וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמורה טובה לכסף: יינות למזג האוויר הישראלי שמסרב להתקרר

10.10.2018 / 16:15

אבי אפרתי לוגם מיינות יקב היינריכשהוף הגרמני, ומוצא יינות טובים מאוד, קלים במידה, המתאימים למזג האוויר הישראלי החמים, שייטיבו להשתלב גם עם אוכל אסיאתי. לאוהבי הז'אנר יותר ממומלץ להכירם

נהר הריין. ShutterStock
עמק המוזל/ShutterStock

השבוע בטעימה יינות יקב היינריכשהוף (Heinrichshof) שבעמק המוזל, גרמניה. זהו יקב שבפאזה הנוכחית של קיומו, נחשב צעיר. האחים פיטר ואולריך גרייבלר קיבלו את ההובלה המקצועית ביקב המשפחתי ב-2014. תחת ניהולם המקצועי התקיימו בצירים מעטים אך מוצלחים. השניים שומרים על שיטות מסורתיות, שהתפיסה המנחה בהם היא של התערבות מינימאלית ומקסימום מקום למאפייני הזן והטרואר. זה ניכר בכל יינות הטעימה הנוכחית, שמתרחקים בבירור ממניפולציות יינן ברוח "העולם החדש".

אלו יינות שבכללי הגדרת היין המקובלים בישראל נחשבים חצי יבשים ובכללים הגרמניים מוגדרים כיבשים. בפועל בחיך, יש בהם נימה של מתיקות, שהולכת ומתמתנת ככל שהם נפתחים ובתנאי שהם נלגמים קרים דיים. אלו יינות טובים מאד עד מצוינים מסוגם, קלים במידה, מתאימים להפליא למזג האוויר הישראלי החמים, שייטיבו להשתלב גם עם אוכל אסיאתי. התמורה שהם מספקים לכסף טובה עד טובה מאד בכל המקרים. לאוהבי הז'אנר יותר ממומלץ להכירם. לחיים!

  • עוד באותו נושא:
  • יין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully