וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא על המתוק לבדו: 7 אופציות לשדרוג פרנץ' טוסט מלוח

21.10.2018 / 15:30

פרנץ' טוסט בד"כ מקושר אצלנו כפינוק מתוק, אבל בגרסתו המלוחה הוא יכול להוות ארוחת ערב (או בוקר) נהדרת. הנה כמה שדרוגים מעולים לפרנץ' טוסט המלוח שלכם, או כמו שפשוט קראנו לו בילדות - לחם ביצה

פרנץ' טוסט מלוח. אתר רשמי
ארוחת ערב נהדרת/אתר רשמי

מלח, פלפל, בצל ירוק וכוסברה

נתחיל עם הבייסיק: פרנץ' טוסט טוב לא באמת צריך יותר מדי בשביל להיות טעים. מלח ופלפל יעשו את העבודה נפלא. אפשר לשדרג מעט את העסק עם בצל ירוק וכוסברה שמוסיפים לביצים הטרופות לפני שטובלים את הלחם. למי שרוצה להרים קצת לכיוון החריפות מומלץ להגיש עם רוטב סרסיצ'ה חריף בצד.

עשבי תיבול. ShutterStock
לכו על עשבי תיבול טריים/ShutterStock

חמאת עשבי תיבול

חמאת עשבי תיבול היא תוספת נהדרת לשדרוג פרנץ' טוסט מלוח. איך מכינים חמאה כזאת? פשוט מאוד. ממיסים חמאה עם עשבי תיבול לבחירתכם (רוזמרין, בזיליקום, טימין, טרגון, מרווה, פטרוזיליה או כוסברה). חשוב שעשבי התיבול יהיו טריים כדי לקבל טעם חזק יותר, מכניסים למקפיא (בתוך תבניות קרח) לכ-20 דקות. לאחר שהפרנץ' טוסט מוכן מורחים עליו את החמאה המתובלת.

עוד באותו נושא

פינוק של חופש: פרנץ' טוסט עם קרם מסקרפונה

לכתבה המלאה
לחם כוסמת ירוקה עם אבוקדו. ShutterStock
לא סתם טוסט אבוקדו/ShutterStock

אבוקדו ופרמזן

עונת האבוקדו כבר כאן ובמקום להסתפק בסתם טוסט אבוקדו - לכו על פרנץ' טוסט אבוקדו. שדרוג נוסף הוא ליצור קראסט פרמזן, על ידי פיזור של גבינת פרמזן מגוררת על הלחם הטבול בביצה, ואז לטגן. לאחר מכן הניחו פרוסות של אבוקדו טרי ובשל, קצת בצל ירוק, מלח ופרורי צ'ילי יבש.

סנדוויץ' פרנץ' טוסט עם מוצרלה ותרד

בין שתי פרוסות של הלחם הטבול בביצה מניחים פרוסה של גבינת מוצרלה ועלי בייבי תרד, מטגנים היטב משני הצדדים עד שהפרנץ' טוסט מטוגן היטב והגבינה מותכת.

פטריות שיטאקי, אנוקי ושימאג'י. נמרוד סונדרס
בחרו את סוג הפטריותך המועדף/נמרוד סונדרס

פטריות

בחרו את סוג הפטריות המועדף עליכם, הקפיצו במחבת חמה עם שמן זית, שום ועגבניות כ-5 דקות, עד שהפטריות מתרככות. הגישו על פרנץ' טוסט חם. שמנת חמוצה ליד היא אופציה לא רעה בכלל.

ביצת עין

כן, אנחנו יודעים שפרנץ' טוסט כבר מכיל ביצה, אז מה?! זה עובד נהדר עם ביצת עין מלמעלה, פזרו עליה קצת מלח, פלפל שחור גרוס ובצל ירוק קצוץ ויש לכם מנה מושלמת.

חלה קלויה עם אבוקדו וסלמון. דרור עינב
ארוחה מושלמת/דרור עינב

סלמון מעושן

התוספת האולטימטיבית לפרנץ' טוסט מלוח היא כמובן סלמון מעושן, ברור שעם גבינת שמנת, מושלם לארוחת בראנץ' מאוחרת. אפשר גם כאן להוסיף אבוקדו, או לגוון עם עיגולי בצל סגול, עלי תרד בייבי, עלי אורוגולה או כל תוספת ירוקה אחרת שתעלה על דעתכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully