וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוי עובר עם מסעדת המוציא ללוקיישן חדש בירושלים

13.8.2017 / 13:09

רק 300 מטר מפרידים בין המקום הישן לחדש של מסעדת המוציא בירושלים, אבל מבחינה מהותית המקום עבר מתיחת פנים. מלבד המנות המוכרות יש הפתעה נעימה בגזרה הלילית

צלמים זמניים מורשים

אבי לוי כבר עבר כמה דברים בחייו אבל אפילו הוא לא יכול היה להסתיר את ההתרגשות השבוע כאשר עבר עם המוציא, מסעדתו בת שש השנים, ללוקיישן חדש בירושלים. לוי היה הזוכה המקום הראשון בעונה השנייה של מאסטר שף ומהשפים הראשונים שמינפו את ההצלחה בתוכנית להקמת מסעדה משלו. אבל בניגוד לרבים אחרים, לוי הצליח לשמר את ההצלחה לאורך זמן ולשמור על יציבות גם בתקופות הקשות שעברו על ירושלים. במקביל הוא פתח את צ'יריפום בתל אביב והצליח לסחוף גם לשם את הסועדים.

המוציא בלוקיישן חדש. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
הממולאים של אמא מירי/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

רק 300 מטר מפרידים בין המקום הישן למקום החדש אבל השינוי, לדבריו של לוי, גדול בהרבה. המוציא החדשה מתפרשת על שני מפלסים ויש בה כ-150 מקומות ישיבה. הקרבה של המסעדה החדשה לשוק נותנת ללוי מרחב תמרון מבחינת חומרי גלם. תפריט הצהריים משלב בעיקר מנות בבישול ארוך על פתיליות עם ספיישלים משתנים שמכינה מדי יום אמו של השף, מירי לוי. בדומה למיקום הקבוע שהיה לה במסעדת המוציא הישנה, גם כאן יש לה את העמדה שלה, בלוקיישן החדש משקיפה אל רחוב יפו העמוס כך שהעוברים והשבים יכולים להתבונן בה מכינה קוסקוס, ממולאים וקינוחים מרוקאים.

עוד באותו נושא

סוף עצוב: מסעדת טוטומה נסגרת

לכתבה המלאה
המוציא בלוקיישן חדש. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
מנות חדשות של דגים ועוף/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

לוי נסע למרוקו ואלג'יר לא מעט אבל לאחרונה הוא חזר משם עם השראה חדשה. "לה גוטה" היא חוויית בילוי לילית הכוללת את מטעמי המטבח האותנטיים, תפריט אלכוהול עשיר ומוזיקה מרוקאית, כמו האיזאקייה היפנית או הטאפאס בר הספרדי. בהמשך לכך הוא בנה למקום תפריט חדש שבו, מלבד המנות האיקוניות המוכרות שלו הוא מרחיב את גבולות הקונספט ומציע בערב אווירת בר אלג'יראי לוהטת, עם אלכוהול בקדמת הבמה, מנות קטנות וקלילות יותר ותאורה מעומעמת.

המוציא בלוקיישן חדש. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
קציצות ברוטב/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

בנוסף למנות הדגל המיתולוגיות של המוציא כמו סיגר בשר חריף וטחינה ירוק (48 שקלים) או שופלור שזו כרובית מטוגנת בטחינה לבנה ואריסה ביתית (56 שקלים), סיגר שקדי עגל ושפונדרה (69 שקלים), פסטייה עוף שקדים וזעפרן (71 שקלים) ועוד. בנוסף ישנן מנות חדשות בתפריט כמו החביתה של סבתא רחל (59 שקלים) שהיא חביתה של צ'יפס ועשבי תיבול, מנה אלג'יראית מובהקת שסבתו של אבי נהגה להכין לו בילדותו. יש גם חומוס ביתי ושווארמה פרגית מתובלת באריסה (68 שקלים).

המוציא בלוקיישן חדש. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
אמא מירי בפעולה/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

בערב המנות החדשות מקבלות אופי קצת יותר "אלכוהולי" עם אפשרויות כמו ברבוניות מטוגנות ברוטב של עגבניות, כוסברה שום ופלפלים (72 שקלים) או טפאייה עראייס, פיתה בעבודת יד ממולאת בכבש ולימון כבוש (79 שקלים) או מופלטה של אנטרקוט ובצל מקורמל (89 שקלים). בחודשים הקרובים גם יושק תפריט לילי אשר יכלול מנות מוקטנות במחירים נגישים.

המוציא, יפו 113 ירושלים, שעות הפעילות ימים א'-ה' 12:00-1:00, ימי שישי 11:30-16:30, 02-6310050. כשר

המוציא בלוקיישן חדש. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
המתוקים של אמא מירי/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר
המוציא בלוקיישן חדש. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
מנות על פתיליות/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר
המוציא בלוקיישן חדש. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
פותחים שולחן/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully