וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בבוקר, יום יפה: 8 מסעדות לבראנץ' הכי חשוב בשבוע

ואלה! NEWS בשיתוף Zap Rest

7.11.2018 / 7:51

הצלחתם להתעורר בשעה סבירה ביום שבת אחרי הבילוי של שישי? עכשיו רק נותר לכם למצוא את המקום בו תאכלו את ארוחת הצהריים המושלמת שתמשיך את אווירת הסופ"ש

סלט פנצאנלה, ג'מה. Zap Rest,
סלט פנצאנלה של מסעדת ג'מה/Zap Rest

עבדתם קשה כל השבוע, ביליתם כמו שצריך בשישי והנה הגיע יום שבת. בקושי רב יצאתם מהמיטה, צחצחתם שיניים והדבר האחרון שמתחשק לכם לעשות עכשיו זה לפתוח את המקרר או חלילה להתחיל להכין ארוחה. מזדהים עם התיאור ? קבלו בבקשה את שמונה המסעדות התל אביביות שהכי כיף לאכול בהן בצהריי השבת ולמצות את סוף השבוע עד תומו.

בופה מענג: אלנה במלון נורמן

בופה, אלנה במלון נורמן. Zap Rest,
בופה עשיר באלנה/Zap Rest

יש כאלה שאוהבים להתחיל את השבת עם ג'חנון או חמין ולהמשיך את היום בשינה מתוקה. אחרים אוהבים ללקט את הארוחה שלהם בבופה עשיר ומפנק. אם אתם מזדהים יותר עם מסורת הבופה, נמליץ לכם לגשת בשבת הקרובה למסעדת אלנה, שם השף ברק אהרוני יסדר לכם את אחת הארוחות המענגות בעיר. לא מתחשק לכם להירדם בתום הארוחה? שדרגו את החוויה עם איזה בלאדי מרי טוב (58 שקלים), שמפניה (68 שקלים) או בליני משובח (48 שקלים).

כי אין כמו ארוחת שבת עם: ארוחת בוקר המוגשת מ-7:00 עד 11:00 וכוללת שילוב של בופה עשיר לצד מנות חמות שיש להזמין מהמלצר כמו ביצים נוסח רויאל או שקשוקה ופרנץ' טוסט של ברק. מחיר התענוג: 135 שקלים לסועד. חשוב לציין שבימים אלה שוקדים במקום עסקית משובחת ומשתלמת שתוצע בשבת בצהריים - אנחנו ממתינים בסבלנות.

אלנה במלון נורמן, נחמני 25, תל אביב. 053-9380353

sheen-shitof

עוד באותו נושא

בלי לאכול ת'ראש: 9 המסעדות הכי שוות לערב עם החברים מהעבודה

קבוצת זאפ

עם ריח של ים: מאנטה ריי

לפני יותר משני עשורים, אי אז ב-1988, צעדים ספורים מגלי הים התיכון, פתחו עפרה ואבי גנור (יונה, לילית, הטאבון) את מסעדת החוף המיתולוגית שלהם. לאורך השנים עבדו בה שפים מצליחים כמו גולן גורפינקל (דלאל), רובי פורטנוי (סילו, פרי הארץ) ורועי סופר (בינדלה, פנגיאה) ואילו לפני יותר מעשור תפס את משבצת השף, רונן סקינזיס, שמוביל אותה מאז. השילוב בין ריח הים, מגש המזטים המיתולוגי והדגה הטרייה, יסדר לכם צהריים מושלמים לאורך כל השבוע ובמיוחד בסוף השבוע.

כי אין כמו ארוחת שבת עם: דניס שלם אפוי ברוזמרין ושמן זית (115 שקלים); קערת מולים עם סלקים קטנים וטוסט של גבינת גרוייר (95 שקלים) וסנגרייה קרה (42/90 שקלים).

מאנטה ריי, יחזקאל קויפמן 7, תל אביב. 053-4247717

צלחות קטנות מארץ המגף: צ'יקטי

צ'יקטי. Zap Rest,
מנות איטלקיות קטנות בצ'יקטי/Zap Rest

במקום המתוק שממוקם בפינת הרחובות יהודה הלוי ומזא"ה, תסעדו את ליבכם באוכל איטלקי, טרי וטעים, שיאפשר לכם לציין את השבת באווירה איטלקית עליזה וצבעונית. תפריט הצוהריים של צ'יקטי, מוגש בשבתות בין 16:00-12:00, ומורכב כמיטב המסורת משפע של צלוחיות קטנות ומלאות בכל טוב, במחירים הגיוניים ושפע של טעמים מרעננים.

כי אין כמו ארוחת שבת עם: קרפצ'יו דג ים סיציליאני (54 שקלים); לבבות ארטישוק (36 שקלים); פריטטה רכה (42 שקלים); וטירמיסו לקינוח (32 שקלים).

צ'יקטי, יהודה הלוי 58, תל אביב. 053-9344951

במוד אלגנטי: פר דרייר

בשלהי 2015, סיימה פר דרייר את הגלגול הראשון שלה ברחוב קינג ג'ורג' וימים ספורים מאוחר יותר התעוררה לחיים במתחם נגה שביפו כבר יין גדול עם חצר יפה וקסומה. בימי שבת מוגש כאן תפריט בראנץ' מיוחד בין השעה 9:00 ועד השעה 16:00.

כי אין כמו ארוחת שבת עם: בריוש תרד, בשמל תרד, ביצה וגאודה (44 שקלים) ; שקשוקה וסלט ירקות קצוץ, טחינה וחלה (49 שקלים, 12 שקלים לתוספת מרגז) או קרפ נוטלה עם בננה ואגוזי מלך (36 שקלים).

פר דרייר, בת עמי 7, תל אביב. 053-9439833

איטליה במתחם: ג'מה

ג'מה. Zap Rest,
פיצה ירוקה עם קרם מסקרפונה ותרד בג'מה/Zap Rest

ג'מה היא מסעדה איטלקית, שפועלת אף היא במתחם נגה וליתר דיוק, בחלל שבו פעלה בעבר מסעדת פויקה המיתולוגית. זו המסעדה הראשונה של השף רמי אמינוב, כשעל העיצוב המוקפד אחראי סטודיו האדריכלים הייבלום שפר. אם מתחשק לכם לבלות צהריים בניחוחות איטלקיים, הרחק מההמולה של העיר הגדולה ולהתענג על סלט הפנצנלה הטוב ביותר בעיר, ג'מה היא המקום המושלם עבורכם.

כי אין כמו ארוחת שבת עם: פולנטה טרייה, פרחי כרובית צלויים בטאבון וגילופי פרמזן (48 שקלים); לינגוויני פירות ים ברוטב פסטו סיציליאני עם ברוקומיני (86 שקלים) או פיצה ירוקה מהטאבון ברוטב של קרם מסקרפונה ותרד, בייבי זוקיני, זיתי קלמטה, שרי צלויות, גבינת עיזים, פרמז'ן וארוגולה (64 שקלים).

ג'מה, תרצה 14, תל אביב. 053-9365706

שבת יוונית: גרקו

פאבה, גרקו. Zap Rest,
פאבה בגרקו/Zap Rest

אם דווקא המטבח היווני הוא מה שעושה לכם את זה, נמליץ לכם להגיע לאזורי חן, שם תמצאו את מסעדת גרקו של המסעדן צביקי עשת (גרינברג, ג'לטרייה, PIZZA) ושותפו לעסקים, השף אליאב גולדברג. אז ברור שעדיף לפתוח את השבת ברודוס, במיקונוס או בכרתים, עם צלוחית צזיקי וכוסית של אוזו, אבל גרקו התל אביבית, שתחגוג בקרוב חמש שנים, היא בהחלט הדבר הקרוב ביותר.

כי אין כמו ארוחת שבת עם: פלורינה סלטה - פלפל מתוק קלוי בשמן זית, חומץ יין לבן, פטה ושום (36 שקלים); סקורדליה- ממרח שום, שקדים ושמן זית (38 שקלים); גירוס עגל וכבש (68 שקלים); ופאבה- קרם אפונה צהובה, בצל סגול, שמן זית, זיתים ופלפל חריף (48 שקלים).

גרקו, אורי צבי גרינברג 25, תל אביב

בראנץ' בביסטרו: בראון (BROWN)

ביסטרו בראון. Zap Rest,
בראנץ' זוגי בבראון/Zap Rest

בביסטרו בראון שפועל במתחם G שבשכונת צמרת, מגישים בימי שבת בין 17:00-13:00 תפריט בראנץ' זוגי הכולל שלושה פתיחים וזוג עיקריות במחיר של 150 שקלים בלבד. השפית מיכל לוי, שנחתה בבראון אחרי שהות ממושכת בארץ המגף, הצליחה תוך זמן קצר להפוך את המקום לאחד המדוברים והמפתיעים ביותר בעיר. לשמחתנו, לוי לא השאירה את איטליה מאחור, מה שבא לידי ביטוי בין היתר בסלט הפנצנלה, בריגטוני ראגו פרגית ובניוקי מושלם, שמוגש במקום ברוטב פסטו בזיליקום עם ריקוטה פרסקה ושקדים.

כי אין כמו ארוחת שבת עם: טרין פטה כבד, ריבת בצל, קונפיטורת אגסים, בריוש וג'ל יין; פנקייק בראון עם פירות טריים חתוכים, קרם מסקרפונה וקונפיטורת פירות אדומים; בנדיקט סלמון על בריוש קלוי, תרד חלוט, ביצים עלומות ורוטב הולנדייז או וקציצות דניס עם מנגולד, פטרוזיליה, צ'ילי וגזר, ברוטב עגבניות עשיר.

בראון, ניסים אלוני 10, תל אביב. 053-9344955

בצל עצי הפיקוס: סוזאנה

סוזאנה. Zap Rest,
בין עצי הפיקוס של סוזאנה/Zap Rest

מסעדת סוזאנה נפתחה לפני קרוב לרבע מאה (1994 אם אתם רוצים להיות מדויקים), בשכונה הציורית והרגועה ביותר בתל אביב, נווה צדק. לא מעט דברים השתנו בעיר ובשכונה מאז שנות ה-90, אבל סוזאנה הצליחה לשמור על הצביון הייחודי שלה, שמאפיינות אותה מיומה הראשון. כמו כן נעדכן שגם הבריזה היא אותה הבריזה ושעצי הפיקוס העצומים המזוהים עם המקום, עדיין מעניקים צל לסועדים ברחבה החיצונית.

כי אין כמו ארוחת שבת עם: סלט סלק אפוי עם מוצרלה, יוגורט ורוקט (38 שקלים); פירות יבשים בבשר כבש (50 שקלים); וטארט תפוחים עם גלידת וניל (36 שקלים).

סוזאנה, שבזי 9, תל אביב. 053-9443060

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully