וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצע ת"א: מתחם אוכל מחודש ממש מתחת לאף

בשיתוף קניוני עזריאלי, בשיתוף קניוני עזריאלי

5.2.2019 / 8:15

דוכן קרמבו ארטיזנלי שמגיע בשלל טעמים וטופינגס, סטייק אנטריקוט עסיסי, מנות אסיאתיות מאטריות בעבודת יד, בר בירה בווארי ומקום נינוח ושקט לשתות בו קפה איכותי לצד מאפי בייקרי טריים. גם אנחנו הופתענו שכל הטוב הזה נמצא ממש פה ולא ידענו

צילום: עידו שחם

אחרי שחזרנו מיום בילוי בקניון עזריאלי ת"א אפשר לקבוע בוודאות שהמקום כבר לא מציע רק חווית קניות, אלא גם חויה קולינרית עבור גרגרנים כמונו. דוכן קרמבו ארטיזנלי שמגיע בשלל טעמים וטופינגס, סטייק אנטריקוט עסיסי, מנות אסיאתיות מאטריות בעבודת יד, בר בירה בווארי ומקום נינוח ושקט לשתות בו קפה איכותי לצד מאפי בייקרי טריים. כחלק מהפריחה של שווקי האוכל ברחבי הארץ, משהו טוב קורה גם למתחמי האוכל של מרכזי הקניות.

מתיחת הפנים שעבר אזור המסעדות של קניון עזריאלי בתל אביב, הותירה אותנו מופתעים
לנוכח המגוון והאיכות. אם אתם מתכננים לצאת למסע שופינג במתחם בקרוב או אפילו אם סתם בא לכם בילוי משפחתי, יש לנו תחושה שזה המקום בו אתם הולכים מצוא את מבוקשכם הגרגרני.

מה אוכלים כאן?

גו נודלס, עזריאלי. אלון מסיקה,
המנה המאלזית עם אטריות ביצים כתומות טריות בעבודת יד בגו נודלס/אלון מסיקה

הפלוס הגדול במתחמים מסוג כזה הוא שגם אם באים מספר חברים יחד או משפחה בה כל צד מושך לכיוון אחר, כל אחד יכול למצוא את מבוקשו. חובבי הבירה, יוכלו לגמוע בבר הבווארי ביירן, בירה טריה היישר מהחבית לצד מנת שניצל ענקית או מנת 'הלגה ריבס'- נקניקיית עגל איכותית המוגשת בלחמניה עם בצל מקורמל, מיונז מעושן קורנישונים, המון שבבי בצל קריספים שמוסיפים טעם לכל החגיגה וכמובן ערימת צ'יפס דקיקים וזהובים.

במיוחד לאלו שמחפשים את הטעמים האסייאתים, נמצא הדוכן של גו נודלס עם מנות נודלס עשויות מאטריות טריות בעבודת יד, מנות אוכל רחוב זריזות כמו קריספי צ'יקן בטמפורה, מרק טום יאם, מנות קארי תוצרת בית וסושי.

sheen-shitof

עוד באותו נושא

ירושלים מתחדשת בהרבה יותר מעוד מתחם אוכל

קניוני עזריאלי
ביירן, עזריאלי. אלון מסיקה,
נקניקיית הלגה ריבס בביירן/אלון מסיקה

קרניבורים וחובבי בשר יוכלו למצוא את מבוקשם במיתוס סטריט פוד מבית היוצר של מסעדת מיתוס גריל בר המיתולוגית ברחוב ויצמן ולהתפנק באונטריב שבילה לילה שלם בטאבון בתוך לחם טרי וחם או לחילופין לחגוג עם סטייק אנטריקוט פידלוט לצד כוס יין אדום.

בצמוד למיתוס סטריט פוד נפתחה פיש מרקט קונספט, גם היא ממשפחת מסעדות מיתוס ואחות קטנה למסעדת פיש מרקט משדרות שאול המלך. כאן, לצד הרבה אוזו שמורם לחיים בשעות הצהריים והערב, תוכלו ליהנות ממנות דגים בסגנון יווני - ים תיכוני או בסגנון אסיאתי כמו סטייק סלמון במיסו, שמוגש מעל אורז תאילנדי עם בקצ'וי צלוי.

למרות שכמעט בכל אחד מהמקומות מצויות גם אופציות צמחוניות, חובבי הפסטות יוכלו להתנחם במנות פסטה צבעוניות ועשירות במגוון רטבים בדוכן של פסטה בסטה ומי שמחפש מקום שקט ונינוח יותר לשתות בו קפה איכותי לצד מאפי בייקרי טריים וסנדביצ'ים בריאים, יכול פשוט לעלות קומה לסניף של רשת ארקפה הנפלאה.

פסטה בסטה, עזריאלי. אלון מסיקה,
אהובה מאוד על ילדים, פסטה בקרם סלק ושמנת של פסטה בסטה/אלון מסיקה

לקינוח אסור לכם לפספס את דוכן הקרמבו של שי גולן, זוכה בייק אוף ישראל. הקרמבו, מעשה ידיו של גולן, מגיע בטעמי וניל, לימון, מנטה, פטל, תפוח, פסיפלורה, קפה, פיסטוק וכו' וניתן לטבול אותו על המקום בקלחת של שוקולד מריר או שוקולד חלב לפי העדפה ומעליו להוסיף אגוזים מקורמלים, קריספי נענע, פולי קקאו או סוכריות קופצות. כיוון שמדובר בדוכן פופ אפ זמני בשלב זה, אנחנו מציעים לכם לא לחכות ולהגיע בהקדם.

מיתוס, עזריאלי. אלון מסיקה,
סטייק אנטריקוט במיתוס סטריט פוד/אלון מסיקה
פיש מרקט, עזריאלי. אלון מסיקה,
סלמון במיסו עם אורז תאילנדי בפיש מרקט קונספט/אלון מסיקה
ארקפה, עזריאלי. אלון מסיקה,
מאפה בוקר יווני מהבייקרי של ארקפה/אלון מסיקה
בשיתוף קניוני עזריאלי, בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully