וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל יהודי בעידן האינסטגרם: ראיון עם גורו הכשרות של ארה"ב

10.12.2018 / 13:45

גורו האוכל הכשר של ארה"ב בראיון לתכנית וואלה גלובל, מספר על הסצנה הכשרה בארה"ב, על השינוי שקרה שם בזכות השפים הישראלים, ואיך הפך בלוג האוכל הכשר שלו ללהיט דווקא בקרב לא יהודים

מערכת וואלה!

בתכניתו השבועית וואלה גלובל, ובמהדורה מיוחדת לרגל חנוכה, ראיין אורן נהרי, עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS, את גבריאל בוקסר, בעל בלוג הקולינריה האמריקני "KosherGuru" (גורו לכשרות). בוקסר הגיע לאחרונה לישראל עם עוד כמאתיים עיתונאים ובלוגרים יהודים מרחבי העולם למפגשים, מטעם לשכת העיתונות הממשלתית.

בראיון מספר בוקסר על אוכל יהודי בעידן האינסטגרם, על היעלמותן של המעדניות היהודיות הכשרות המיתולוגיות בניו יורק, אם כי יש ניסיון להחזיר חלק מהן לחיים, אבל שכיום מדובר בעולם אחר מבעבר. עוד הוא מספר כי אמנם התחושה היא שהסצנת האוכל הכשר בארה"ב מפגרת בכמה שנים טובות אחר הסצנה הלא כשרה, אבל שיש ניסיון מתגבר להדביק את הפער, עם היפתחות למאכלים חדשים ולאופנות חדשות. חלק מהדבקת הפערים היא בזכות מסעדות גורמה כשרות שנפתחות בארה"ב, וכן בזכותם של השפים הישראלים שפתחו לאחרונה מסעדות בניו יורק (מאיר אדוני, אייל שני), אשר חושפים את הסצנה בארה"ב לאוכל ישראלי, ומקדמים אותו לרמה גבוהה יותר.

עוד באותו נושא

אוכל ונעליים - סיפור אהבה פריזאי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully