וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס טאקוס: טאקרייה חדשה בעיר הקודש

16.7.2018 / 13:01

במשך שלוש שנים עבד פאוור קאפל מקסיקני-ישראלי על לואיס טאקוס, טאקרייה הקטנה שנפתחת בימים אלה בירושלים ומגישה טאקוס מקסיקניים אותנטיים וגם כשרים

טאקוס. לואיס כרוז,
טאקוס אותנטיים/לואיס כרוז

לאה סטופר נסעה לטיול אחרי הצבא במקסיקו, בירת הטאקו והבוריטו, וכשהגיעה לוואחקה הכירה את לואיס כרוז שהיה אז טבח. הם התאהבו, התחתנו, וב-2015 עשו עלייה לישראל יחד עם בנם הקטן גאל, ועם חלום על טאקרייה כחול לבן. אל החלום הצטרפה יטי לוסון, אחותה של לאה, ויחד הם החלו בגיוס כספים להקמת המסעדה.

עוד מקומות חדשים בירושלים ששוה לבדוק:
R&R הדיינר הירושלמי בסגנון אמריקאי של רעות ורומינה
המבורגר, טוסט גבינה וקרפים חדשים בתחנה הראשונה

טאקו. לואיס כרוז,
טאקו כשר/לואיס כרוז

החזון היה טאקרייה כשרה ואותנטית, רחוקה מסגנון הטקס-מקס הנפוץ, המבוססת על חומרי גלם מקוריים, שיטות הכנה מסורתיות וטעמים אקזוטיים השמורים רק למקסיקו. עבודה של שלוש שנים התנקזה לרגע אחד מרגש אתמול כשנפתחו לראשונה הדלתות של הטאקרייה הקטנה, רק 18 מקומות ישיבה, במיקום בו הייתה מסעדת החומוס הסורי, קרוב לממילא.

עוד באותו נושא

לשנה הבאה בירושלים: ח"כים ממליצים על מסעדות בעיר

לכתבה המלאה
שווארמה הודו. לואיס כרוז,
שווארמה הודו בטאקו/לואיס כרוז

המקום נפתח להרצה אתמול ולא כל המנות שרשומות בתפריט זמינות בכל רגע נתון אבל אפשר למצוא שם רשימה מכובדת של שישה סוגי טאקוס, עשויים כולם בעבודת יד מטורטיות תירס ונטולות גלוטן, ויש טאקו אל פאסטור משווארמה הודו במרינדת תבלינים ואננס (15 שקלים); טאקו קרנה אסאדה עם מינוט סטייק על הגריל (14 שקלים); או טאקו קרניטס עם צלעות בקר בבישול ארוך (14 שקלים); טאקו באחה עם דג קוד מטוגן בבלילת בירה (14 שקלים) ועוד. יש עוד כמה מנות קטנות כמו אורז ושעועית שחורה שזו מנה טבעונית (22 שקלים) או סלט ירקות עם אבוקדו וגרעיני דלעת (38 שקלים), ויש כמובן גם טורטייה צ'יפס, גם תוצרת המקום, עם גוואקמולי או סלסה (22-28 שקלים).

טורטיות תירס. לואיס כרוז,
טורטיות תירס אמיתיות/לואיס כרוז

זה רק ניחוש אבל כנראה שאתם לא תצאו מלואיס טאקוס בלי לנסות גם את הצ'ורוס קינמון וסוכר, או את ה-Paletas, קרטיבים טבעיים עונתיים (12-18 שקלים). יש קצת יין, קצת בירה וקצת מיצים סחוטים, וכך בעצם במקום הקטן הזה יש כל מה שצריך בשביל טאקרייה מקסיקנית אמיתית בעיר הקודש.

לואיס טאקוס, שלומציון המלכה 11 ירושלים, כשר. לואיס טאקוס פתוח להרצה בימי א'-ה' בין השעות 12:30-17:00

טאקו. לואיס כרוז,
טאקוס בכל מיני מילויים/לואיס כרוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully