וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תדלק וסעד: 5 מסעדות מומלצות בתחנות דלק

בשיתוף Zap Rest, בשיתוף Zap Rest

20.1.2019 / 7:08

מסעדה איטלקית עם פיצות מושלמות, סושי בר כשר, תאילנדית אותנטית, גריל-בר מודרני ומסעדת שף ותיק. בחרנו 5 מסעדות ברחבי הארץ שעושות לנו חשק עז לתדלק, גם כשהמכל מלא

כרמים.
מסעדת כרמים במושב סגולה, לא מסוג המסעדות שהייתם מצפים למצוא בתחנת דלק

יש ישראלים שמתדלקים בתחנת דלק אקראית וחוטפים איזה כריך מחנות הנוחות הסמוכה ויש שבוחרים את תחנת הדלק לפי המסעדה שפועלת במתחם. בעשור וחצי האחרונים המסעדות שפועלות במתחמים של תחנות דלק עברו שדרוג רציני: ממסעדות שמהוות לא יותר מפשרה, למסעדות שמצדיקות ביקור מיוחד. בחרנו עבורכם חמש מסעדות ברחבי הארץ שעושות לנו חשק עז לתדלק, גם כשהמכל מלא.

מכירים מסעדות מומלצות נוספות שפועלות בתחנות דלק? שתפו אותנו בתגובות.

ללה קפה, צומת כפר ברוך

ללה קפה. באדיבות zap rest,
פיצה ירוקה בללה קפה/באדיבות zap rest

את הרשימה המכובדת בחרנו לפתוח עם מסעדה איטלקית שהחלה את דרכה בעפולה ב-2005 ועברה למשכנה החדש ב-2010. ללה קפה היא פרי יוזמה משותפת של השף איתי קורנט ומורן קורן, חברי ילדות שגדלו בעפולה, האחראים בין היתר גם לל-פיצה, המתמקדת בפיצות בוטיק. הפיצות של ללה קפה, נחשבות בעיני רבים לכאלו ששוות ביקור מיוחד בעמק יזרעאל אך אין ספק שגם הפסטות המשובחות, המנות הבשריות, הקינוחים ואפילו המנות הטבעוניות המושקעות, שוות הזמנה, בדגש על הפיצה הטבעונית עם גבינת הקשיו תוצרת בית.

מה בתפריט: הלחמניות של ללה שנאפות במקום ומוגשות עם חמאה, טפנד עגבניות מיובשות ואגוזי מלך; פטה כבד המוגש עם צנימים וריבת אגסים; פיצה ירוקה עם רוטב שמנת ותרד, ריקוטה, פטריות שמפיניון, מוצרלה ובזיליקום; שרימפס מוקפץ במחבת בצ'ילי וחלב קוקוס ופאי תפוחים שמוגש חם עם כדור גלידה לקינוח.

ללה קפה, צומת כפר ברוך (מתחם תחנת הדלק סונול). 053-9440688

sheen-shitof

עוד באותו נושא

עולים לרגל: מנות הדגל המפורסמות בארץ

בשיתוף Zap Rest

מינאטו, קיסריה

מיניאטו. באדיבות zap rest,
אגאדשי טופו במינאטו/באדיבות zap rest

מינאטו הוא סושי בר מפתיע במיוחד, הפועל במתחם תחנת הדלק פז שבקיסריה. המקום הצנוע והמקסים הזה הוקם בשנת 2004 על ידי השפים מתן רוזנטל ואקי טמורה (נצר לשושלת של שפים יפנים המגיעה מרובע מינאטו שבטוקיו) וב-2011 באה לעולם האחות הצעירה של מינאטו, בהרצליה. במינאטו הכשרה מקפידים על טכניקות הכנה מסורתיות ולא מתפתים לרולים עתירי גבינת שמנת או מטוגנים בשמן עמוק.

מה בתפריט: לצד הרולים, הסשימי והניגירי האיכותיים, תמצאו בתפריט של מינאטו מגוון ראשונות מצוינות כמו טרטר טונה על קוביות אבוקדו עם ספייסי מיונז, טריאקי, שבבי טמפורה ובצל ירוק, סלט ניג'י עשוי אטריות שעועית עם סשימי טונה, סשימי סלמון, גזר, אבוקדו ומלפפון או אגאדשי טופו - קוביות טופו מטוגן, במרק על בסיס ציר דגים עם ג'ינג'ר, צנון מגורר ובצל ירוק. בעיקריות הנהדרות מגישים פירי קארה יאקי - קוביות דניס עם רוטב מיונז מינאטו צלויות בתנור וסלמון טטאקי מושרה בסאקה ופלפל שחור גס, צרוב בשמן שומשום. יש לציין כי מינאטו פועלת בצמוד למסעדת אג'נדה וכי את כל הקינוחים שבתפריט המסעדה, ניתן להזמין גם במינאטו.

מינאטו. מתחם תחנת דלק פז, קיסריה (בתוך מתחם קפה אג'נדה). 053-9424689

זויה גריל בר, נתניה

זויה גריל בר. באדיבות zap rest,
צלעות טלה בזויה גריל בר/באדיבות zap rest

זויה גריל בר נפתחה ב-2017 על ידי המסעדן מוטי סטרוקובסקי (אבראג') ותוך זמן קצר הסתמנה כהצלחה גדולה. התפריט עשיר בכל טוב וכולל מגוון רחב של שיפודים, מנות דגים המבוססות על דגה טרייה בלבד, פלטת סלטים המשתנה מדי יום ועראייס מהטובים ביותר בארץ. המנות בזויה גריל בר טריות, טעימות ונדיבות במיוחד, התמחור הוגן והשירות ידידותי אך מקצועי. יותר מזה לא ניתן לבקש. כדאי לדעת שהמסעדה כשרה ומקיימת גם אירועים.

מה בתפריט: סביצ'ה דג ים טרי וחציל בטחינה לראשונה, צלעות טלה לעיקרית ותפריט קינוחים המשתנה על בסיס יומי. אנחנו דגמנו את הנמסיס - עוגת שוקולד עשירה וחמה מוצפת בפאדג' שוקולד בלגי, והתענגנו מכל ביס.

זויה גריל בר. מקס נורדאו 20, נתניה. 053-9375792

איוטאיה, הוד השרון

איוטאיה. באדיבות zap rest,
מוקפץ עם שרימפס באיוטאיה/באדיבות zap rest

איוטאיה היא מסעדה תאילנדית אותנטית שנותנת פייט רציני לכל המסעדות התאילנדיות ברחבי הארץ. הפנינה הקסומה הזו נפתחה על ידי צמרת גבריאל אריאלי, שהגיעה לישראל מתאילנד הרחוקה לפני כשניים וחצי עשורים בעקבות האהבה. במשך שנים ניהלה גבריאלי אריאלי דוכני מזון בקניונים ולאחר שצברה מספיק ניסיון והצליחה לצבור קהל סועדים נאמן, החליטה לפתוח מקום משלה. אויטאיה באה לעולם ב-2012 וכמעט בלי יחסי ציבור ופרסום הצליחה להפוך מסוד של יודעי דבר למסעדה מבוקשת שסועדים נלהבים עולים אליה לרגל מכל רחבי הארץ.

מה בתפריט: מרק אצות ים עם כרוב, גזר, בצל ירוק, בצל לבן, כוסברה, סלרי לראשונה; מוקפץ חריף עם גזר, בצל, גמבה, קולרבי, קישואים, חצילים תאילנדיים, בזיליקום, קארי אדום, פלפל חריף עם טופו/ עוף/ בקר/ שרימפס לעיקרית ואורז דביק עם מנגו לקינוח.

איוטאיה. מבוא קדם 12, הוד השרון. 053-7102688

כרמים, סגולה

מסעדת כרמים. באדיבות zap rest,
בקלאווה פילו במילוי בשר טלה מעל טחינה וסילאן/באדיבות zap rest

כרמים - סגולה

מסעדת כרמים במושב סגולה, החלה את דרכה מעט אחרי תחילת המילניום. את המסעדה הוותיקה והמשגשגת מוביל השף סהר רפאל (כדיתא), שהקים ב-2014 את האחות הצעירה של כרמים, בבאר שבע. סוד ההצלחה של המסעדה, שהצליחה לשמור על רף גבוה של איכות למרות השנים, טמון בין השאר בתפריט המגוון, באווירה הכפרית והפסטורלית, בנוכחות המורגשת של רפאל ובהקפדה הבלתי מתפשרת על איכות חומרי הגלם, האווירה והשירות. בכרמים ניתן ליהנות מארוחות עסקיות משתלמות ביותר (בימים ראשון עד חמישי בין 17:00-12:00), ארוחות בוקר מושקעות (בכל ימי השבוע בין 12:00-9:00) וארוחות ערב רומנטיות ובלתי נשכחות.

מה בתפריט: בקלאווה טלה - עלה פילו במילוי בשר טלה קצוץ מעל טחינה גולמית וסילאן; ניו יורק סטייק - סינטה על העצם ממרכז הנתח, פרפדלה בעבודת יד עם פירות ים וקסטה אלפחורס מלאה בקרם מסקרפונה וריבת חלב על רוטב קרם עוגיות, טוויל שקדים וחטיף קוקוס לקינוח.

כרמים, מושב סגולה. 053-9442804

בשיתוף Zap Rest, בשיתוף Zap Rest

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully