וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרה זה לא רע: אז איפה נאכל השבוע?

28.4.2019 / 14:40

פסח נגמר, האביב כבר כאן וזה הזמן להתעדכן בכל החדשות הקולינריות החמות, אז מה ואיפה נאכל השבוע? יש לנו את כל התשובות

בר קוקטיילים קולינרי חדש בבית ציוני אמריקה, ת"א

מוצ'י. בן יוסטר,
מעולמות התה האסיאתיים/בן יוסטר

T-HOUSE בר קוקטיילים קולינרי חדש נפתח בבית ציוני אמריקה בו מזמינים את המבקרים למסע המתחיל בחצר קיצית (שתיפתח רק במהלך חודש מאי) ממשיך בחלל עמוס צמחיה ירוקה משובץ מקומות ישיבה אלגנטיים ומסתיים בסלון תה אפלולי באווירה קולוניאלית. במקום עושים כבוד למשקה התה ולתרבות הקשורה אליו, החל מקוקטיילים על בסיס תמציות תה, עגלת תה שתספק משקאות שונים וטקסי תה אותנטיים מרחבי אסיה. מדובר בפרויקט משולב של דמויות בולטות מעולמות הלילה והאלכוהול בתל אביב, כשאת התפריט בנו מיקסולוגים מנוסים, עם קוקטיילים כמו TEA TAKA TIKI כוס ענקית של שני סוגי רום עם תה מנגו פסיפלורה, סירופ עוגיות שקדים, מיץ לימון ואנגוסטורה ביטרס (68 שקלים) או T-MULE של ג'ין טנקרי מושרה בתה מרווה, מיץ לימון, סימפל סירופ ובירת ג'ינג'ר (57 שקלים). לצד הקוקטיילים יציע התפריט מנות חלוקה מהמטבח האסיאתי תחת קטגוריות כמו מגולגל, נא, ירוק, מטוגן ובוער.

T-HOUSE, אבן גבירול 26 תל אביב, שעות הפעילות בימים א'-ש' החל מ-19ף00 מדי יום.

מסעדת סושי חדשה על חוף הים, ראשל"צ

סושי. יוליה קגנובסקי,
סושי מול הים/יוליה קגנובסקי

לאחר ההצלחה של הסניף בנתניה, מיזו סושי בר פותחים סניף שני והפעם על הים בראשון לציון. את התפריט האסיאתי בנו השפים מתן בלחסן וגלב אוליניק ובו תמצאו מגוון של מנות סושי, סלטים מוקפצים ומנות עיקריות לצד תפריט של קוקטיילים כמובן. בין המנות בתפריט יש קוביות טרטר סלמון ואבוקדו בתיבול מלח גס, לימון, שמן זית וחמוציות ברוטב רימונים (48 שקלים); כדורי עוף של קוביות עוף בטמפורה, גמבה אדומה, גמבה צהובה, בצל סגול, קוביות בטטה מטוגות, שעועית חלוטה ברוטב שום ודבש על מצע אורז לבן (53 שקלים); קרייזי רול של סלמון אפוי, אבוקדו, מלפפון ובטטה בציפוי טרטר טונה ושומשום קלוי בעיטור שבבי צי'פס סגול ונגיעות טריאקי וספייסי מיונז (49 שקלים).

מיזו סושי בר, הטיילת 14 ראשל"צ, 03-5220605

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מתחם בילויים ואוכל אסיאתי חדש בחוף הדולפינריום, ת"א

סיגר אדממה. שי אפגין,
סיגר אדממה/שי אפגין

ממש לפני החג נפתח בחוף הדולפינריום BEACH CLUB- מתחם בילוי באווירת חופי תאילנד, הכולל מועדון גלישה, מסעדת חוף, אזור יוגה ושיזוף על המים, בר קוקטיילים ומשקאות וגולת הכותרת: מסעדת SEEYAM, מסעדת שף תאילנדית המגישה מנות אהובות ממסעדות חופי המזרח הרחוק כמו לארפ גאי - סלט עוף קצוץ, נענע, כוסברה, שאלוטס ואבקת פלפלים (54 שקלים); סלט קלמארי חלוט עם עגבניות, למון גראס, סלרי, בצל סגול, ליים וסוכר דקלים (56 שקלים); גאי טוד טאקראי - חזה עוף סופרים עם עצם במשרה למון גראס, שום וזרעי שומר, מטוגן ומאודה, עם מטבל משחת צ'ילי תמרינדי לצד סטיקי רייס (82 שקלים); ויש גם סושי ומנות דגים נאים, וקוקטיילים צבעוניים שייראו נהדר באינסטגרם שלכם על רקע הים.

BEACH CLUB, הרברט סמואל 5 תל אביב, 03-7977966, שעות הפעילות מדי יום החל מ-12:00 ועד אחרון הלקוחות.

שף אוראל קמחי מארח בפופינה את יקב ספרה, ת"א

מסעדת פופינה. חיים יוסף,
מסעדת פופינה/חיים יוסף

השף אוראל קמחי ממשיך במסורת אירוחי יקבים של מסעדת פופינה והפעם יארח, מחר יום שני ה-29 באפריל, את יקב ספרה לערב משותף בו יגיש השף תפריט ספיישלים לצד תפריט ספיישל של יינות יקב ספרה מאת היינן דורון רב הון. בין המנות שיוגשו יהיו סשימי טונה- סלט של שומר צלוי והדרים, שמן עירית, אבן יוגורט (78 שקלים); סקאלופ בטיגון עמוק - קרם בצל וסנט מור פחם של מחלבת ברקנית, אספרגוס, בוראז' וחלמון מעושן (112 שקלים); רביולי תרד ופקורינו- שקדי טלה פריכים, אפונה, רוקט טרי, ורוטב של ציר בקר ופורצ'יני (98 שקלים) ועוד. תפריט יינות יקב ספרה שיוגש יכלול את היינות סוביניון בלאן 2018 של ספרה, פירסט פייג' 2018 ספרה, וייט סיגנצ'ר 2018 ספרה, ועוד.

פופינה, רחוב אחד העם 3 נווה צדק, תל-אביב, 03-5757477

מנות אביביות חדשות בוונג, ת"א

סשימי. עמרי עזרא,
סשימי משוגע/עמרי עזרא

לקראת האביב מסעדת וונג מרחיבה את התפריט ומוסיפה מנות חדשות כמו הקיסר הווייטנאמי - לבבות חסה פריכים ברוטב קיסר אסיאתי וריספי פנקו טוגראשי (52 שקלים); ספרינג סלט - פומלה, שרימפס חלוט, בצל סגול, גזר, כוסברה, נענע, בצל ירוק, צ'ילי אדום, בזיליקום תאי וקריספי שאלוט ברוטב דגים ליים-סוכר _49 שקלים); ויטנאם אגדאשי טופו - קוביות טופו מוגשות בציר חריף של ירקות אסיאתיים, שמן שומשום, טוגראשי וצנון מגורד (44 שקלים); סשימי משוגע- קרפצ'יו פלמידה לבנה, גוליין בצל סגול, צ'ילי אדום, גרידת ליים ותפוז, מיקרו כוסברה, פרחי אמנון ותמר ברוטב פונזו-סויה הדרים ויוזו (58 שקלים) ועוד.

VONG, שדרות רוטשילד 15 תל אביב, 03-6337171

ערב טבחים בליבירה, חיפה

סלמון. אנטולי קריניצקי,
סטייק סלמון של ויקטור הורני הסו שף/אנטולי קריניצקי

מסעדת ליבירה והשף רועי אברהם נותנים במה לטבחי המקום עם ערב מיוחד ביום שני ה-29 באפריל, במסגרתו לצד התפריט הרגיל יוגש תפריט ספיישלים פרי יצירתם של הטבחים במקום, עם מנות כמו טטאקי טונה אדומה (58 שקלים); שקדי עגל על הפלאנצ'ה (46 שקלים); ים בורגר - המבורגר מדג ים ושרימפס, קלמרי פריך וצ'יפס מנדולינה צבעוני (82 שקלים); סטייק סלמון על פטוצ'יני צבעוני ברוטב שמנת פסטו, אגוזי מלך ולימון (78 שקלים); ספריבס חזיר בווסטרשייסר ויין לבן לצד ירקות צלויים (96 שקלים); ולקינוח פיננסייר שוקולד וקפה(34 שקלים).

ליבירה, רחוב הנמל 26 חיפה, 04-3740251

טעמי גלידות חדשים לקראת האביב בג'לטריה, ת"א והרצליה

גלידה. אורי עשת,
טעמי אביב/אורי עשת

בג'לטריה משיקים קולקציית טעמי גלידות חדשים במהדורה מוגבלת לאביב, המבוססים על חומרי הגלם נחשקים המזוהים עם ארץ המגף, כמו קרם מסקרפונה כמהין; פרמזן עם שברי שוקולד מריר; תות בלסמי; סורבה אמרו מונטנגרו; קרמה- קרם הדרים (17-27 שקלים), כל זאת לצד שפע קינוחים איטלקיים כמו טארטים, טרמיסו, צינורות קנולי במילויים מתקתקים, פנה קוטה ועוד מיני מתוקים ומאפים הנושאים בגאון את מורשת הקונדיטוריה והפטיסרי האיטלקית.

ג'לטריה, גרינברג 25 ת"ל אביב 03-6703626; שדרות אבא אבן 9 הרצליה 09-7404747

שוק אמני האוכל של תנועת סלואו פוד מגיע לבוסתן, אבו גוש

גריל. אסף קרלה,
עמדת הגריל של לואיזה/אסף קרלה

שוק אומני האוכל מטעם תנועת סלואו פוד ושף נדב מלין מגיע לבוסתן באבו גוש ביום שישי ה-3 במאי החל מ-10:00 בבוקר ועד שעה לפני כניסת השבת. כמיטב המסורת, יוצבו במקום דוכני אוכל רחוב של קייטרינג לואיזה וביניהם עמדת גריל ושרקוטרי עם מנת נתח קצבים מגוהץ במגהץ פחמים עתיק; "הפינוקים של עמית" שיגיש שבלולי פילו ממולאים בגבינות או תרד וביצה קשה; עמדת פיצה בטאבון; חצ'פורי; גבינות; לחמים; יין ובירות מקומיות ועוד מוצרים רבים של מיטב היצרנים והמגדלים בארץ, אותם גם ניתן לרכוש הביתה כמו התמרים והסילאן של מוטי מחצבה; גבינות צאן של מחלבת ברקנית לצד גבינות טבעוניות; שמן זית; זיתים; ממרחים; גרנולה וקרקרים ללא גלוטן של איש של לחם; יינות של יקב אדר ובירות של מבשלת שריגים ועוד.

לפרטים נוספים- קייטרינג לואיזה 02-5337120 ובעמוד הפייסבוק.

מתחם משאית אוכל חדש, בילו סנטר

מתחם משאיות אוכל. רותם לוי גלאס,
מתחם משאיות אוכל/רותם לוי גלאס

קניון עופר בילו סנטר משיק מתחם אוכל המבוסס כולו על רשתות מזון מהיר שימכרו את האוכל שלהן ממשאיות אוכל. במתחם המשתרע על פני 700 מ"ר ישתתפו רשתות כמו בורגראנץ' ודומינו'ס פיצה, אבל יהיו עוד משאיות שיגישו אוכל סיני ומקסיקני ועוד. כמו כן, במקום שיפעל גם בשבתות, יהיו בסופי שבוע דוכנים של אוכל מיוחד כמו תירס חם, בלינצ'סים, קרפ צרפתי, נקניקיות, גלידות, פיתה דרוזית ועוד.

עופר בילו סנטר, צומת בילו

תפריט לבן חדש בנורמה ג'ין, ת"א

נתח בשר לבן. רון אזולאי,
תפריט לבן חדש/רון אזולאי

נורמה ג'ין, בר-מסעדה ותיק שיחגוג בקרוב 15 שנות פעילות שעוסקת בעיקר בבשר ובאלכוהול, משיק תפריט חדש המבוסס על מנות חזיר כמו עראייס חזיר- פיתה על הגריל מרוחה בחמאת שום במילוי בשר חזיר ובקר מוגשת עם סלסלת עגבניות צלויות מהגריל (69 שקלים); ספריבס בבישול ארוך מוגש עם רוטב ברביקיו תוצרת בית (115 שקלים); פרוסות פרושוטו בליווי מלון (96 שקלים) ועוד.

נורמה ג'ין, אליפלט 23, תל אביב, 03-6837383

תפריט טבעוני חדש בצפרירים 1, חיפה

תפריט טבעוני. אריק רובינשטיין,
תפריט טבעוני/אריק רובינשטיין

במסעדת צפרירים 1 הוותיקה בחיפה, השיקו ממש לאחרונה תפריט טבעוני חדש ונפרד מהתפריט הרגיל, עם מנות כמו שווארמה פורטבלו- פטריות פורטבלו, טחינה, עמבה, שאטה, בצל סגול, סומק ופיתות שרופות (54 שקלים); פילה דלעת ופירה ערמונים (69 שקלים); לביבות כרובית ועשבי תבלין, סלט חי וטחינה הר ברכה (68 שקלים); סלט קייל וגזרים צבעוניים (45 שקלים); חציל קלוי על הגריל עם טחינה, מטבוחה חריפה בבישול 8 שעות, פטרוזיליה, פלפל חריף ובצל סגול (44 שקלים); מלבי שקדים, רוטב פטל, קדאיף ופיסטוק מקורמל (39 שקלים) ועוד.

מסעדת צפרירים 1, רחוב צפרירים 1 חיפה, 04-8112235

מנות אביביות חדשות במסעדת פומו, ת"א

טונה צרובהה. אנטולי מיכאלו,
טונה צרובה/אנטולי מיכאלו

מנות ספיישל חדשות אביביות ב-Pomo, למשל סלט פרוסקו אורוגולה ואנדיב ברוטב אפרול, פרוסקו שום ובלסמי, אגוזי לוז מקורמלים, מלון כתום וברוסקטה עם גבינת בושה (62 שקלים); טרטר טונה על מצע של גספציו ירוק (64 שקלים); ניוקי צרוב בחמאה, יין לבן, עגבניות שרי צלויות, בשר סרטנים ושרימפס (108 שקלים); וגם כמה קוקטיילים חדשים שמתאימים לעונה.

POMO, רחוב הברזל 11 רמת החייל תל אביב, 03-9225320

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully