וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האטרקציה של הקיץ: המגנום בר חוזר

26.7.2018 / 13:34

המעלות עולות, החופש הגדול מזדחל לו לאטו והחיפוש אחר אטרקציות לא מסתיים אף פעם. מזל שהמגנום בר נפתח ממש השבוע בתל אביב ומכניס לחיינו משב רוח רענן והרבה צבע. הצצנו רגע לפני כולם

צילום: עידו שחם, עריכה: אביב אירגז

החופש הגדול כבר בשיאו, והחיפוש אחר אטרקציות חדשות לא מסתיים אף פעם. תוסיפו לזה את השרב הכבד ותקבלו את התזמון המושלם לפתיחת הפופ-אפ השנתי של המגנום בר. המגנום בר נפתח השבוע בנמל תל אביב, כשהקונספט הוא מבחר שלגוני מגנום על בסיס שמנת, מקושטים בעבודת יד הכוללת ציפויי שוקולד ותוספות מפנקות. בכל שנה חוברים במותג אל שף מוכר, כשהשנה נבחר יוסי שטרית, אשר בונה עבור קהל מספר שלגונים יצירתיים. מלבד השלגונים שתיכנן ועיצב שטרית, צפויות הפתעות בתפריט, חלקן צבעוניות ומשמחות במיוחד, כולן בהשראת קינוחים אהובים ומוכרים.

50 מנות לוהטות לקיץ
וופל בועות בצורת חד קרן

מגנום בר. רעות סהר,
מגנום יוניקורן/רעות סהר

יוסי שטרית לקח את אחד הקינוחים האהובים ממסעדתו קיטשן מרקט, עוגת הגבינה עם הסבלה זיתים שחורים, והפך אותה למגנום וניל בציפוי שוקולד לבן בתוספת קרם גבינה וסבלה זיתים שחורים. שטרית לא עצר שם והרכיב גם מגנום פאי לימון עם ציפוי שוקולד לבן בתוספת קרם גבינה, ג'ינג'ר מסוכר, עלי לואיזה וזילוף ג'ל לימון.

מגנום בר.
מגנום בקלאווה של שף יוסי שטרית

שטרית מציג גם את הגרסה שלו למגנום בקלאווה בציפוי שוקולד חלב בתוספת תערובת בקלאווה של אגוזים מסוכרים, פיסטוקים, ורדים מיובשים ושברי בצק פילו.

יוסי שטרית במגנום בר. רעות סהר,
שף יוסי שטרית עובד על התפריט/רעות סהר

חוץ משלושת שלגוני השף של שטרית יהיו בתפריט של המגנום בר עוד אלטרנטיבות מעניינות כמו מגנום אפוגטו וניל בציפוי שוקולד מריר המוגש טבול באספרסו, או פבלובה פרי יער בציפוי שוקולד חלב בתוספת שברי מרנג ורוד ולבן וקולי פירות יער.

מגנום בר. רעות סהר,
מגנום צ'יזקייק עם סבלה זיתים של שף יוסי שטרית/רעות סהר

את ההצגה ככל הנראה יגנוב המגנום יוניקורן, בציפוי שוקולד לבן צהוב בתוספת קצפת סגולה, כוכבי סוכר צבעוניים ומיני וופל (10 שקלים למגנום). המגנום בר יפעל החל מהיום ועד ה-25 באוגוסט, והשנה אפילו נוספו עמדות הזמנה דיגיטליות שיכולות לקצר את התור. אם חשבנו שהקיץ הזה חם מהרגיל, הוא כרגע הפך ללוהט.

מגנום בר - רחבת הדק הצפוני של נמל תל אביב
פתוח לקהל הרחב החל מה-24 ביולי ועד ה- 25 באוגוסט
א'-ה' 17:00 ועד 23:00
מוצ"ש 21:30 ועד חצות

מגנום בר. רעות סהר,
מגנום טירמיסו/רעות סהר
מגנום בר. רעות סהר,
מגנום צ'יזקייק הישר ממסעדת קיטשן מרקט/רעות סהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully