וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיכתה שעתיים למנה טבעונית במסעדה - וכשתראו מה היא קיבלה תהיו בהלם

13.7.2018 / 0:04

טיילור הגיעה בהתרגשות למסעדה חדשה עם משפחתה ובהיותה טבעונית הזמינה את המנה היחידה שמתאימה לה. אחרי ההמתנה מורת העצבים, היא קיבלה מנה עלובה והשלב הבא כבר היה בלתי נמנע: שיימינג

בעל מסעדה נגד טבעונים: כל אחד שייכנס למקום יומת בירייה"/מערכת וואלה!

בסרטון - בעל המסעדה ששונא טבעונים

תארו לכם שהייתם מחכים שעתיים למנה במסעדה - בזמן ההמתנה בניתם בוודאי בראש ציפיות אדירה לארוחה הכי טובה שאכלתם אי פעם והריר כבר נוטף - ושהמלצר סוף סוף ניגש לעברכם עם צלחת, מונחת לפניכם מנה שניתן לתאר רק כ"עלובה". זה בדיוק מה שקרה לטיילור מאני, שהגיעה עם משפחתה למסעדה חדשה, וסיימה את הערב עם תחושה של עוגמת נפש. לצערה של המסעדה, טיילור הטבעונית היא דמות מוכרת ברשתות החברתיות בכל הקשור לאוכל טבעוני, והיא דאגה שאנשים יידעו מה עבר עליה.

עוד בנושא
לא תאמינו מהי המנה הטבעונית היקרה שזעזעה את הסועדת

קצבים בצרפת פנו למקרון: הגנו עלינו מפני "טרוריסטים" טבעונים

"פתחו מסעדה גרמנית חדשה וזה נדיר מאוד אז התרגשנו מאוד ללכת, בעיקר אני מכיוון שהם פרסמו עצמם כידידותיים כלפי צמחונים וטבעונים", סיפרה טיילור, "הייתי עם כל המשפחה המורחבת שלי בחדר פרטי. המנות הגיעו בזמנים שונים כך שהשירות היה גרוע מאוד, ואחת המלצריות לבשה מכנסי טרנינג והייתה עם שיער פזור, מה שהיה מאוד מוזר. הזמנתי סנדוויץ' ירקות שנשמע ממש טעים, אבל המנה שלי הייתה יבשה והייתי חייבת לשים עליה המון חרדל. זה היה פשוט מגעיל".

וזו המנה שהיא קיבלה

מנה טבעונית גרועה. צילום מסך
"זה היה פשוט מגעיל". המנה המדוברת/צילום מסך
מנה טבעונית גרועה. צילום מסך
"ציפינו להרבה יותר"/צילום מסך

"חוץ מזה, הייתי היחידה שלא קיבלה תוספת", המשיכה לתאר את הערב העגום, "כל השאר קיבלו צלחות ענקיות ועמוסות באוכל ורק שלי הגיעה רק עם הכריך, זה נראה עצוב. הלסתות שלנו נפלו ואז התחלנו לצחוק כי ציפינו להרבה יותר. הכי מצחיק שחלק מהאנשים קיבלו ירקות במנות שלהם שלא היו במנה שלי".

היא העלתה את תמונת המנה שלה לטוויטר, והחליטה להוכיח שניתן להכין אוכל שיהיה גם טבעוני וגם טעים. "יש גם דרך אחרת", כתבה, "יש המון אוכל טבעוני מעולה, הן פשוט היו עצלנים מכדי להכין אותו". בהמשך, היא סיפרה בראיון על התגובות שקיבלה: "מלא אנשים חשבו שאני צוחקת, הכי משעשע לקרוא מה שכתבו לי. אנשים אמרו לי להפסיק לאכול במסעדות לא טבעוניות כי זה יוצר בעיה לטבחים. מה שהם לא קולטים שהמנה הזו הייתה בתפריט".

השיימינג לא נעצר שם. בתמיכת העוקבים שלה, טיילור החליטה לכתוב ביקורת רעה על המסעדה. "הזמנתי את המנה הטבעונית היחידה בתפריט והיו לי ציפיות גבוהות, אבל לקח לה שעתיים להגיע וזה היה מעליב", האשימה, "כולם בשולחן צחקו כשהאוכל הגיע ושאלו אם אני רוצה משהו אחר".

  • עוד באותו נושא:
  • טבעונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully