וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שף המציא מתכון גאוני וקל להכנה מהירה של חטיפי ילדים טעימים ובריאים

30.3.2019 / 0:32

לשף אדם ליאו נמאס להכין עוגיות מושקעות לחבריו לכיתה של בנו, אז הוא חשב וחשב ומצא מתכון כ"כ קל להכנה לחטיפים מתוקים שאפילו ילדכם יוכלו להכין לבד. בנוסף, הוא סיפק עוד רשימה של חטיפים מומלצים עם לא יותר מ-100 קלוריות

adamliaw

רוצים להכין חטיף מהיר וטעים לילד שלכם ולא בא לכם לקנות מוצרים מפוצצים בסוכר וחומרי גלם לא בריאים? לשף אדם ליאו יש פיתרון מושלם בשבילכם. ליאו העלה לחשבון הטוויטר שלו מתכון שההורים יכולים לעקוב אחריו בקלות ולהכין חטיפי שוקולד טעימים - כל מה שאתם צריכים זה מקלוני לחם (גריסיני), שוקולד וסוכריות לקישוט (או כל ציפוי אחר שתבחרו).

הכל התחיל בכלל מכתבה סאטירית באתר של The Onion בה נכתב כי "הילד הזה צריך להביא מחר 30 חטיפים מתוקים, עטופים בנפרד, לאיזו חגיגה בבית הספר". את השף ליאו (שזכה לפני 9 שנים במאסטר שף האוסטרלי וכיום מגיש תוכנית בישול בטלוויזיה) זה לא הצחיק, אלא עורר טראומה. "זה לא מצחיק. הבן שלי בבית הספר בסך הכל סמסטר אחד וזה קרה כבר 9 פעמים", הוא כתב. לכן הוא מיהר להתגייס לטובת הורים עסוקים ולחוצים שחייבים לההכין חטיף מתוק עבור הילדים - במהירות ובקלות.

"אני עומד לכתוב לכם מתכון למשהו שאתם יכולים להכין 25 מנות שלו ב-5 דקות ולשמור במקרר למשך שמונה שעות - וזה יהיה בלי חלב, אגוזים או ביצים. אני עוד לא יודע מה זה בדיוק - אבל אני מתכוון לגרום לזה לעבוד", הוא כתב. "זה יוכל גם להכנס לקופסת טאפוור סטנדרטית, המוצרים יעלו פחות מ-10 דולרים, ישקול פחות מק"ג ויוכל לשרוד נסיעה באוטובוס בית ספר בתוך ילקוט בלי לההרס. הורים - אני מטפל בזה".

ותתפלאו - הוא עמד במילה שלו וכעבור כמה שעות חזר עם ההמצאה שלו - הפאט פוקי (Fat Pocky - גרסה משלו לחטיף יפני שעשוי מביסקוויט מצופה שוקולד).

עוד בנושא
עוגת יום הולדת גאונית עם טריק ממש פשוט כבשה את הרשת
הטריק הגאוני איתו תכינו פנקייק מושלם ב-2 וחצי דקות בלבד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully