וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה הפסק-זמן הכי טוב שנוצר כאן?

בפסק זמן משיקים מהדורת רול, איך קרה שהתאהבנו בגליליות חרובים, מה ביאס אותנו ביולו החדש, ומה עשה לנו פלאשבק לעוגות "יש" המיתולגיות? חדש על המדף

פסק זמן ROLL אגוזים ופסק זמן ROLL קוקוס

פסק זמן רול. סטודיו שטראוס,
פסק זמן רול/סטודיו שטראוס

הפסק זמן רול הוא ללא ספק אחת ממהדורות הפסק זמן האהובות עלינו בכל הזמנים, הגליל מגיע בשני טעמים חדשים - שוקולד אגוזים, וקוקוס. הקוקוס, בשילוב שוקולד לבן מזכיר בטעמו את עיגולי השוקולד האהובים של רפאלו, וכיפי ביותר לאוהבי הקוקוס, חטיף האגוזים, מעולה גם כן, טעים ומרגיש איכותי. אין באמת קשר בטעם לפסק זמן הקלאסי, וגם אין לנו באמת בעיה עם זה. צורת הגליל כיפית, והיא הופכת את החטיף למעודן יותר וטעים לאכילה, כמו גלילית מפנקת ומשודרגת. אהבנו.

מחיר: 4-5 שקלים לרול.

גליליות מקמח כוסמין מלא אורגני במילוי קרם חרובים

גליליות כוסמין עם קרם חרובים. הדס ניצן,
גליליות כוסמין עם קרם חרובים/הדס ניצן

ואם כבר בגליליות עסקינן, מהצד השני לגמרי של הסקאלה נמצאות הגליליות הללו של חברת השדה - גליליות מקמח כוסמין מלא אורגני במילוי קרם חרובים. חייבים להגיד, כי קיים פער די גדול בין חוסר הסקסיות של שם המוצר, לכמה שהוא מוצלח בפועל. אז נכון, אם אתם אנטי כל מה שמשדר בריאות, אולי כדאי שתעברו לפסקה הבאה, אבל אם אין לכם בעיה עם ממרח חרובים, יש מצב שאתם יכולים מאוד לאהוב את המוצר הזה. הוופל פריך, שומר על טריות וכיפי, כמות ממרח החרובים נדיבה יותר מבגלילות קלאסיות, ומשהו בחיבור הזה פשוט עובד, ויסלחו לנו חובבי הג'אנק.


מחיר: 15 שקלים לאריזה.

במדור הקודם

מישהו צריך לעשות את העבודה השחורה: טעמנו את כל המוצרים החדשים

לכתבה המלאה

עוגות אישיות בטעמי שוקולד וגזר של פייבר וואן

פייבק וואון קייק באר. יח"צ,
עוגות בטעם שוקולד של פייבר וואן/יח"צ

העוגות החדשות של פייבר וואן, בטעם שוקולד או בטעם עוגת גזר, הן מעין גלגול של עוגות ה"יש" נוסטלגיות, משהו בין עוגת "יש" לדובשניות. כן, קשה להתעלם מהטעם והמרקם שמזכיר דובשנית, ולא בטוח שיעורר אסוציאציות טובות אצל כולם. אבל סך הכל, מדובר במוצר לא רע, המרקם רך, וציפוי השוקולד בעוגת השוקולד, וכן הזיגוג בעוגת הגזר, מוסיפים מתיקות כיפית, ומרקם מגניב. כשכל זה מגיע בפחות מ-100 קלוריות ליחידה, מדובר בפתרון נהדר, בעיקר עבור מי שסופר את הקלוריות שלו. מצד שני, רשימת המרכיבים הכתובה בגב האריזה לא מעוררת יותר מדי חשק, קחו את זה בחשבון כשאתם מתלהבים מהערך הקלורי הנמוך.

מחיר: 20 שקלים למארז.

יולו קראנץ' עם תוספות

יולו קראנץ'. יח"צ,
יולו קראנץ' עם תוספות/יח"צ

יולו

ב-YOLO משיקים את YOLO CRUNCH: מעדני יולו בגביע רחב עם תוספות במכסה - שוקולד חלב, בתוספת כדורי שוקולד קראנצ'ים, ושוקולד בלונד בתוספת קוקוס קלוי. אנחנו מתים על יולו, אבל צר לנו להגיד שהתוספות היו פשוט מיותרות, מרקם הקוקוס יבשושי, ופניני השוקולד נטמעים בשוקולד, זה אולי מוסיף מרקם, אבל ממש לא טעם, והמרקם - לא משהו. אנחנו נישאר עם היולו הקלאסי.

מחיר: כ-3 שקלים למעדן.

מוצרי הבריאות החדשים של מצות אביב

קרקר ביס כוסמין. אפרת אשל,
מוצרי הבריאות החדשים של מצות אביב/אפרת אשל

אם גם אתם מאלה שמחכים שיגיע פסח רק כדי שמצות יהפכו להיות נשנוש לגיטימי יש לנו חדשות טובות בשבילכם. מצות אביב מרחיבים את קו מוצרי הבריאות שלהם ומשיקים קרקר ביס כוסמין מלא אורגני וקרקר ביס כוסמין מלא ושומשום אורגני. מדובר באחלה קרקר לנשנוש, שמעט מזכיר מצה בטעמו, ואם גם יש לו ערך מוסף של בריאות ופלוסים כמו סיבים תזונתיים, ללא חומרים משמרים, אנחנו בעד.

בין מוצרי הבריאות החדשים יש גם עוגיות ללא סוכר מקמח כוסמין מלא וצ'יה, זה מוצר שקצת פחות משך אותנו, אבל כשהעזנו וטעמנו גילינו עוגיות ניטרליות בטעמן, שאינן מתוקות, ויכולות להוות פיתרון כשרוצים נשנוש לא מתוק ליד הקפה או התה, אין מילוי כיפי, אבל למי שאוהב עוגיות יבשות, ונמנע מסוכר, הן בהחלט יכולות לעשות את העבודה. באופן כללי יש לציין לגבי המוצרים, שנראות האריזה לא עושה חשק, יכול להיות שעיצוב אחר היה יכול יותר למשוך.

מחירים: 13 שקלים לאריזת קרקרים, 17 שקלים לאריזת עוגיות.

חטיפי NUT CREAM מבית נייצ'ר ואלי

נייצ'ר ואלי קאפס חמאת בוטנים. יח"צ,
החטיפים החדשים של נייצ'ר ואלי/יח"צ

נייצ'ר וואלי משיקים חטיף פריך ועגול משיבולת שועל מלאה במילוי וציפוי שוקולד בשני טעמים: חמאת בוטנים ועם קרם שקדים. הרבה זמן לא נתקלנו בשני חטיפים מאותה משפחה, עם פערים כה גדולים ביניהם. בעוד חטיף חמאת הבוטנים עבד לנו מעולה, מתיקות השוקולד, יחד עם מליחות חמאת הבוטנים ועגיית שיבולת השועל, היו בדיוק הביס שאנחנו מחפשים בבוקר ליד הקפה. מצד שני, את חטיף קרם השקדים לא הצלחנו להבין. הוא לא היה מספיק כיפי בשביל עוגיה, וגם לא בריא מספיק כדי להחשב חטיף בריאות. אנחנו נשאר עם חמאת הבוטנים.

מחיר: 20 שקלים למארז.

vego - שוקולד ז'נדויה טבעוני

שוקולד וגו. הדס ניצן,
שוקולד טבעוני של וגה/הדס ניצן

חברת VEGA מוצרים טבעוניים מציגה את vego, שוקולד ז'נדויה טבעוני, המכיל ממרח אגוזי לוז, אגוזי לוז שלמים וחמאת קקאו, ומזכיר בטעמו שוקולד חלב. השוקולד עצמו טעים, לא הרגשנו שמדובר במוצר טבעוני, או שנעשתה כאן איזו שהיא פשרה, זה מרגיש כמו שוקולד אגוזים טוב. עם זאת, הצורה בה מגיע השוקולד מאסיבית מדי, הוא גס, אי אפשר לשבור אותו לקוביות קטנות, והוא פחות מהנה לאכילה, בשל צורתו. חבל, כי המוצר עצמו לא רע.

מחיר: 20 שקלים.

תערובות ונציה ואיסטנבול של נספרסו

תערובות חדשות של נספרסו. אבי לוי,
התערובות של נספרסו/אבי לוי

נספרסו משיקים שתי תערובות קפה במהדורה מוגבלת, בהשראת בתי הקפה ההיסטוריים של איסטנבול (דרגת חוזק 10) וונציה (דרגת חוזק 7). התערובות החדשות טעימות לשתייה, וחזקות במידה הנכונה. במבחן טעימה עיוורת, כנראה שלא היינו מבחינים כי מדובר בתערובות חדשות, ולא הצלחנו למצוא קשר כלשהו לאיסטנבול או לוונציה. עם זאת, לאחר שבפעמים הקודמות השיקו בנספרסו תערובות בטעמים משונים, כמו מקרונים או קינוחים צרפתיים אחרים, טוב שחזרו בחברה לקלאסיקות מנצחות.

מחיר: 25.5 שקלים לשרוול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully