וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו פעם: המונה מוצא מנת פלאפל מפוצצת כדורים ב-8 שקלים

23.10.2018 / 7:30

לשוטרים האמריקנים יש דונאטס ולישראלים יש פלאפל, לכן כשהמונה מוצא דוכן פלאפל צמוד לתחנת משטרה בנתניה הוא יודע שמצא משהו טוב, אבל שום דבר לא הכין אותו לכזאת מנה בכזה מחיר

פלאפל האחים נתניה. קובי רובין, מערכת וואלה! NEWS
מפוצץ כדורים/מערכת וואלה! NEWS, קובי רובין

הקלישאה תמיד מדברת על זה שפעם היה יותר טוב, אבל נוסטלגיה היא עניין מתעתע, זה התפקיד שלה, לייפות את העבר, אתה חי את המציאות בגעגועים לעבר מתוק יותר, שלא בהכרח נכון. אבל אם יש נושא אחד שעליו אי אפשר להתווכח הוא שפעם היה פה זול יותר. גם לאכול פה סתם ככה על הדרך, זה כבר לא תמיד סיפור זול. אבל אם מחפשים טוב, עדיין אפשר למצוא צדיקים בדרכים.

לפני כמה שבועות מצאתי את עצמי ביום טיול שלא בשליטתי, זה היה בוקר רגיל, הייתה לי נסיעה לכיוון נתב''ג ואי אפשר לחזור לתל אביב על הבוקר, אז נסעתי לכיוון פתח תקווה, על הדרך חלפתי ליד ראש העין, ואז נכנסה נסיעה מראש העין לנתניה, יאללה יום טיול, לקחתי את הנסיעה. תוך כדי נסיעה גיליתי שנוסעים למשטרת נתניה, הכנסתי את הכתובת למכשיר הניווט, שהמצאתי לו את השם "הכר את ארצך בניגוד לרצונך". נושא השיחה בנסיעה שמור במערכת, יש דברים שהשתיקה יפה להם, לא על הכל אפשר לדבר, אבל כל נושא שנוגע למשטרה לא בדיוק מחמם את הלב.

מה שהפתיע אותי היה המיקום הצדדי יחסית של תחנת משטרת נתניה ביחס לעיר עצמה. בעייני תחנת משטרה אמורה לעמוד לתפארת במרכזה של כל עיר, אולי גם קצת למטרת יראו וייראו, איך זה הגיוני שתחנת משטרה של עיר כה גדולה, מסתתרת בפנייה ימינה קצת אחרי כיכר של רחוב צדדי ללא מוצא?

לעניינו, על הכיכר של המשטרה באותו רחוב צדדי, ממש מול המשטרה יש פיצוציה ולצידה יש פלאפל, הופתעתי מהמיקום של הפלאפל, מיהרתי למצוא חנייה והלכתי לתהות על קנקנו. דבר ראשון קלטתי מבחוץ את המחיר המפתיע לטובה - 8 שקלים למנת פלאפל - חד ספרתי, מספר חזק.

ניידת מאובזרת בשוטרים עמדה ליד הפלאפל, נקשתי על החלון של הניידת, גם שוטרים יודעים איפה לאכול טוב, השוטר בניידת שאל אותי מה השאלה, שאלתי 'איך הפלאפל?' השוטר היה קצר במילים, הוא רק אמר מילה אחת 'מעולה' וסגר את החלון, האמת לא צריך יותר מזה.

המשכתי את צעדי אל הדלפק הזעיר, הסתכלתי על התפריט במקום, תפריט לא ארוך בכלל, מנת פלאפל 8 שקלים, מנה מחוזקת עם ביצה - 10 שקלים, זה הכל, בלי הרבה בלאגן, זו לא פלאפליה עם טוויסטים ומשתנים רבים שמנסה להתאים את עצמה לכולם. הזמנתי מנה של פלאפל עם ביצה, זה לא הפחית בכמות הכדורים ששמו לי במנה.

פלאפל האחים נתניה. קובי רובין, מערכת וואלה! NEWS
כל זה בתוך הפיתה בבקשה/מערכת וואלה! NEWS, קובי רובין

בר הסלטים היה מבריק מניקיון, רציתי להכניס את כולו לתוך הפיתה, זה רגיל אצלי לרצות הכל מכל, מיקדתי את עצמי. כאן מכינים את הכדורים הכל-כך כשרים אחד-אחד לאט, רק בהישמע דבר ההזמנה, אין כדורים סתם.

זה התחיל עם כדורים ועליהם סלט כרוב כרגיל, סלט חתוך טרי טרי, קצת חריף, ביצה בתוך הפיתה, בקצה של הפיתה אמיר הניח לא כדור אחד ולא שניים, אלא שלושה כדורים לא קטנים בכלל, אוטמים את הפיתה לשובע מובטח. בדרך כלל פלאפל כשר מידי הוא פחות חזק בטעם, הטעם הולך לו לאיבוד בין האיסורים הרבים, אבל דווקא כאן יש פלאפל ירקרק וטעים מאוד, פריך ומלא טעם, זול בצורה מדהימה.

אם הגעתם למרכז נתניה ולא רציתם להוציא יותר מידי, יש פלאפל מעולה בקצה של העיר ליד תחנת המשטרה, עדיין אפשר לאכול זול טוב וטעים, בתאבון לכולם.

פלאפל האחים, נחמה וינר 6 נתניה, מול המשטרה, שעות פעילות: א-ה 10:30-20:30. כשר בד"צ העדה החרדית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully