וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדה המיתולוגית של חיים כהן חוזרת

14.4.2019 / 14:50

חיים כהן מחזיר את מסעדת קרן המיתולוגית לשבוע ימים בלבד, יובל בן נריה חוגג שנתיים ליא-פאן במסיבת רחוב יפנית וטעימה, באילת יערכו פסטיבל אוכל לקראת סוף השבוע, ובדיינינגס יוצאים בתפריט מיוחד לכבוד פריחת הדובדבן. פותחים שבוע אחרון של חמץ

בורקס סרטנים. דניאל לילה,
בורקס הסרטנים המיתולוגי/דניאל לילה

חיים כהן מחזיר את המסעדה המיתולוגית שלו קרן, לחיים ל-5 ימים בלבד, עם תפריט מחווה שיוגש במסעדתו יפו-תל אביב בשבוע הקרוב (14 עד ה-18 באפריל). מסעדת קרן היתה מוסד שבו הגישו מנות שהפכו עם השנים לאייקוניות, וכן הייתה חממה לשפים שהפכו אחר כך לענקיים כמו עזרא קדם, ירון קסטנבאום, גולן גורפינקל ועוד. בתפריט המיוחד יוגשו מנות כמו בורקס סרטנים, מנת דגל של כל הזמנים של מסעדת קרן, פרחי קישוא מאודים וממולאים בפטריות וזעתר, אוכף טלה צלוי על העצם עם ירקות רטטוי בציר דלעת, רביולי ברווז בציר של עצמם עם שערות כרישה מהטאבון, סלט יפו קצת אחר - לב של חסה מאודה ביין לבן וגבינת עיזים חמה ועוד.

מסעדת יפו-תל אביב, יגאל אלון 98 תל אביב, 03-6249249

יא פאן חוגגת יום הולדת שנתיים, ת"א

יא פאן. יפית שמחה,
קפיצה ליפן/יפית שמחה

שף יובל בן נריה חוגג שנתיים למסעדת יא פאן עם תפריט מיוחד שנולד בעקבות טיול ליפן כשלמשך 5 ימים (ה-14-18 באפריל) הוא הופך את המסעדה לרחוב יפני סואן עם עבודות ויסאורט על הקירות, מלצרים לבושים בסטייל הרג'וקו, מוזיקה תואמת והרבה סאקה (סאקה ללא תחתית לשולחן - 85 שקלים). בן נריה מציג תפריט של 6 מנות ספיישל שמייצגות כל אחת תחנה אחרת ביפן, כמו גיוזה חזיר מעיר החוף פוקואוקה, או קושי קאטצו מאוסקה, שהם מין שיפודים מטוגנים של חזיר וצ'דר או שרימפס ופטריות, ויש גם אוקונימיאקי, הגרסה של יא פאן לפנקייק המפורסם שיוגש הפעם עם תמנון צלוי, ומנות מטוקיו כמו אטריות סובה עם לובסטר, או דונבורי עם דגים ופירות ים קצוצים.

יא פאן, נחמני 26 תל אביב, 03-6487796

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

פסטיבל אוכל רחוב, אילת

פסטיבל אוכל רחוב אילת. רוני בלחסן,
המבורגרים של ברביס/רוני בלחסן

ידיעה חשובה לכל הנופשים באילת: פסטיבל אוכל רחוב בעיר הדרומית ביותר בארץ בשיתוף מסעדות מרחבי העיר במקביל למופעי מווזיקה של רמי קליינשטיין, הדג נחש, מרגי ועוד, וגם מתחם ילדים חוויתי שיפעל בכל ערב, מתנפחים, כדורגל וכדורסל, תחנות קרנבל, עמדות איפור וקעקועים לילדים ועוד.

בחלק הקולינרי - המסעדות שמפוזרות ברחבי העיר יוצאות ממשכנן הקבוע ומגיעות לטיילת שם תוכלו למצוא למשל טורטייה מקסיקנית עם עוף ובקר של מסעדת מקסיקני, אמפנדה ואסאדו ארגנטינאי של מסעדת אל גאוצ'ו, פיצות מיוחדות ודקות, פלאפל, רוסטביף אווז בבגט, מגוון סוגי המבורגר, שלל סוגי חומוס ווגם דוכן מיוחד של מסעדת השדרה החמישית ובה תפריט של שף אביב משה עם מנות כמו מילפיי כבד אווז עם פירות יער, ברולה סמי פרדו עם בננה מקורמלת וטופי ועוד. הכניסה חופשית.

ה-16-18 באפריל בשעות 18:00-24:00 בטיילת מול הים, אילת

תפריט פריחת הדובדבן בדיינינגס, ת"א

אויסטרים. יח"צ חו"ל,
אויסטרים ופריחת הדובדבן/יח"צ חו"ל

פריחת הסאקורה שמצוינת ברחבי יפן משמשת השראה למסעדת דיינינגס היפנית במלון נורמן ליצירת תפריט מיוחד של מנות שיוגשו במהלך חודש אפריל ויתבססו על פרשנות מודרנית למנות החג היפני המסורתיות. יהיו למשל אוייסטרים עם טוויל סאקורה ושאלוט מוחמץ ווינגרט יוזו בפריחת דובדבן (38 שקלים); סושי של פרידה עם מלח ועלי סאקורה (38 שקלים); גלידת עוגת גבינה בטעמי סאקורה עם מדלנים בהם משובצים עלי פריחת הדובדבן (48 שקלים); סאקורה ומאצ'ה פנקוטה- פרי פסיפלורה, סירופ סאקורה לצד טוויל סאקורה (48 שקלים) ועוד. התפריט יוגש עד סוף אפריל.

דיינינגס, נחמני 25 תל אביב, 03-5435444

תפריט חדש ושבתות חדשות בפאנקי סיסיליה, הוד השרון

עוף בטאבון. יהונתן בן חיים,
כרע עוף בטאבון/יהונתן בן חיים

מסעדת פאנקי סיסיליה בהוד השרון מתהדרת בתפריט חדש וגם פותחת את דלתותיה לראשונה בשבת בצהרים (12:00-01:00) עם תפריט ילדים חדש (שיוגש בשתי השבתות הקרובות ללא עלות). המנות בתפריט מתאימות לחלוקה עם מנות כמו סביצ'ה פילה לברק - קוביות לברק מושרות במרינדת שמן זית, עשבי תיבול, פלפל טריקולור, פלפל צ'ילי, שום, גרידת לימון וכוסברה (58 שקלים); בוראטה עם קונפי שרי, בזיליקום טרי, שמן זית ופניני בלסמי עם בייגל ירושלמי (58 שקלים); נקניקיות גוז'גוז'ה לפנתאון - נקניקיות הבית עם כרוב כבוש, חרדל וקורנישונים (61 שקלים); כרע עוף מהטאבון בבישול ארוך לצד תפו''א בטאבון וצ'ימיצ'ורי הבית (57 שקלים) וגם הרבה מתוקים חדשים.

פאנקי סיסיליה, דרך רמתיים 54 הוד השרון, 09-7696480

רגע לפני פסח: יריד ללא גלוטן במימי ונונו, כ"ס

יריד ללא גלוטן. דניאל לילה,
ללא גלוטן במימי/דניאל לילה

NONO & MIMI משיקים יריד ללא גלוטן במסגרתו יוצעו לקהל הנמנעים מגלוטן מגוון פתרונות קולינריים איכותיים, אשר פותחו במשך זמן רב בהובלתה של שפית עינב ברמן ומבוססים על מגוון קמחים טבעיים ואיכותיים כמו קמח כוסמת, אורז מלא, שיבולת שועל, שקדים, טף, סורגום, טפיוקה, תירס ועוד. כל זה רגע לפני פסח ולקראת הפרידה מהחמץ. התפריט ביריד יכלול מגוון רחב של מוצרים ללא גלוטן בעבודת יד כמו לחמים, מאפים מתוקים ומלוחים, קישים, קינוחים, עוגות, פיצות, גלידות ועוד, כולם ללא גלוטן. ביניהם גם עוגות פאדג, פרג שוקולד וריקוטה קראמבל; קינוחים אישיים כמו טירמיסו, טארט פירות יער, פחזניות, אקלייר ועוד; קיש כרישה וגבינת עיזים, דלורית ומרווה ועוד. האירוע יתקיים בימים שני ושלישי בתאריכים ה-15 וה-16 באפריל בשעות 16:30-21:00.

חנות המפעל של נונו ומימי, רחוב המוביל 3 כפר סבא, 09-9662239

בראנץ' שישי בנינה ביאנקה, מתחם ביל"ו

בופה בראנץ'. אנטולי מיכאלו,
מי לא אוהב בופה?/אנטולי מיכאלו

בראנץ' בימי שישי במסעדת נינה ביאנקה עם בופה עשיר ומנות ביצים מגוונות, קישים משתנים, דגים כבושים, מבחר של גבינות, מגוון סלטים וממרחים, לחמים, מאפים-מלוחים ומתוקים, מיצים טבעיים וקפה לכל אורח. הבראנץ' מוגש בימי שישי החל מהשעה 9:00 ועד השעה 14:30 (180 שקלים לזוג, 110 שקלים ליחיד).

Nina Bianca, בוסי סנט ג'ורג 9 מתחם ביל"ו, 08-9480080

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully