וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירת המערכת: 3 מקומות שעשו לנו את השבוע

26.1.2019 / 8:30

השבוע אכלנו ארוחת בוקר במסעדה חדשה, חזרנו לבקר בבית קפה שנפתח לפני שנה וחצי לארוחת מאפים וסנדוויצ'ים, וזללנו ארוחה משפחתית במסעדה איטלקית ותיקה (יחסית) ונהדרת. קבלו המלצות על 3 מקומות שעשו לנו את השבוע

החדשה: ארוחת בוקר ב-L28

L28, המסעדה שהיא למעשה פלטפורמה קולינרית לשפים צעירים, אשר יתחלפו מדי חצי שנה, כבר זכתה למחמאות המבקרים על גלגולה הראשון בניצוחה של השפית שולי וימר. לפני כשבוע נפתח המקום גם בשעות הבוקר (8-11), ומציע תפריט די מגוון של מנות בוקר ישראליות עם טאץ' ניו יורקי. את התפריט בנה, מי שהוא ישראלי בעצמו עם טאץ' ניו יורקי, השף גבריאל ישראל ("מלך השקשוקה של ניו יורק"), המנהל הקולינרי של l28.

השבוע אכלנו שם לאפה דרוזית עם חביתת ירק פרסית, ארוגולה, לאבנה, בצל וסומאק (34 שקלים), שקשוקה ירוקה עם אספרגוס, תרד, זעתר, זוקיני וגבינת עיזים (49 שקלים), סלט אנדיב (44 שקלים), ומגש של בייגל סלמון מפורק - הכולל בייגל ירושלמי בהכנה ביתית, ביצה רכה, סלמון כבוש ומעושן וגבינת שמנת (54 שקלים), ולקינוח - בריוש פרנץ' טוסט, פירות הדר , נענע, דבש ויוגורט כבשים (42 שקלים).

כל המנות כיפיות, רעננות וטריות, המגוון רחב והאפשרויות רבות. אין ספק שמדובר בשחקן חיזוק נהדר לסצנת ארוחות הבוקר התל-אביביות, שמביא עימו משהו אחר. עכשיו רק נותר לנו לבקש שיפתחו לארוחות בוקר גם בשישי-שבת.

L28, לילינבלום 28, תל אביב, 03-900-3560

מבחן השנה וחצי: Eats Cafeteria

שנה וחצי חלפה מאז נפתחה eats, הקפיטריה בבית חנה, ואפשר בהחלט להכריז כי הזמן עשה לה רק טוב. מלכתחילה חיבבנו מאוד את המקום, אבל ביקור בו בבוקר שבת השבוע, הבהיר לנו כי הייתה שם קפיצת מדרגה רצינית ביותר. ההיצע גדול ומזמין יותר, יש יותר כריכים מפנקים - בבייגלס, בלחמניות ביס או בקרואסונים, קיש מתחלף, שפע של עוגות ועוגיות ועוד ספיישלים כמו ברד פודינג שוקולד (!) בתבנית מאפינס. לא זול כאן, אבל ניכרת השקעה בכל מאפה ומאפה, וניכר השימוש בחומרי גלם איכותיים וטובים. האווירה במקום כיפית, תוססת ומזמינה. כיף שיש מקום כמו eats.

Eats Cafeteria, אד"ם הכהן 1, תל אביב, 03-6027888

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

האיטלקית הוותיקה (יחסית): לה רפובליקה די רונימוטי

לה רפובליקה די רונימוטי הפכה בשנים האחרונות, בלי לעשות יותר מדי רעש ויחסי ציבור, לאחת האלטרנטיביות האיטלקיות הכי ראויות וטובות בת"א. מסעדה ששומרת על הפשטות והקלאסיקות המזוהות עם המטבח האיטלקי, עם פסטות נהדרות בתפריט, כמה פיצות מוצלחות, בשר מעולה ושלל ירקות מהגינה האורגנית של המסעדה, ואי אפשר בלי מילה על הקינוחים המעולים (היוש עוגת פיסטוק), עליהם אחראי הקונדיטור אייל רווח. אופציה איטלקית מעולה, גם (ובעיקר) לארוחות משפחתיות.

לה רפובליקה די רונימוטי, מזא"ה 3, תל אביב, 03-6470247

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully