וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הראמן בא התאבון: מסעדה יפנית חדשה לבעלי המן טן טן

12.11.2018 / 15:20

אחרי שהראמן שלו הפך לאחד האהובים בת"א, הבעלים של מן טן טן עובר ליעד הבא ופותח איזאקיה יפנית מושקעת בנחלת בנימין, בתכנית חוץ מאוכל יפני איכותי, גם חדר קריוקי. הכינו את הגרונות

איטריות סובה. אנטולי מיכאלו,
בקרוב בנחלת בנימים/אנטולי מיכאלו

תל אביב, היא העיר שלא עוצרת לרגע; מסעדות נסגרות כאן בתדירות גבוהה, אך מסעדות אחרות נפתחות במקומן בקצב גבוה לא פחות. בשבוע שעבר הסגירה של בליני הסעירה את הרשת, בעקבותיה עלה שוב לדיון הנושא הבוער על כמה קשה למסעדות לשרוד ב-2019. אבל יש מי שזה לא מפחיד אותו, כי הוא יודע דבר או שניים על הישרדות.

מסעדת הראמן מן טן טן, היא היחידה שהצליחה לשרוד את סגירתו של שוק רוטשילד - אלנבי. המסעדה הקטנה, אשר נמצאת בצידו החיצוני של השוק, נשארה שם, עומדת זקופה והומה באנשים, כאשר ראתה את השוק דועך לו לאיטו עד אשר נסגר כליל. הראמן של מן טן טן, לא רק שרד, בשנתיים מאז שנפתח המקום, הוא די עשה לעצמו שם כאחד הראמנים הטובים והאהובים בת"א.

ראמן. אנטולי מיכאלו,
הראמן המדובר בעיר/אנטולי מיכאלו

כעת, עם הראמן המוצלח בא כנראה התיאבון ובעוד כחודש צפוי יריב ברונשטיין, הבעלים של מן טן טן, לפתוח מסעדה יפנית נוספת, מושקעת וגדולה יותר, עם תפריט רחב יותר.

המסעדה החדשה, תיפתח בחלל האטרקטיבי ברחוב נחלת בנימין 57 הלא הוא החלל של מסעדות מזללה וכתית (אשר אכלס בשנה האחרונה את מסעדת שיראטויה). בימים אלו קיבל ברונשטיין את מפתחות המקום והחל בשיפוץ אינטנסיבי של המקום. בתכניות: הנמכת התקרה, יצירת בר יפני ארוך, שני חדרים פרטיים, ואפילו - חדר קריוקי, ליצירת חווית האיזאקיה המושלמת.

אנחנו נמשיך לעקוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החלל האטרקטיבי של המזללה, בקרוב יאוכלס שוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully