וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדה שתגרום לכם להרגיש כמו בוונציה

17.2.2019 / 10:30

ביא פאן של יובל בן נריה משיקים ערבי סושי חדשים, במתחם גרינברג חוגגים את שבוע וונציה, יורם ניצן מארח במסעדה החדשה שלו שף מפורסם והבראנץ' הכי שיכור בעיר עושה קאמבק מרגש. פותחים שבוע טעים במיוחד

ערבי סושי ביא פאן, ת"א

יא פאן, יא-פאן. יפית שמחה,
איזקאיה יפנית/יפית שמחה

הביסטרו היפני של יובל בן נריה משיק ערבי סושי בימי שני עם עמדת סושי של הסושי-מאסטר גיל-עד דאבוש ומגוון מנות ספיישל אותן יכין לעיני האורחים. בכל שבוע תפריט הסושי משתנה בהתאם לדגה הטרייה ויציע שילובים מיוחדים כמו רול כבד אווז וטונה (88 שקלים); רול ילוטייל סלק המורכב מאבוקדו, שיטקה ואספרגוס עטוף בסשימי של ילוטייל וטוביקו שחור לצד קרם סלק וואסבי (68 שקלים) ועוד. ביא פאן רוצים לעזור לכם לעבור גם את שביזות יום א' עם מיני מסיבה שתתרחש בחלל של המסעדה החל מ-22:00 מדי יום ראשון אז יהיה די.ג'יי שינגן לייב לצד קוקטיילים מיוחדים.

YA-PAN, נחמני 26 תל אביב, 03-6487796

שבוע ונציה במתחם גרינברג, ת"א

עוגת באבא. אנטולי מיכאלו,
עוגת באבא/אנטולי מיכאלו

במתחם גרינברג חוגגים את פסטיבל וונציה למשך שבוע ימים, בביסטרו גרינברג, בג'לטריה וב-PIZZA הסמוכה. שלושת המקומות יחברו לשבוע שלם של השראה מהעיר וונציה עם מנות מיוחדות שיוגשו מהמטבח של גרינברג ביסטרו כמו קרפציו עגל, זביונה פלפלים, גבינת פרובולונה ואבקת פפרונצ'ינו (58 שקלים); טורטליני חלמונים במילוי כבד אווז ומורטדלה, מוגש במרק בשר צח ופרמזן (92 שקלים) ועוד; בעוד הבצק הדקיק של ה-PIZZA יזכה לשלל תוספות ייחודיות לוונציה כמו פירות ים עם עגבניות שרי וגבינת פרובולנה (78 שקלים) או פיצה פרשוטו וכמהין, מוצרלה טריה, רוטב עגבניות ורוזמרין (76 שקלים) ועוד. בג'לטריה תהיה עוגת באבא קלאסית במילוי קרם פיסטוק וגלידת יוגורט עיזים ותותים (48 שקלים) ועוד.

שבוע וונציה יתקיים בימים א'-ה' בתאריכים ה-17 ועד ה-21 בפברואר.

אורי צבי גרינברג 25, אזורי ח"ן תל אביב, 03-6136132

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

השף הצרפתי סטפן פרואה דה וו מתארח ב-Nomi, ת"א

פסטיבל הכוכבים של מישלן. באדיבות שף סטפן פרואה דה וו,
מנה של שף סטפן/באדיבות שף סטפן פרואה דה וו

מלון דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב מקיים את פסטיבל Taste of Michelin בפעם השלישית כשהפעם שף מסעדת NOMI יורם ניצן יארח את כוכב תוכנית קרב סכינים, שף סטפן פרואה דה וו, והשניים יגישו ארוחה בת חמש מנות הכוללת קונסמה ים אושי ג'ירו עם עשבים ארומטיים, פיטריות אינוקי וטפיוקה; כבד אווז צלוי על הפלנצ'ה עם קרם גזר ותבלינים עם קציפת תפוזים והל; בר ים עם רוטב כמהין שחורות, שומר בר ובייבי ירקות ועוד (380 שקלים לסועד או 420 שקלים כולל טעימות יין). תפריט הארוחה יוגש גם במהלך כל השבוע שלאחר מכן במסעדת נומי בתאריכים ה-24 עד ה-28 בפברואר.

שף סטפן יתארח במלון בתאריכים ה-18 עד ה-21 בפברואר. פרטים נוספים באתר מסעדת NOMI.

תפריט עונתי חדש בדיינינגס, ת"א

תפריט חדש. אנטולי מיכאלו,
תפריט חדש/אנטולי מיכאלו

מסעדת דיינינגס שבמלון נורמן מציגה תפריט עונתי חדש הנסמך על עונת הדגה ופירות הים שבשיאה, ומגוון חומרי גלם מלוקטים, מטרטר המוגש לצד עלי נורי קריספיים, סביצ'ה הנכבש ביוזו וסשימי של דגים ולובסטר לצד מנות טמפורה מגוונות, סלטים של שאבו-שאבו קר וטירידיטו ומנות טובאן לוהטות המוגשות בכלי חרס מסורתי בעבודת יד. זוהי ארוחה שהיא מסע בין טעמים, מרקמים וריחות ומנות המתקדמות מהקלה אל הכבדה כמו אוסוזוקורי שהוא סשימי דג לבן בחיתוך דק, רוטב פונזו, צנון מגורד, בצל ירוק ועלי שיסו (68 שקלים); טטאקי פילה בקר חלפיניו פונזו, סלט גרגר נחלים, איטריות סובה פריכות בתה ירוק (75 שקלים); מרק לובסטר עם טופו מטוגן, בצל ירוק, צנון מגורד ואומה דאשי (128 שקלים) ועוד.

דיינינגס, נחמני 25 תל אביב, 03-5435444

בראנץ' של שיכורים חוזר והפעם למסעדת שישקו, ת"א

פנקייק עם בייקון והאם. אנטולי מיכאלו,
מגדל פנקייק עם בייקון והאם/אנטולי מיכאלו

בראנץ' השיכורים מימיה הטובים של הסרווסריה חוזר למסעדת שישקו. שף רוברט קולגר מחיה את הארוחה האהובה עם מנות כמו פלפלים חריפים מטוגנים עם גבינה בולגרית וביצת עין (38 שקלים); קציצות בקלה בתוך חלה עם רוטב עגבניות פיקנטי (72 שקלים); מגדל פנקייקים עם בייקון ומייפל (52 שקלים); האם & צ'יז בחלה מטוגנת (46 שקלים) ועוד. שישקו הבלקנית היא הבחירה הטבעית לארח את הבראנץ' הזה עם הכנת אורחים בלקנית עליזה ומוזיקה נעימה ברקע.

הבראנץ' מוגש בימי שבת בלבד בין השעות 12:00 עד 16:30.

שישקו, הר סיני 2 תל אביב, 073-7576221

מנות חדשות ומשוגעות בטרומן אנד קו, קריית שדה התעופה

עוף מצופב קריספי רייס. באדיבות המסעדה,
עוף בציפוי קריספי רייס/באדיבות המסעדה

הדיינר טרומן&קו באיירפורט סיטי השיק תפריט חדש עם כמה נשנושים מושחתים כמו כנפי עוף מצופות בקריספי רייס לצד רטבי צ'ילי סרירצ'ה ואיולי ג'ינג'ר אסייתי סודיים (39 שקלים); סופר-סייז שניצל עוף (67 שקלים); המבורגר בקר בתוספת כבד אווז, ריבת בצל ומלח אטלנטי (106 שקלים) והמבורגר 'טקס מקס' שמגיע עם אבוקדו טרי, בייקון וביצת עין (92 שקלים). אבל השוס זה הקינוחים המופרעים כמו ה"קוקי מנסטר" - עוגיית שוקולד צ'יפס ענקית שנאפית במקום ומגיעה עם שוקולד נוטלה, קרמל מלוח, גלידת וניל צרפתי וקצפת בקופסת פיצה (48 שקלים) או עוגת גבינה אפויה, עם קרם אוריאו וקרמל בצלחת מלכודת עכברים (47 שקלים) ומילקשייקים מוגזמים ועוד.

Truman & co, ערבה 4 איירפורט סיטי קריית שדה התעופה, 03-9799922

מנות חדשות ביאסו היוונית של שף אביב משה, ת"א

קלאמרי. mysocial,
קלמרי מטוגן/mysocial

המסעדה היוונית יאסו של שף אביב משה משיקה תפריט חדש שיוגש בטראסה המשקיפה על הים באווירת טברנה כשבשעות הערב המוקדמות, המסעדה מציעה דיל שקיעה הכולל מנה ראשונה, מנה עיקרית ולחם פראנה במחיר של 98 שקלים לסועד. בין המנות החדשות יש פילה חציל מפויח על טחינה הר ברכה, סלט משוויעה, בצל בסומק, לאבנה נענע, אבקת לימון פרסית, פלפל חריף וביצה 6 דקות (54 שקלים); סגאנקי גבינת עזים מטוגנת וחמאת הדרים (54 שקלים); קלמרי מצופה בקמח תירס לצד ויניגרט חרדל ודבש, רסק עגבניות עם סחוג וויניגרט ירקות אדומים עם קוביות סלק חי (52 שקלים) ועוד.

יאסו, הירקון 105 תל אביב, 03-6031719

שוק אומני האוכל מגיע לבוסתן, אבו גוש

שרקוטרי. אסף קרלה,
השרקוטרי של לואיזה/אסף קרלה

שוק אומני האוכל של תנועת סלואו פוד ושף נדב מלין מגיע לבוסתן באבו גוש עם חגיגה של תוצרת מקומית עם מטעמים שאפשר לאכול במקום או לקנות הביתה מהדוכנים הרבים וביניהם עמדת גריל ושרקוטרי של קייטרינג לואיזה ובה מנת שוקרוט של כרוב סגול ונקניקיות טלה; "הפינוקים של עמית" עם שבלולי פילו ממולאים בגבינות או תרד וביצה קשה או פיצה אל טליו אותנטית; דוכן אוכל הודי של להבה סילימן; ועוד גבינות, לחמים, יין ובירות מקומיות ועוד מוצרים רבים של יצרני האזור כמו חמאה וממרחי אגוזים וקמחים על בסיס אגוזים של דינה בס; התמרים והסילאן של מוטי מחצבה; ריבות ושמן בצל של רונן אביחיל; גבינות צאן של מחלבת הנוקד; לחמים אורגנים של "איש של לחם"; יינות של יקב אדר ובירות של מבשלת שריגים ועוד.

יום שישי, 22 בפברואר החל מהשעה 10:00 ועד שעה לפני כניסת השבת

בוסתן אבו גוש, רחוב המצפה אבו גוש, 02-5337120

תפריט הודי בימי חמישי בקפה אסיה, ירושלים

קפה אסיה. דן דבנר,
הודית בימי חמישי/דן דבנר

מסעדת קפה אסיה שמציעה בכל יום רגיל תפריט אסייתי בדגש על המטבחים התאילנדי והויאטנמי, תגיש מעתה בימי חמישי תפריט מהמטבח הנפוץ בצפון-מערב הודו עם מנות כמו פני פורי עם תפוח אדמה, צ'אטני תמרנדי, בצל ויוגרט (38 שקלים); צ'יקן טיקה- פרגיות, יוגורט וכוסברה (72 שקלים); סמוסה טלה (48 שקלים); טאהלי- דאל פריי, מלאי קופתא, מיקס ווג'י, נאן ואורז לבן (58 שקלים) וגם- קינוח שיזכיר לכולנו את הטיול למזרח- שלום למלכה (38 שקלים).

התפריט יוגש מידי יום חמישי מהשעה 18:00 ועד אחרון הלקוחות.

קפה אסיה, חברון 11 ירושלים, 02-6737393

מנות חדשות במסעדת שאלוט, ת"א

אוכל קווקזי. אבי ששון,
מרוסיה באהבה/אבי ששון

מסעדת שאלוט המציגה מטבח קווקזי מסורתי ומודרני משלבת בתפריט מנות חדשות מכל העולם כמו סלט סינטה של רצועות סינטה צרובות ברוטב פיקנטי על סלט ירוק ועגבניות שרי מיובשות (73 שקלים); טרטר טונה בסגנון אסיאתי (75 שקלים); סלט גרוזיני של לקט ירקות חתוכים גס ברוטב אגוזים (49 שקלים); חלייה על פולנטה, מהמאכלים היותר מזוהים עם המטבח הקווקזי מסורתי, קדירת בשר בקר בבישול ארוך עם תבלינים ארומטיים בליווי פולנטה עשירה (160 שקלים) ועוד.

שאלוט, הברזל 3 תל אביב, 03-7324411

ימי שני יין ללא תחתית ומנות חדשות בקרקס, ת"א

ערבי יין. יוגב מאיר,
ללא תחתית/יוגב מאיר

ערבי יין בבר המסעדה קרקס, עם יין ללא תחתית במחיר קבוע ומנות חדשות כמו סביצ'ה אנדיב - טרטר דניס עם תותים בצל וכוסברה בסירות אנדיב סגול (56 שקלים); פלטת גבינות עם גבינה כחולה דנית, גאודה עזים, קממבר כמהין סנט מור, ענבים, ריבת פירות יער, טוסטונים ומיקס זיתים (60 שקלים); ברוסקטה של זוקיני ירוק וצהוב, פטה כבשים, מטבל עגבניות , מלח ים ולימון (9 שקלים); מולים מרנייר בחמאה, שום ויין לבן (48 שקלים) ועוד.

ימי שני בלבד.

קרקס, שדרות וושינגטון 25 תל אביב, 03-7528555

תפריט חורף חדש בקפה לואיז, רחבי הארץ

תפריט בריא. מרין קויפמן,
מנה מתוך תפריט החורף של קפה לואיז/מרין קויפמן

רשת קפה לואיז משיקה תפריט חורף חדש המציע מנות חדשות בריאות בכיכובם של המנגולד והקייל וכוכבים נוספים מעולמות האוכל הבריא כמו אטריות קונג'אק, אורז שחור ועוד. בין המנות תמצאו את הכנענית- טרשי חם בתחתית הצלחת עשוי גזר, דלעת ותבלינים ועליו תבשיל המורכב מבצל, עגבניות, שום, גזר, חומוס אזוקי, מג'דרה, מיץ גזר, כרובית, פולי סויה, עלי מנגולד וקייל ומעל פטרוזיליה וטחינה (63 שקלים); קונג'אק בסטאה בוטנים עם עוף או טופו בחלב קוקוס עם בצל, גזר, פטריות, שום, ג'ינג'ר, עלי מנגולד, קייל, ברוקולי ופולי סויה (69 שקלים); סלטון ארטישוק אלה-רומנה וגרגירי חומוס צרובים עם עלי רוקט, עגבניות שרי ובצל סגול על ממרח טירשי חם (34 שקלים) ועוד.

בסניפי קפה לואיז ברחבי הארץ

תפריט ארוחות בוקר חדש בקפה גרג, כל הארץ

חצ'פורי. יסמין אבנר,
בוקר טביליסי/יסמין אבנר

רשת קפה גרג משיקה תפריט ארוחות בוקר חדש עם אפשרויות כמו בוקר טביליסי, ארוחת חצ'פורי הלקוחה מהמטבח הגרוזיני עם ביצה ומטבלים של לאבנה עשבים, סחוג ירוק, רסק עגבניות, חמוצים וירקות חתוכים גס (65 שקלים); בוקר לבנוני של מקלובה צמחונית על בורגול ועדשים שחורות, ביצים לבחירה, יוגורט עם ארטישוק קונפי וסומק, לאבנה עשבי תיבול, קוביות בולגרית, חומוס גרגרים ופלאפל לצד קראנץ' זעתר וסלט אישי (65 שקלים) ועוד.

להשיג בסניפי קפה גרג ברחבי הארץ.

מנות חדשות ברשת BBB, כל הארץ

המבורגר ממולא גבינות. גליה אבירם,
המבורגר ג'וסי לוסי/גליה אבירם

רשת ההמבורגרים BBB משיקה מנות חדשות המצטרפות לתפריט וביניהן ברוסקטה אנטריקוט עם ארוגולה, בצל סגול, עגבניות שרי, איולי חרדל, רוטב צ'ימיצ'ורי ופרמזן (38 שקלים); טורטיה אנטריקוט מגולגלת עם גוואקמולי, בצל סגול, ארוגולה, מלפפון חמוץ, בצל קריספי ואיולי צ'יפוטלה (68 שקלים); ג'וסי לוסי, המבורגר בקר בלחמניית שומשום במילוי גבינות עם תוספת של ריבת בצל, חסה אייסברג, עגבנייה, פרוסות מלפפון בכבישה ביתית ואיולי סרירצ'ה (72 שקלים) ועוד.

בסניפי רשת BBB ברחבי הארץ.

מנות חדשות ברשת אושי אושי, רחבי הארץ

סלט מלפפונים. דרור קילש,
סלט מלפפונים/דרור קילש

רשת הסושיות הכשרה אושי אושי חוגגת עשור ומצרפת לתפריט הקיים מנות חדשות כמו סלט מלפפונים עם אטריות שעועית, מלפפונים, צנונית ובצל ירוק ברוטב איולי, צ'ילי מתוק, שאטה ושומשום קלוי (39 שקלים); פינטס ווק - אטריות ביצים, עוף, ברוקולי ובצל סגול ברוטב חמאת בוטנים וחלב קוקוס (56 שקלים); כדורי ניגירי- כדור אורז בציפוי סלמון, כדור אורז בציפוי דג טונה, כדור אורז בציפוי דג דניס, על מצע רוטב טחינה יפנית (37 שקלים); ספיישל אושי באן סלמון - זוג לחמניות שמרים מאודות עם סלמון מטוגן בציפוי פאנקו עם רוטב טחינה יפנית וכוסברה, בליווי חמוצים יפנים ורסק צ'ילי (49 שקלים) ועוד.

בסניפי רשת אושי אושי ברחבי הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully