וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה מתרפק: מקרוני ברוטב אדום כמו של פעם

5.2.2019 / 7:50

המונה חוזר לגבעתיים, עיר ילדותו ואל מפגש הפלאפל התימני, זה היה אמור להיגמר בחצי מנת פלאפל כמו תמיד, אבל אז יצאה צלחת של מקרונה בסלסה ששינתה את כל התמונה

מפגש הפלאפל התימני. קובי רובין, קובי רובין
צלחת מקרוני עם פלאפל בצד, וגם סלט ירקות/קובי רובין, קובי רובין

בואו נדבר רגע על המושג "מנה עסקית" אותן מנות צהריים שאף פעם לא משתלמות באמת, אתה תמיד מרגיש שמישהו נהנה על חשבונך, זה תמיד מתחיל עם תיאור עשיר של מרכיבים מדהימים והנאה מובטחת, אבל כמעט תמיד נגמר באכזבה. אבל לא הפעם.

לפני עשרים שנה נכנס דני ל"מפגש הפלאפל התימני" בגבעתיים, עד אז זאת הייתה פשוט פלאפליה, אבל דני לקח את המושכות ומאז הוא בחזית הדלפק מול הלקוחות. זה מקום מוכר ואהוב על תושבי גבעתיים, המפגש נמצא במרכז העיר, עם תפריט שלא נגמר, דני יכול לבנות לכם בצלחת כל מה שתרצו ממה שיש במטבח, תוך כמה דקות.

לפני מספר שבועות הגעתי לאכול שוב מנת פלאפל אצל דני, הזמנתי לי חצי מנה כרגיל וחיכיתי עם שאר הלקוחות בסבלנות לאוכל. לפתע הופיעה מול עיני צלחת של מקרונה בסלסה עם חזה עוף. באותו רגע רציתי לוותר על הפלאפל ולהזמין לי את אותו דבר, אבל דני כבר התחיל להכין את המנה שלי, ואני בחיים לא אעצבן את הבן אדם שמכין לי את האוכל. האדון שהזמין את המנה לא יכול היה להתעלם מההתלהבות שלי למראה המקרונה בסלסה, הוא חייך בהבנה. הריח היה כל כך מוכר, זו מנה של בית. מדובר בפסטה שעוברת חצי בישול וממשיכה להתבשל בתוך הרוטב. מה שהופך את הפסטה לעשירה ברוטב.

מפגש הפלאפל התימני. קובי רובין, קובי רובין
יש גם סלטים כמובן/קובי רובין, קובי רובין

גם דני הבין ללבי, אחרי כמה דקות, יצאה עוד מנה של מקרונה בסלסה עם חזה עוף, הפעם בשבילי (35 שקלים כולל תוספות). חזה העוף היה בגודל של חצי דף פוליו, הכי רך ומתובל שטעמתי עד היום. מבחינתי, אין דבר כזה חזה עוף מתובל מידי, כמה שיותר תיבול, יותר טעים, ודני ברוך השם מתבל בלי די. כמות המקרונה היא בדיוק מה שצריך ביחס לחזה עוף, ובכל ביס נמצא טעם חזק של רוטב.

הוראות לאכול מקרונה בסלסה במיפגש הפלאפל בתימני: ריח הפלאפל יכול להסיח את דעתכם ובצדק, אם תבקשו יפה, דני ייתן לכם טעימה. אבל אתם שכבר קראתם את הטקסט הזה אתם בדרך ליעד, היעד הוא מקרונה בסלסה. זו מנה משביעה ומרגיעה כאחד, כי עמוק בפנים, כולנו עדיין תלמידי בית ספר שחוזרים לאמא לאכול ארוחת צהריים.

מפגש הפלאפל התימני, ויצמן 28 גבעתיים, 03-7311896, שעות פעילות: א-ה 09:00-22:00, ו 09:00-15:00. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully