וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

JLM: מסעדה יפנית חדשה בירושלים

9.10.2017 / 13:17

במסעדה היפנית החדשה שנפתחה בירושלים, JLM, יש הרבה יותר מסושי. כאן השף יענקלה תורג'מן יציע לירושלמים גם שיפודי יקיטורי, לחמניות מאודות, ספרינג רולס ועוד מבחר מנות מארץ השמש העולה

JLM סושי ירושלים. יענקלה תורג'מן,
קומבינציה של JLM/יענקלה תורג'מן

בשנה שעברה התבשרנו על מספר מסעדות יפניות שעומדות להיפתח בתל אביב. במהלך השנה נפתחו יא פאן של השף יובל בן נריה והירו של אהרוני. כעת, אנו מתבשרים על יפנית חדשה כשעה נסיעה מתל אביב: בבירה ירושלים.

עוד מקומות חדשים בירושלים ששוה לבדוק:
בית הנסן, בית הקפה הקסום של משק עפאים
לה פדלה, מסעדת שוק חדשה במחנה יהודה

JLM סושי ירושלים. יענקלה תורג'מן,
גיוזה/יענקלה תורג'מן

JLM סושי היא המסעדה החדשה של השף יענקלה תורג'מן שמחזיק גם במסעדת 1868 הירושלמית הוותיקה והמוערכת ובבר הקוקטיילים זוטא הסמוך. המקום מתפקד כבר אוכל יפני המגיש אוכל מהיר ואלכוהול מחומרי גלם שבמהותם יפנים. בתפריט מנות סושי בקומבינציות שונות אבל גם מנות מוכרות ומעניינות לא פחות כמו שיפודי יקיטורי, לחמניות מאודות, ספרינג רולס, מרקים וסלטים עם זיקה מובהקת לארץ השמש העולה. בין המנות: מטרטר סלמון ועירית המגיע על קריספי רייס (22 שקלים); מרק מיסו לבן עם נתחי עוף (18 שקלים); גיוזה של שפונדרה ושזיפים מיובשים (28 שקלים); לחמנייה מאודה עם סלמון במיסו, מיונז שום צלוי וזוקיני מוחמץ (26 שקלים); סלט אטריות סובה, ויניגרט יפני, ליים, תפוח ירוק, ברוקולי, אספרגוס ירוק, כרוב שרוף, מלפפון, אגוזים ופיצוחים (42 שקלים); לקינוח תוכלו לטעום גלידה תוצרת בית בטעמים כמו יוזו, סויה ותה ירוק (19 שקלים).

עוד באותו נושא

אבי לוי עובר עם מסעדת המוציא ללוקיישן חדש בירושלים

לכתבה המלאה
JLM סושי ירושלים. לילך רובין,
סושי/לילך רובין

בועז צאירי, בעברו השף של סאקורה הירושלמית ובועזו התל אביבית, סייע בבניית התפריט ובליווי המסעדה. JLM הוא מקום שמתאים גם לשעות הצהריים לארוחה יחסית זריזה לטובת יושבי המשרדים שבאזור וגם לארוחת ערב באווירה קצת יותר מהודרת לתושבי השכונה ולבאים בשעריה. למקום תפריט יין וסאקה לצד קוקטיילים ובירות בהשראה יפנית, מה שהופך את הארוחה לחוויה מושלמת.

JLM סושי, דוד המלך 10 ירושלים, שעות הפעילות א'-ה' 12:30-23:00, 02-6222312. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully