וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהדורה לאספנים: המוצרים המיוחדים לאירוויזיון

האירוויזיון הוא האירוע הגדול ביותר שהיה כאן מזה הרבה זמן, וההתרגשות הגיעה גם אל כמה מהמותגים המובילים שמיד ניצלו את ההזדמנות להשיק מוצרים במהדורות מיוחדות שחוגגות את ישראל, את תל אביב ואת המוזיקה. פריטים לאספנים!

הפחית המוזהבת של קוקה קולה

הפחיות המיוחדות של קוקה קולה. ליאור שוסטר, צילום מסך
מהדורה לאספנים/צילום מסך, ליאור שוסטר

קוקה קולה במהלך מיוחד לקראת האירויזיון עם מהדורה מוגבלת של פחיות קולה אישיות עליהן יופיעו ביטויי סלנג בעברית בכיתוב באנגלית כמו "כפרה", "קולולו", "יאללה" ו"תרימו", אשר יפנו לישראלים ולתיירים כאחד. הפחיות החדשות, שתכלולנה גם את קוקה-קולה זירו, תחלפנה את צבעי האדום והשחור המזוהים איתן, ויהפכו לזהובות עם כיסוי אלומיניום יוקרתי.

פחיות מיוחדות של בירה קרלסברג

מהדורה מיוחדת לאירויזיון. יחצ,
מהדורה מיוחדת לאירויזיון/יחצ

קרלסברג משיקה מהדורת פחיות בעיצוב צבעוני במיוחד עליהן יופיעו המילים LOVE ו- SONG לרגל אירועי האירוויזיון בתל-אביב. את מהדורת האספנות המיוחדת של הפחיות ניתן יהיה למצוא בשלל חנויות הנוחות והיא גם מציגה כיסוי אלומיניום חדש על פחיות קרלסברג.

עוד באותו נושא

אז איך היולו קצפת?

לכתבה המלאה

פיצה דוז פואה של דומינוס

12 תוספות לאירוויזיון. אודי מוצני,
12 ולא פחות/אודי מוצני

דומינו'ס פיצה משיקה פיצות דוז פואה. שתי פיצות במהדורה מוגבלת לאירוויזיון עם 12 תוספות על כל פיצה, לא פחות. המהדורה החגיגית תכלול פיצת דוז פואה צמחונית ופיצת דוז פואה בשרית ותהיה זמינה לשבוע בלבד בין התאריכים ה-12 ועד ה-18 במאי (60 שקלים). פיצת הדוז פואה הבשרית משלבת גבינת 100% מוצרלה עם פפרוני, סלמי סרוולד, חזה בקר, קבנוס ומלא תוספות צמחוניות שמצידן מככבות גם על הפיצה הצמחונית.

הג'ין התל-אביבי של מזקקת מילק אנד האני

ג'ין לבנטיני. רעות סהר,
עיצוב מיוחד/רעות סהר

מזקקת הוויסקי מילק אנד האני התל אביבית משיקה מהדורה מיוחדת לכבוד האירוע ההיסטורי במחווה לעיר תל אביב, 3000 בקבוקים של ג'ין לבנטין שמעוצבים במיוחד באווירה תל אביבית, עם איור של העיר בפנים הבקבוק, והתמקדות במונומנטים תל אביביים כמו מגדלי עזריאלי, כיכר הבימה, חוף הים ועוד.

נביעות ובקבוקי המים הרשמיים של האירווויזיון

מהדורה מיוחדת לאירוויזיון. סטודיו כפיים,
מהדורה מיוחדת לאירוויזיון/סטודיו כפיים

נביעות משיקה מהדורת בקבוקי מים לתחרות האירוויזיון בישראל שגם מקבלים את התואר "המים הרשמיים של האירוויזיון". הלוגו הרשמי של אירוויזיון 2019 יוטבע על הבקבוקים והאריזות שגם יעוטרו בדמותם של כוכבי אירוויזיון ישראלים מכל הזמנים כמו דנה אינטרנשיונל, גלי עטרי, יזהר כהן וקובי מרימי, גם בגרסת הליטר וחצי וגם בגרסת הבקבוקים האישיים.

מארז פרלינים אירוויזיוני של מקס ברנר

פרינים של מקס ברנר לאירוויזון. יח"צ,
הפרלינים של מקס ברנר/יח"צ

גם ברשת מקס ברנר, לא נשארו אדישים למאורע והשיקו לרגל האירוויזיון מהדורה מיוחדת ומוגבלת של מארזי פרלינים בעבודת יד, עליהם מוטבעים הדפסים מיוחדים וצבעוניים בעיצוב אישי. המארז המהודר כולל מיקס של מגוון טעמים לבחירה: נוגט מריר, נוגט חלב, נוגט חלב עם פקאן בקרמל, נוגט חלב עם קוקוס קלוי, נוגט חלב מוקה, נוגט חלב עם מלח ים (54 שקלים למארז של 9 פרלינים, 98 שקלים למארז של 18). ניתן לרכוש בכל אחת מחנויות השוקולד של הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully