וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סועדת הזמינה סנדביץ' אבוקדו ב-65 שקלים - וקיבלה מנה שזעזעה אותה ואת עוקביה

26.9.2018 / 23:49

כתבת ממלבורן, אוסטרליה, שילמה לא פחות מ-18 דולר בשביל מנה של לחם קלוי עם אבוקדו ונותרה המומה כשראתה את המנה שקיבלה. גם אתם לא תצליחו להישאר אדישים לזה

Buzzfeed

בווידאו: טריק פשוט שיעזור לכם לבחור אבוקדו טוב בכל פעם

ג'ס מקגוויר, כתבת ממלבורן אוסטרליה, שילמה לא פחות מ-18 דולרים (כ-65 שקלים) על מנה של לחם קלוי עם אבוקדו, ולא האמינה למראה עיניה כשקיבלה צלחת עם כל מרכיבי המנה - מופרדים להכנה עצמית. בפוסט עצבני שהעלתה באינסטגרם ובטוויטר בשבת שעברה היא סיפרה שגם אם תנסו - לא תצליחו להבין עד כמה היא הייתה מזועזעת מהמנה שקיבלה.

בפוסט שהפך מאז לוויראלי היא שיתפה תמונה של המנה השערורייתית: 2 פרוסות לחם קלוי, חצי אבוקדו לא מקולף, מלח מפוזר (שברשת ציינו שנראה בכלל כמו קוקאין), פרוסת לימון וחתיכה של גבינת פטה - כשכל מרכיב עומד בנפרד על הצלחת. לצד התמונה היא כתבה: "אני לא בטוחה שאי פעם תצליחו באמת להבין את מורת הרוח שהרגשתי כשהגישו לי את מנת 'אבוקדו טוסט עם פטה' הזו שעלתה לי 18 דולר. 'קצת מפורק, לא חושבת?' הערתי בשקט למלצרית, והיא חייכה בהתלהבות והנהנה. מה לעזאזל הצעד הבא? יגישו לי גרעין של אבוקדו, יגידו לי לעבד את האדמה ולגדל את היבול שלי במשך כמה שנים לפני שאחזור לבית קפה כדי שאוכל סוף סוף ליהנות מארוחת הבוקר שלי? נושמת עמוק".

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully