפי שיטורי, מין פריכיות תירס קטנטנות בטעמים כמו שוקולד ומאצ'ה (8-15.50 שקלים), אג'י קארי, מין חטיף חיטה בצורת צ'יפס בטעם קארי שמאוד מזכיר גם עמבה (4.10שקלים), חטיפי טארו, מין כדורים פריכים עשויים תירס בטעמים כמו אצות, בצל או עוף (4.20 שקלים). יש באתר מגוון טעמים של חטיף שנקרא אומאיבו, מין גליל פריך, מלוח או מתוק בטעמים מוזרים כמו ביצי דגים, עוף בקארי, בייקון, תמנון, גבינה, פיצה, סלט, ויש אפילו טעם שנקרא שוגר ראסק, סוג של קינוח של טוסט עם סוכר וחמאה (3.5 שקלים).

חטיפים יפניים. רעות סהר,
חטיף בטעם טוסט עם סוכר וחמאה/רעות סהר

עמנואל, שעבר לאחרונה להתגורר בחיפה כדי להיות לדבריו "קרוב יותר לאוניות", עושה הכל בעצמו, הוא יוצר קשר עם היצרנים, מטפל בבירוקרטיה הסבוכה של הייבוא, וגם אורז כל משלוח בעצמו. כל הזמן הוא עובד על ייעול ושיפור המערך, מוסיף מוצרים חדשים ואף מתכנן לכתוב בלוג בנושא באתר שלו.

חטיפים יפניים. רעות סהר,
כדורים בטעם בצל/רעות סהר

הוא מספר שבקרוב יעלו לאתר מוצרים חדשים וביניהם מוצ'י בטעמים שונים, שזה מין סוג של עוגת אורז במרקם דחוס, או מיני ראמן, שזה בעצם כמו מנה חמה אבל קטנטנה ממש ולכן גם מצחיקה, או מסטיקים בטעמים מוזרים. עוד בתכנון ערכה להכנת סוכריות סודה בבית בתבניות קטנות של דובי פנדה, ואפילו קופסת סיגריות שנראית אמיתית לגמרי אבל הסיגריות שבתוכה הן סוכריות קקאו. עמנואל לא סיים לחלום והוא מנסה להרים פרויקט נוסף במסגרתו הוא מקים אתר לייבוא המונים, כלומר בעזרת מימון המונים הוא מקווה להקים אתר דרכו יוכלו חובבי הז'אנר לעשות הזמנה גדולה של מוצרים מיפן, לשלם עליהם מראש ולהתאגד עם מזמינים אחרים, מה שיקל את הבירוקרטיה ויוזיל עלויות.

להזמנת משלוח מאתר הדאגאשיה

לעמוד הפייסבוק של הדאגאשיה

חטיפים יפניים. רעות סהר,
ויש גם שוקולד/רעות סהר
  • עוד באותו נושא:
  • חטיפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully