וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זאת עסקית הסופ"ש המושלמת?

24.3.2019 / 13:30

דיינינגס משיקים עסקית סופ"ש מפתה, הדליקטסן מתרחבים לסניפים חדשים, החמוציאדה הישראלית יוצאת לדרך ובראנץ' על טהרת הבורקס. פותחים שבוע של חזרה לשגרה, בלי תחפושות אבל עם הרבה אוכל טוב

תפריט טעימות לסוף השבוע בדיינינגס, ת"א

עסקית צהריים בסופ"ש. יהונתן בן חיים,
צהריים במרפסת של הדיינינגס/יהונתן בן חיים

במרפסת היפה של הדיינינגס, ולקראת הקיץ, השף היפני-לונדוני מאסקי סוגיאסקי והשף המקומי דורון לוי ממסעדת הדיינינגס משיקים תפריט סוף שבוע חדש של שיוגש בימים שישי ושבת. בתפריט הסופ"ש הקליל מציעים תפריט טעימות לבחירה על ידי הסועד, הכולל פתיחת שולחן יפנית בסגנון איזאקיה עם מבחר מנות פתיחה קטנות כמו אושנקו - חמוצים יפניים בייתים מירקות העונה, סלט וואקמה- קלאסיקה יפנית עם מלפפונים מוחמצים בסומסום, תרד חלוט על רוטב גומא דארה וזרעי סומסום קלויים, ואז מנה ראשונה, מנת ביניים ומנה עיקרית לבחירה וביניהן יש למשל לחמניית באן מאודה עם מיני המבורגר טריאקי וספייסי ססמי; אגדאשי טופו עם בצל ירוק, צנונית מגורדת ואומאדאשי; טמפורה דונבורי על מצע אורז עם סויה מתוקה ועוד.

התפריט יוגש בימים שיש ושבת בין השעות 12:00-16:00, במחיר 180 שקלים לסועד.

דיינינגס, נחמני 25 תל אביב, 03-5435444

הדליקטסן מתרחב לסניפים חדשים, ת"א

חגיגה איטלקית ב- R2M. שירן כרמל, מערכת וואלה! NEWS
הדליקסן ביהודה הלוי/מערכת וואלה! NEWS, שירן כרמל

לקבוצת R2M (קופי בר, בראסרי, הוטל מונטיפיורי, בייקרי, דליקטסן, הרצל 16, דיסקו טוקיו) מצטרף סניף חדש של הדליקטסן בשכונת נווה אביבים הצפונית. הדליקטסן בנווה אביבים הוא גרסה מוקטנת של הדליקטסן הראשי ביהודה הלוי ויש בו אוכל מוכן, עופות צלויים ברוטיסרי, כריכים וסלטים, נקניקים וגבינות ארוזים, רטבים וממרחים של הדליקטסן וגם בייקרי עם כל התוצרת כמו מאפים, לחמים, עוגות, עוגיות וקינוחים. הדליקטסן בנווה אביבים מצטרף לשתי פתיחות שנעשו לאחרונה על ידי הקבוצה- בייקרי לאבס בקומה ה-61 של מגדל עזריאלי שרונה ודליקטסן פנורמה, חנות המפעל בדרום תל אביב. ממש בקרוב, ולאור כל ההתרחבות, יורחב אתר הדליקטסן כך שתתאפשר הזמנה ואיסוף מכל אחד משלושת הסניפים.

דליקטסן, אופנהיימר 9 נווה אביבים תל אביב, שעות הפעילות בימים א'-ה' בשעות 7:30-20:00, יום ו' בשעות 7:30-17:00, ויום ש' בשעות 8:00-17:00.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

פיאסטה ספרדית בחסות הסינפונייטה הישראלית, ב"ש

משאיות אוכל ספרדי. באדיבות הפסטיבל,
קולינריה ספרדית/באדיבות הפסטיבל

פיאסטה ספרדית חגיגית תתקיים בבאר שבע ובמרכזה הצצה למגוון האוצרות הקולינריים של ספרד עם פוד-טראקס ודוכנים של אסאדו, צ'ורוס, בשרים במעשנת, נקניקיות צ'וריסו, פאייה, כריך ספרדי ומגוון טאפאסים. גם האלכוהול יהיה כמובן בעל ניחוח ספרדי ויכלול יינות ובירה תוצרת ספרד, סנגריות, קאווה ועוד הפתעות. לצד החגיגה הקולינרית תתקיים מסיבת רחוב עם הופעת מחול פלמנקו, סדנאות פתוחות, מופעי מחווה מוזיקליים ליוצרים ספרדים ודי.ג'יי שיגנו מוסיקה ספרדית. המסיבה מתקיימת כחלק מפסטיבל אביב של הסינפונייטה הישראלית באר שבע שבחרה להקדיש אותו השנה לאוצרות ספרד וישלב עוד הרבה אירועי מוזיקה.

יום שלישי ה-26 במרץ החל מהשעה 18:00.

סינפו-פיאסטה, מסיבת רחוב בניחוח ספרדי, המשכן לאמנויות הבמה באר שבע, הכניסה חופשית

פסטיבל יין, מוזיקה צוענית וחמוצים ביקב לוטם, משגב

אירוע יין. אנטולי מיכאלו,
מול הנוף היפה הזה/אנטולי מיכאלו

הפסטיבל הראשון בישראל למוסיקה צוענית ויין, בשילוב החמוציאדה הישראלית עם הופעות חיות של מוזיקה צוענית, סדנאות ריקוד, מתחם ילדים, דוכני אמנות ודוכני אוכל ומלא יין אורגני של יקב לוטם. האירוע ישולב בתחרות החמוציאדה עם דוכנים וטעימות של חמוצי גורמה מכל הארץ, סדנת החמצה למבוגרים ולילדים, ושופטים מקצועיים שיכריזו על המחמיץ המצטיין של האירוע. כרטיס כניסה לאירוע (דוכני האוכל בתשלום נוסף) ב-150 שקלים במוקדמות ו-170 שקלים בקופות האירוע, 75 שקלים לילד.

הפסטיבל יתקיים ביום שישי ה-29 במרץ בין השעות 11:00 ועד 23:00.

יקב לוטם, משגב, פרטים נוספים וכרטיסים באתר האירוע

בראנץ' על טהרת היין ביקב כישור, קיבוץ כישור

בראנץ' ביקב. אנטולי מיכאלו,
כל חודש בראנץ' בקונספט שונה/אנטולי מיכאלו

ביום השישי האחרון של כל חודש מתקיימת ביקב כישור ארוחת בראנץ' בקונספט שונה, ביום שישי הקרוב הארוחה תהיה סביב מנת הבורקס, עם אלטרנטיבות כמו בורקס תפוחי אדמה או בורקס בשר מהמאפייה של כישורית, כל זה לצד חמוצים, זיתים, סלט עלים ירוקים, סלסה עגבניות עם סחוג וכמובן יינות יקב כישור, יין לבן, אדום ורוזה, כל זאת מול נוף כרמים יפהפה (50 שקלים לסועד).

יום שישי ה-29 במרץ החל מ-10:00 ועד 14:00.

יקב כישור, קיבוץ כישור הגליל המערבי, 04-9085198

שף תאילנדי מפורסם מגיע לחמישה ימים של אוכל תאילנדי בקמפאי, ב"ש

סשימי תאילנדי. גליה אבירם,
סשימי תאילנדי/גליה אבירם

MY THAI, פסטיבל אוכל תאילנדי במסעדת קמפאי ובנקסטדור- צ'יצ'י בר. שף דרור שושן מארח את שף פייטון בתפו (Paitoon Batpho), שף שגרירות תאילנד בישראל ובעברו היה השף של נסיכת תאילנד. השניים יציגו תפריט עשיר של 12 מנות מהמטבח התאילנדי בליווי קוקטיילים טרופים ובירות תאילנדיות כדי שתוכלו להרגיש שוב בחופשה בתאילנד. בין המנות יש פה מנאו - סשימי תאילנדי של פילה בר ים עם רוטב חמוץ חריף, ליים סחוט, רוטב דגים, צ'ילי תאילנדי קצוץ, שום פרוס ושורש כוסברה מוגש עם סלטון של אייסברג, צ'ילי, ג'ינג'ר ועירית (54 שקלים); סום טאם טוד-סלט פפאיה מטוגנת ופריכה עם שעועית ירוקה, גזר, עגבניות שרי, צ'ילי, בוטנים קלויים, רוטב תמרהינדי, רוטב דגים וליים סחוט (48 שקלים) ועוד.

האירוע יתקיים במסעדת קמפאי ובצ'יצ'י בר הצמוד, בימים שני עד שבת בתאריכים ה-25 עד ה-30 במרץ.

קמפאי, חיל ההנדסה 1 מתחם ביג באר שבע, 08-6655999

מנות חדשות בלולה וקובה, הוד השרון

אנטיפסטי. גיל אבירם,
אנטיפסטי/גיל אבירם

הביסטרו לולה וקובה שבהוד השרון מציין 7 שנים ומשיק מנות חדשות וערבי קונספט שיפתיעו מפעם לפעם. בין המנות יש מרק בצל קלאסי עם ברוסקטת פרמזן (39 שקלים); סלט חסות פריכות מארבעה סוגים, ארוגולה, פרושוטו טלה, גבינת ברי מקורמלת, שבבי שקדים קלויים, פרוסות מלון ורוטב לימוני (68 שקלים); פרגית מושחרת עם רוסט פוטטו ועשבים (69 שקלים); פסטה פטוצ'יני ירקות, זוקיני, עגבניות שמש, שום קונפי, שעועית ירוקה (72 שקלים); כריך טבעוני עם טחינה מעושנת, סלט חצילים, פלפלים קלויים בתחמיץ וזוקיני בגריל (41 שקלים) ועוד.

לולה וקובה, מבוא קדם 5, הוד השרון, 09-8352312

חגיגה יוונית בשוק צפון, ת"א

סופלקי. מתן כץ,
סופלקי/מתן כץ

חגיגות יום הולדת 3 לשוק צפון בטעם ובקצב יווני עם שבוע של שפים אורחים מכרתים, מנות יווניות אותנטיות בדוכנים, מוזיקה יוונית חיה, אוזו ואוירה של טברנה ענקית. על הצד הקולינרי של החגיגות אמונים השפים הגדולים מכרתים פטרוס למברינידיס (Petros Lmabrinidis) ומנוליס רובאקיס (Manolis Roubakis) שמגיעים לישראל במיוחד על מנת להנחות את מסעדות השוק לבשל ולהגיש את המנות הייחודיות מהמטבחים שלהם בכרתים עם מנות כמו סלט יווני ממטבחו של שף למברינידיס שיודע דבר או שניים על סלט יווני, לאחר ששבר לפני שנתיים את שיא גינס לסלט היווני הגדול בעולם! גרסה אישית ורעננה תוגש בהמעדנייה (39 שקלים).; בכתר המזרח יגישו גירוס יווני בגרסה כשרה (52 שקלים); רוטיסרי ציקן קלאב יגישו שיפוד סופלקי (25 שקלים) ואצל ג'קי אזולאי תהיה מוסקה (49 שקלים) ועוד.

ההופעות יתקיימו בימים רביעי וחמישי בשעות 19:00-20:00 בערב, וביום שישי בשעות 11:00-12:00 בצהריים.

שוק צפון, ראול ולנברג 20 רמת החי"ל תל אביב, 03-6432000

טאפאסים וקוקטיילים חדשים בבר האנדלוסיה הכשר, ירושלים

אנטיפסטי. דניאל לילה,
אנטיפסטי/דניאל לילה

אנדלוסיה בר הקוקטיילים והטפאסים הירושלמי משיק תפריט חדש המחולק לשלוש קטגוריות: ירקות, ים ויבשה, זאת לצד רשימת חדשה של קוקטיילים של שמיקסולוג תאי קובלר. מה אוכלים? טאפאסים כמו
סלט אדיב עם סלק מקורמל, אשכולית אדומה, שקדים מסוכרים, ברוטב ויניגרט קמפרי תפוזים (43 שקלים); טורטייה אספנליול- פשטידה ספרדית צמחונית עם תפוחי אדמה ופטרוזיליה (32 שקלים); טאטקי טונה אדומה צרובה על עלי מיזונה, צנון, בצל סגול, זיתי קלמטה, בוטרגו ואיולי חלפניו (57 שקלים); קרפצ'יו ספרינג רול עם אורוגולה, צ'ילי, ערמונים, בלסמי, ושומשום לבן (55 שקלים) ויד גם קינוחים חדשים כמובן.

אנדלוסיה- קוקטייל בר, מעבר בית הכנסת 12, כיכר המוסיקה ירושלים, 02-6266306, כשר

תפריט קינוחים חדש בקפה גרג, כל הארץ

קרם ברולה. אנטולי מיכאלו,
קרם ברולה/אנטולי מיכאלו

רשת קפה גרג משיקה ב- 120 סניפיה ברחבי הארץ, תפריט קינוחים חדש עם מגוון קינוחים קלאסיים וטעמים של מתוק מכל העולם עם קינוחים כמו הימלאיה המורכב מקרמבל קקאו, קרם גבינה וניל עשיר, קולי פירות יער, אגוזי לו מסוכרים ואצבעות מרנג (48 שקלים); כנאפה מאטריות קדאיף במילוי גבינות, סירופ סוכר ופיסטוק (42 שקלים); קרם ברולה מקרם וניל צרפתי וסוכר שרוף (39 שקלים); קוקי-גלידה, שתי עוגיות שוקולד צ'יפס נימוחות, גלידת שמנת, רוטב שוקולד לוז ורוטב שוקולד לבן (39 שקלים) ועוד.

בסניפי קפה גרג ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    8
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully