וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאוות בשרים: חמישה מקומות מושלמים לקרניבורים

בשיתוף Zap Rest, בשיתוף zap rest

20.5.2019 / 8:18

ניחנתם בתאווה בלתי נשלטת לבשר איכותי ובתיאבון שלא יודע גבול? בשנים האחרונות מסעדות בשר רבות יודעות איך לגעת בלב הישראלים, ומציעות מסלולים של הגשה כיד המלך עם נתחים איכותיים וניחוח מגרה חושים. הכירו חמישה מקומות שכל קרניבור חייב לבקר בהם

בשר במסעדת NG. דרור כץ,
בשר ב-NG/דרור כץ

באחד הפרקים היותר מוצלחים בעונה הרביעית של סדרת האנימציה משפחת סימפסון (New Kid on the Block), הומר מגיש תביעה משפטית נגד מסעדת פירות ים בסגנון אכול כפי יכולתך, שלא אפשרה לו לאכול כפי יכולתו. בסופו של דבר מגיעים הצדדים לפשרה: הומר יוכל לאכול במסעדה כפי יכולתו, אך בתנאי שיעשה זאת סמוך לחלון הראווה ולעיני העוברים ושבים.

רבים מצופי התכנית הזדעזעו עד עמקי נשמתם מחוסר הגבולות והגרגרנות של הומר סימפסון, שהוגדר בפרק כ"טעות האכזרית ביותר של הטבע". לעומת זאת חלק לא מבוטל מהצופים חשו דווקא הזדהות עמוקה עם הומר, שבסך הכול רצה לאכול כפי יכולתו, כפי שהובטח לו. אם אתם משתייכים לקבוצה השנייה אבל במקום פירות ים מתחשק לכם להתענג על ארוחת בשרים מושחתת באמת, הכתבה הזו מוקדשת לכם. תמצאו בה חמישה מקומות ברחבי ישראל שלקחו את התאווה לבשרים, צעד אחד קדימה.

NG, תל אביב

NG. בן יוסטר, מערכת וואלה! NEWS
NG/מערכת וואלה! NEWS, בן יוסטר

יש לכם שבעה חברים קרניבורים שבורכו אף הם ברעב שלא יודע שובע ומתחשק לכם לבלות איתם ערב קולינרי מיוחד במינו? הרשו לנו להציע לכם ליצור קשר עם מסעדת NG שבנווה צדק בתל אביב ולתאם מועד לארוחת הברברים המפורסמת של המסעדה (370 שקלים לסועד). הארוחה מתקיימת כבר קרוב לעשור באופן קבוע ביום ראשון הראשון של כל חודש (בתלות בכמות ההזמנות).

אז מה כוללת ארוחת הברברים של מקדש הבשרים התל אביבי? הארוחה מתחילה בלחם הבית ובירקות שלמים צלויים ומשם ממשיכה עם בשרים מהמעשנת, ברווזים בפפריקה ספרדית, טלה במייפל, בירה ורוזמרין, אסאדו, אונטריב ותאמינו או לא, אבל בסוף תקבלו גם פונדו שוקולד עם פירות העונה. כמו כן את הארוחה תוכלו ללוות עם יין הבית ובירה מהחבית ללא הגבלה.

מה לא כוללת הארוחה? בעיקר צלחות, סכו"ם ודברים נוספים שברברים פשוט לא ממש זקוקים להם, כמו נימוסי שולחן. יחד עם זאת תקבלו לפני תחילת הארוחה סינרי ניילון, כי אחרי הכול, גם לברברים הגדולים ביותר מגיע לחזור הביתה עם חולצה נקייה.

NG, אחד העם 6, תל אביב. 053-9442896

להזמנת שולחן במסעדת NG

sheen-shitof

עוד באותו נושא

אוכלים עם האוזניים: מסעדות עם הופעות חיות

בשיתוף zap rest

בישיקיו, משמר האיילון

בישקיו. עידו גור,
בישיקיו/עידו גור

בישיקיו היא עסק משפחתי שמתמחה בשלושה דברים חשובים: בישול בירה איכותית, יישון ועישון של בשרים משובחים ואירוח לבבי במיוחד. במקום לעייף את הסועדים עם בחירות והתלבטויות, בחרה משפחת בישיק לנקוט בשיטת "הכל כלול". אז מה זה אומר בעצם? שבימים שלישי עד חמישי, החל מהשעה 20:00 ועד אחרון הלקוחות, תמורת 225 שקלים בלבד (לסועד) יונחו על שולחנכם לא פחות מעשרה סלטים, חמש מנות ראשונות ושמונה סוגים שונים של בשרים, כשבין היתר מדובר בעוף מעושן, שיפודי אנטריקוט וחזה אווז, ספריבס טלה, שווארמה עגל כבש ופיתה עראיס.

חשוב לציין כי הבשר מככב גם במנות הראשונות הכוללות למשל חומוס עם בשר שפונדרה מעושן וקרפצ'יו סינטה בבלסמי מצומצם. את כל הטוב הזה מלווים יינות מיקב בראון ובירות איכותיות מבית מבשלת בישיקיו כמובן.

השפע הבלתי נתפס של הארוחות המוגשות בבישיקיו, יספק את רוב הסועדים. אך אם חשקה נפשכם בנתחים נוספים, אתם מוזמנים לצרף לארוחה מנות נוספות בתוספת תשלום. למשל לשקדי לב עגל, סטייק פילה וצלעות כבש. עוד תוכלו להזמין בבישיקיו מבחר קינוחי בוטיק במחירים הנעים בין 45-35 שקלים לקינוח. יש רק לציין כי הישיבה במקום אפשרית בהזמנה מראש בלבד.

בישיקיו - האלון 26, משמר איילון. 053-9360663

להזמנת שולחן במסעדת בישיקיו

רשת רק בשר, חיפה, תל אביב וראשון לציון

רק בשר. אסף רונן,
רק בשר/אסף רונן

ברשת רק בשר, המונה נכון להיום ארבעה סניפים, אוהבים לפנק את הלקוחות במבצעי "כפי יכולתך" ולא רק בגזרת האוכל. כך למשל בכל סניפי רשת הבשרים ניתן ליהנות מיין הבית ללא הגבלה תמורת 29 שקלים בלבד. כמו כן כבר יותר משש שנים שמקיימים ברשת רק בשר, מסורת מבורכת ביום שלישי האחרון של כל חודש: ביום זה יושבים הסועדים בשולחנות אבירים ונהנים מארוחה הכוללת יין ללא הגבלה, מנות ראשונות ותוספות ללא הגבלה ולפחות 6 סוגי נתחים שונים (עד ק"ג בשר לסועד). להשתתפות במשתה החודשי, מומלץ להזמין מקומות מראש.

סניפי רשת רק בשר

קולומבוס הכשרה, רעננה

קולומבוס הכשרה. באדיבות המסעדה, באישור זאפ רסט,
קולמבוס הכשרה/באדיבות המסעדה, באישור זאפ רסט

מסעדת קולומבוס שברעננה היא מסעדה כשרה למהדרין, המציעה בנוסף למסלול אכול כפי יכולתך בשרי, מסלול דומה בגרסה צמחונית. הן התפריט הצמחוני והן הבשרי מוגשים לאורך כל שעות הפעילות של המקום ושניהם כוללים מנות ראשונות כמו חלת בצל בליווי רוטב ברביקיו ותוספות צמחוניות כמו אורז, סלט ירקות ועוד רבות נוספות הזורמות לשולחן באופן חופשי. אך כאן פחות או יותר מסתיים הדמיון בין שני המסלולים.

בעוד שהמסלול הצמחוני כולל מנות כמו המבורגר פטריות, פלפלים קלויים עם בזיליקום, חציל בטחינה ומוקפץ חריף ברוטב סצ'ואן, המסלול הבשרי כולל סטייק אנטריקוט, קבבוני טלה, שניצלונים, פרגית במרינדת השף, כנפיים מוקפצות בקרמל צ'ילי מתוק ועוד כהנה וכהנה מנות שאף פעם לא רוצים שייעלמו מהשולחן. המסלול הצמחוני עולה בקולומבוס הכשרה 89 שקלים בלבד ואילו המסלול הבשרי עולה 100 שקלים בלבד עד השעה 17:00 והחל משעה זו ועד הסגירה, 115 שקלים לסועד.

קולומבוס הכשרה, ירושלים 3, רעננה. 053-9385767

קאזה דו ברזיל, אילת

קאזה דו ברזיל. צילום: עדי פרץ,
השיפוד הרץ בקאזה דו ברזיל/צילום: עדי פרץ

לא באמת ניתן להרכיב רשימה של מסעדות בשרים שיודעות להגזים, מבלי להזכיר את קאזה דו ברזיל, האילתית המפורסמת שנפתחה ב-2002. בקאזה דו ברזיל ניתן ליהנות מארוחת צ'ורוסקריה שמתנהלות בהתאם לשיטת "השיפוד הרץ". מדובר בשיטת הגשה שבה הפאסאדור מגיש לסועדים נתחים שונים ישירות משיפודים אימתניים וכל עוד הם לא מורים לו לעצור, הוא רק ממשיך וממשיך (וממשיך). כאשר הסועדים מראים לפאסאדור את הצבע האדום, הוא מבין שהם צריכים קצת לנוח ולעכל. בשלב הזה הם יכולים לנשום קצת, ללגום כמה שלוקים מקפיריניה צוננת ולאחר מכן להמשיך בחגיגה.

בקאזה דו ברזיל מציעים שני מסלולים של ארוחת צ'ורוסקריה. שתיהן כוללות מגוון רחב של מנות פתיחה המוגשות למרכז השולחן (צ'ילי קון קרנה, סלט הבית, לחם הבית ועוד), כשההבדל הוא במספר סוגי הנתחים: המסלול הראשון (187 שקלים לסועד) כולל 11 סוגי בשר (אנטריקוט, אסאדו עגל, שוק טלה, פיקאניה, פרגיות, כבד עוף, קציצות בשר ברזילאיות, כנפי עוף בצ'ילי, לבבות במרינדת יין אדום ונקניקיות צ'וריסו) ואילו המסלול השני (274 שקלים לסועד) כולל שלושה נתחים נוספים (פילה בקר, צלעות כבש וחזה מולארד).

קאזה דו ברזיל, שדרות חטיבת גולני 3, אילת. 053-9442682

בשיתוף Zap Rest, בשיתוף zap rest
  • עוד באותו נושא:
  • בשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully