וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעימת יין: עולם חדש מול עולם ישן

31.10.2018 / 15:00

אבי אפרתי לוגם מהיינות של רקנאטי ויתיר, האחד מספק יינות עם דגש ים תיכוני, כיפי, קליל ולא יומרני ואילו השני מתאים לאוהבי הז'אנר העשיר והמוחצן

יער יתיר. ארכיון הצילומים של קק"ל, מערכת וואלה! NEWS
יער יתיר/מערכת וואלה! NEWS, ארכיון הצילומים של קק"ל

מעניין לטעום יינות של רקנאטי ויתיר אלו לצד אלו. זו כמעט טעימה דידקטית, כזו הממחישה הלכה למעשה שני סגנונות עשייה מנוגדים לכל דבר ועניין. יקב רקנאטי הוא מנושאי הדגל של יינות "העולם הישן". ביתיר עושים "עולם חדש" ביג טיים. יינות רקנאטי מתונים ומאופקים. יינות יתיר עשירים ומוחצנים. גם לוגמים מתחילים יחושו בנקל בהבדל בין יינות שני היקבים אם ילגמו אותם אלו לצד אלו. שני היקבים מייצגים את הז'אנרים במיטבם. רנקאטי עושים יינות עם דגש ים תיכוני ברור. היינות של יתיר מעוררים אסוציאציה ליקבים אוסטרליים וקליפורנים מסוימים.

שני יינות רקנאטי בטעימה הנוכחית הם מסדרת "מד בלנד" החדשה, המבוססת על זנים ים תיכוניים בסגמנט המחירים הבינוני (75-85 שקלים). שניהם לא יומרניים, כייפיים ומספקים היטב את הסחורה שהם אמורים.

יינות יתיר בטעימה הנוכחית הם "הר עמשא 2015" הבסיסי, "פטי ורדו 2014" הזני ו"יער יתיר 2015" היוקרתי. יינות יתיר יקרים (99, 139 ו-250 שקלים בהתאמה) אבל ללא ספק יספקו לאוהבי הז'אנר העשיר והמוחצן הנאה רבה. לחיים!

  • עוד באותו נושא:
  • יין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully