וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים מתחדשת בהרבה יותר מעוד מתחם אוכל

וואלה!NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי, קניוני עזריאלי

27.11.2018 / 7:45

לא סתם בחר הזמר משה פרץ להשיק את הסניף הראשון של הגלידרייה שלו, קרמלה, במתחם האוכל "מלחה מרקט" בקניון עזריאלי ירושלים. המתחם החדש שהושק לפני כשנה בקניון הוותיק מציע חווה קולינרית צבעונית ותוססת עם מגוון רחב של דוכנים מסקרנים

צילום: עידו שחם

אוכל הוא חלק בלתי נפרד מחיינו, זו עובדה. אבל ככל שחולפות השנים במדינתנו הקטנה והצעירה, נדמה שתפקידו מקבל משמעות חדשה - אם בתחילת שנותיה של המדינה המוטו היה לאכול בשביל לחיות, אין ספק שבשנים האחרונות אוכל הפך לבילוי, אפילו לבילוי מרכזי. ככזה היה זה רק מתבקש שמקומות ומתחמי בילוי ופנאי לא יוותרו גם על האהבה הישראלית שהולכת ותופסת תאוצה. כך, גם ברשת קניוני עזריאלי הפנימו שחווית הקניות במתחמיה לא תהיה שלמה בלי הפסקה ללאנץ' ראוי, מנוחה לחידוש הכוחות עם גלידה איכותית ועמוסה בהפתעות או עצירת התרעננות לבירה לצד נניח פיש אנד צ'יפס.

עזריאלי מלחה. אלון מסיקה,
מעורב דגי ים בפיתה, הפסקת אוכל אחרי יום קניות בפיש אנד צ'יפס/אלון מסיקה

ההבנה הזו גרמה למנהלי הרשת לעשות חישוב מסלול מחדש לפני כשנה ולפנות 800 מ"ר בקניון עזריאלי ירושלים הוותיק, עבור ההנאה הגדולה בחיים - אוכל, כמובן. את רשתות המזון המהיר שחלשו על רוב השטח הפכו לשוק אוכל צבעוני ותוסס עם מגוון רחב של דוכנים, כך שכל אחד יוכל למצוא שם את מבוקשו בכל אחת משעות הבילוי של היום.

עוד באותו נושא

תשכחו מכל מה שחשבתם על מתחמי אוכל - זה המקום שתרצו להיות בו

לכתבה המלאה
עזריאלי מלחה. אלון מסיקה,
ביצת שוקולד ענקית ומלאה בגלידה, בקרמלה של משה פרץ/אלון מסיקה

מה אוכלים כאן?

הראשונה לקבל את פני הבאים למתחם וגם המצטרפת החדשה ביותר שנפתחה רק לפני כחודש, היא קרמלה - הגלידה החדשה של הזמר משה פרץ. אם גם אתם לא יכולים להפסיק לזמזם את השיר מרגע ששמעתם את ההקשר בין השם לבין הבעלים, חכו ותראו מה יקרה לכם כשתגיעו לדוכן ותטעמו את גולת הכותרת - ביצת שוקולד ענקית מלאה בגלידה, וופל בלגי ואינסוף הפתעות. אולי בגלל רמות הסוכר בדם, אולי בזכות הטעם ואולי אלו מילות הפזמון שמודפסות על האריזות, בכל מקרה תתכוננו להתמכר.

עזריאלי מלחה. אלון מסיקה,
רול גלידה - היישר מתאילנד/אלון מסיקה

אם אתם מחפשים גלידה בגרסה מעודנת יותר ושונה מכל מה שאתם מכירים תתקדמו לכיוון הדוכן של רול גלידה - גלידה שטכניקת הכנתה מגיעה מתאילנד והיא הולכת לשנות את כל מה שחשבתם על גלידה עד עכשיו. את הגלידה מכינים כאן במקום על גבי פלטה קפואה והיא מכילה רק חומרים טבעיים שאתם יכולים לבחור בעצמכם. אחרי שהיא נקצצת וקופאת, מגלגלים אותה לרולים קפואים ויפיפיים במרקם ייחודי ומלא בטעמים.

עזריאלי מלחה. אלון מסיקה,
מושלם למזג האויר הירושלמי, תפוח אדמה מושלם בתירס מרקט/אלון מסיקה

מי ששחיתות היא ממש לא מילה גסה עבורו, אבל דווקא מלוח עושה לו את זה יותר, ימצא את מבוקשו בדוכן התירס. למרות שמו העניין פה הוא תפוחי האדמה הענקיים שנאפים בתנורי ברזל גדולים ומתמלאים בהרבה חמאה ורקלט, גבינה שוויצרית שמנה שבחום הופכת למעדן. יחד עם גרגרי תירס עשויים בשלמות או פרוסות פטריות זה כל מה שצריך כדי להתחמם לפני שיוצאים לקור הירושלמי בחודשי החורף.

עזריאלי מלחה. אלון מסיקה,
פרנה במילוי סינייה לחובבי הבשר, בג'אסט מיט/אלון מסיקה

על הבר של ג'אסט מיט, ההמלצה שלנו היא להזמין פרנה מרוקאית במילוי סינייה עשויה מנתח קצבים עם בצל מטוגן, טחינה ועגבניות יחד עם כוס בירה קרה מהחבית. אם תעדיפו את הבירה שלכם דווקא לצד דג, בדוכן הפיש אנד צ'יפס הצמוד תוכלו למצוא מנה מנצחת של נתחי דג מטוגנים וזהובים לצד צ'יפס כמובן, אבל גם את הגרסה המקומית למעורב- דגי ים שנצרבים עם הרבה תבלינים מעוררי תיאבון על פלנצ'ה חמה וממלאים שני חצאי פיתה עם רוטב טחינה מתובל.

עזריאלי מלחה. אלון מסיקה,
פיצה עגבניה/אלון מסיקה

שני הדוכנים האחרונים, הם שחקנים וותיקים מאוד בתחום וככאלה יודעים בדיוק לספק את התשוקה לאהוב והמוכר. פיצה עגבניה בעלת הבצק הדקיק והרוטב העשיר וריבר עם מנת המוקפץ האהוב אש ולהבה, או סושי טרי, שלוקחים אותנו בכל פעם לקפיצה קטנה למחוזות אסיאתים רחוקים. יש לנו תחושה שבפעם הבאה שתגיעו לקניון מלחה תגלו שהקניות הן רק תירוץ.

עזריאלי מלחה. אלון מסיקה,
אש ולהבה. בריבר תמיד מספקים את הסחורה/אלון מסיקה
וואלה!NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי, קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully