וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה התנהג כטוניסאי: המונה מגיע לשניצל בארכה

4.9.2018 / 6:50

המונה מגיע לשניצל בארכה בנתניה, אבל בניגוד לאינסטינקט הבסיסי הולך דווקא על סנדוויץ' טוניסאי, ולא על שניצל. ספוילר: הוא לא התחרט על זה

שניצל בארכה. קובי רובין, קובי רובין
תחת שמי נתניה/קובי רובין, קובי רובין

לפעמים אפשר לטעות ולחשוב שהעיר נתניה היא מולדת השניצל. זו העיר עם הכי הרבה שלטי שניצל שראיתי בחיי. לא שיש לי בעיה עם שניצל, פשוט לא מצאתי בשנה האחרונה אחד מספיק טעים ששווה לכתוב עליו. יש את השניצליות שבנויות על הכמות, יש את אלה שנחשבות איכותיות, קצת יותר ממה שמגיע להן. תכלס, כל חזה עוף דפוק יותר מדי עם ציפוי הוא מבחינתי שניצל צמחוני.

שכונת שיכון ותיקים בנתניה נמצאת בחלקו האחורי של אזור התעשייה הישן העיר, בצדו השני של כביש 2. שניצל בארכה נמצא בשורת החנויות הקטנה של שיכון ותיקים, יש שם עוד שתי חנויות, סניף דואר שאי אפשר לוותר עליו, ומספרה כמובן, כמו בכל רחוב במדינה.

הגעתי לשניצל בארכה מוקדם מידי על הבוקר. בחיים שלי לא ראיתי כל כך הרבה בקבוקי סנו קליר. ברק, הבעלים של שניצל בארכה אוחז בהפרעת ניקיון רצינית והוא לא מתבייש בה, המקום מבריק מניקיון, בשעות הבוקר של ההתארגנות ברק היה עסוק בסידור המקום, כל דבר במקומו המדויק, אני לא יכול להגיד שלא התרשמתי לטובה ואף מעבר.

לכל הטורים של המונה טועם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully