וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק הגאוני איתו תכינו פנקייק מושלם ב-2 וחצי דקות בלבד

9.3.2019 / 0:20

לציון חגיגות יום הפנקייק הבינלאומי שחל השבוע, קבלו מתכון מהיר ופשוט להכנת פנקייק מושלם - ב-2 וחצי דקות בלבד! כן, אם עד היום התעצלתם לפנק את עצמכם בפנקייק בשבת בבוקר - מצאנו לכם פתרון שיחסוך מכם המון טרחה

מתכון בסיסי לפנקייק/מערכת וואלה! אוכל

השבוע ציינו את יום הפנקייק הבינלאומי - והרי אין זמן טוב יותר לפנקייק משבת בבוקר. אתם בעצמכם מוכיחים את זה: הכתבה הנצפית ביותר באתר שלנו מדי שבת בבוקר היא המתכון שלנו לפנקייק. אלה מכם שעדיין לא הפכו את הפנקייק לארוחת הבוקר הקבועה שלהם בשבתות כנראה פשוט חוששים להסתבך. עד היום רבים מאמינים שהכנת פנקייק דורשת זמן, מיומנות ושימוש בכלים מיוחדים, וכן יש מתכונים שידרשו מכם יותר השקעה מהרגיל - אבל לא בהכרח. השבוע חובב הפנקייקים תיאו מייקלס שיתף מתכון ממש פשוט להכנת פנקייק ב-2 וחצי דקות בלבד ובלי שום שלבי הכנה מסובכים או בלגאן במטבח - והוא מתאים להכנה גם אם נתקעתם בלי גז בתנור.

"המתכון לעצלנים" של תיאו מיועד להכנת 4 פנקייקים בשתי דקות וחצי - והוא מכין אותם במיקרוגל. אל תיבהלו מהשימוש במיקרוגל: תיאו מבטיח שהתוצאה לא פחות טובה מהמתכון הבסיסי או כפי שהוא תיאר זאת: "אני מחולל מהפכה ביום הפנקייק". שנעבור למטבח?

גיף פנקייק. Giphy
שבת בבוקר, יום יפה, עזבו אתכם מקפה - לכו על פנקייק/Giphy

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully