וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם את הבייגלה - לאפה הכי טעים בארץ

9.4.2019 / 7:30

למקום הזה אולי קוראים סביח אורגינל, אבל לקוחות מביני עניין יודעים שלכאן מגיעים בשביל בייגלה לאפה עיראקי הכי מלוח והכי טעים בארץ, וכל הטוב הזה ב-5 שקלים בלבד

הטחנות הגדולות - סביח אורגינל. קובי רובין, קובי רובין
הבייגלה-לאפה הכי טעים בארץ/קובי רובין, קובי רובין

לכל מוסד אוכל יש את מנת הדגל שלו, מנה שהמקום מפורסם בזכותה, כזו שאהובה על כל סועדי המקום. אבל לפעמים היהלום האמיתי מסתתר דווקא בצד המסעדה, יוצא מתוך טאבון שלא מפסיק לאפות את אותו מאפה מדהים כל היום.

לא מעט אנשים מכירים את סביח אורגינל על רחוב אבוחצירא בבני ברק, הדוכן ממוקם על הכביש המקשר בין החלק הרמת גני של בני ברק לבני ברק עצמה דרך פרדס כץ. בסביח אורגינל (חלק עוד מכירים אותו בשמו ההיסטורי הטחנות הגדולות, אבל מדובר באותו מקום בדיוק), יש טאבון גדול, ממנו יוצאות להן לאפות מהבילות עם שכבת שומשום. אבל חוץ מלאפות מהטאבון יוצא גם בייגלה עיראקי. מה זה הבייגלה הזה? מאיפה הוא צץ פתאום?

הטחנות הגדולות - סביח אורגינל. קובי רובין, קובי רובין
בייגלה עיראקי/קובי רובין, קובי רובין

כל מי שעומד בתור, או לוקח לאפה לכיוון הדלפק להמשך הארוחה, או לוקח בייגלה וממשיך בדרכו. הצטרפתי אל התור ולקחתי לאפה אחת עם שומשום, ואחד בייגלה. הלאפה של הטחנות הגדולות מעולה וטעימה, אבל הבייגלה, זה הבייגלה הכי טעים ומוזר שאכלתי בחיי, זה אותו הבצק של הלאפה אבל מעוגל. כל בייגלה יוצא קצת אחרת וזה היופי שבו, אין לו צורה אחת שחוזרת על עצמה.

יש רק בעיה אחת - אם לא תבקשו בלי מלח על הבייגלה, לא תצטרכו לאכול מלח אח"כ יומיים. אתה נותן ביס במאפה הכי מלוח בארץ, אבל כמה מלוח - ככה טעים, במיוחד כשהבייגלה יוצא מיד מהטאבון, קצת אחרי טמפרטורת כוויה, אתה מתחיל לנגוס ולא יכול להפסיק, למרות כל המלח. החלק הפנימי של הלאפה המעוגלת רך, מעט בצקי אפילו, החלק החיצוני קריספי עד כדי פחמי, כל זה 5 שקלים בלבד.

אי אפשר להפסיק לאכול את הבייגלה העיראקי, עצה של נהג מונית, תבצעו חתיכה, את השאר תשימו בבגא'ז של הרכב, הבייגלה של הטחנות הגדולות לא יכול להשאר שלם לידכם, חייבים להמשיך לאכול אותו עד תומו, משביע? ברור, אכלתם לאפה בלי כלום, זה הבייגלה-לאפה הכי טעים שיש בארץ.

סביח אורגינל (הטחנות הגדולות), רבי ישראל אבוחצירא 19, בני ברק, 03-533-4265, ראשון - חמישי: 10:00-18:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully