וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד נחשף: כך תבשלו את הביצה הקשה המושלמת

31.8.2018 / 0:26

אחרי שנים של נסיונות נחשף המתכון שיגרום גם לכם בבית להביא את הביצה הקשה לשלמות - אמצע מושלם וקילוף מדויק שלא יפגע בצורה הנהדרת. ועל הדרך נחשף הסוד שאף אחד לא ידע - איזו ביצה לבחור

כך תקלפו ביצה קשה בשניות/עמוד היוטיוב MicahMedia

בסרטון: הטריק הגאוני לקילוף ביצה קשה


אחת השאלות החשובות של בשלנים חובבים היא כיצד לבשל ביצה קשה בצורה מושלמת - מצד אחד שתהיה קשה במידה נכונה גם מבפנים, ומצד שני שתתקלף בקלות ולא תאבד מהצורה היפה שלה. כעת נראה שנמצא הפיתרון שיוביל לבישול המושלם.

האתר דליש פרסם בשבוע שעבר את המתכון המושלם שלו לבישול ביצה קשה שאמור לשים סוף לכל התהיות והנסיונות. על פי האתר, המפתח לבישול הביצה הקשה המושלמת הוא בבחירת ביצה שהייתה מספיק זמן במקרר ולא טרייה מדי. המומחים שלהם הסבירו כי בביצה טרייה הקליפה עדיין קרובה מדי לחלבון, ולאחר הבישול הסיכוי כי תצליחו לקלף את הביצה בצורה מושלמת הוא נמוך.

שלב נוסף חשוב והכרחי לבישול מושלם הוא משך הבישול. 11 דקות הוא הזמן האידיאלי כדי ליצור מרכז ביצה קשיח דיו. אם אתם מעוניינים במרכז ביצה רך עליכם לבשל את הביצה במשך 6 דקות, ובישול של 9 דקות יעניק לכם בין רכות לקשות.

השלב האחרון הוא מעבר של הביצה למי קרח (או תחת זרם מים קרים) עם סיום ההכנה כדי להפסיק את תהליך הבישול, למנוע בישול יתר, ולהפוך את קילוף הביצה לנוח יותר.

עוד בנושא:


הטיפים הקטנים שיהפכו את ביצת העין למושלמת
ראו הוזהרתם: זה מה שקורה כאשר מחממים ביצה קשה במיקרוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully