וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים את חגיגות שבוע ההמבורגר

26.5.2019 / 11:50

כל יום הוא יום ההמבורגר בשבילנו, אבל ביום שלישי הקרוב מציינים את יום ההמבורגר הבינלאומי, וזה הולך להיות טעים במיוחד, איפה אוכלים, כמה ומה, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת השבוע

יום ההמבורגר במסעדות

המבורגר יווני. אנטולי מיכאלו,
המבורגר יווני בגרקו/אנטולי מיכאלו

לקראת יום ההמבורגר הבינלאומי ביסטרו גרינברג, גרקו ו- PIZZA ייצאו בחגיגות של תפריט המבורגרים, שיוגש בכל מתחם גרינברג בין התאריכים ה-25-30 במאי. התפריט מציג את הפנים הרבות והרבגוניות של ההמבורגר, כמו המבורגר ניו יורקי BLT עם בייקון מטוגן, עגבניה, איולי סרירצ'ה, חסה רומית ופרמזן (84 שקלים); המבורגר צרפתי בלחמניית בצק עלים עם בצל מקורמל, גרוייר, עירית ואיולי בצל (89 שקלים) ומהמטבח של גרקו: המבורגר יווני עם נענע יבשה ובצל סגול, זוקיני צלוי, עגבניות בגריל וצזיקי מוגש בלחם מחמצת לבן (86 שקלים). ב- PIZZA יגישו המבורגר איטלקי עטוף בבצק פיצה ואפוי בתנור במילוי רוטב עגבניות, מוצרלה ובצל מקורמל (84 שקלים).

מתחם גרינברג, אורי צבי גרינברג 25 אזורי ח"ן תל אביב, 03-6136132


רשת יומנגס משיקה לכבוד יום ההמבורגר 3 המבורגרים חדשים: המבורגר אירי מתערובת של בשר בקר ושומן חזיר טחונים עם צ'אנקים של גבינת צ'דר מיושנת, שעועית אפויה, בוטנים מומלחים וריבת בייקון (72 שקלים); המבורגר נורווגי מתערובת של בשר בקר, הודו ואווז טחונים עם קשיו, חרדל דיז'ון ופטריות פורטובלו, טופינג של סלמון מעושן וריבת פטל (72 שקלים); המבורגר קרואטי מתערובת של בשר בקר טחון עם עגבניות מיובשות, פרמזן וצנוברים מגיע עם פלפל שרי ממולא בגבינות (74 שקלים).

בסניפי רשת יומנגס ברחבי הארץ


רשת המסעדות רק בשר משיקה את My Burger, המבורגר בהרכבה אישית. כל סועד מרכיב את הקציצה שלו בעצמו על פי טעמו האישי, מול וויטרינת הבשרים ובעזרת הקצב בוחרים את שילוב נתחי הבשר, המשקל ומידת הצלייה. הקצב טוחן את ההמבורגר במקום ומול עיני הלקוח, צולה על הגריל ומגיש באופן אישי לצד תוספת תפוחי אדמה מרוסקים.

בסניפי רשת רק בשר בדרך שלמה 19 תל אביב; ראול ולנברג 14 תל אביב; שדרות בן-גוריון חיפה; לא תקף בסניף ראשל"צ, 1-700-55-00-28


מסעדת אברטו שבגדרה חוגגת את יום ההמבורגר עם תפריט המבורגרים מפתיעים שיוגש במסעדה בימים א'-ג' בין התאריכים 26-28 במאי וביניהם אמריקה טריפל, 3 סליידר בורגר עם גבינת צ'דר, ביצת עין ופוטטו בהכנה ביתית במקום (91 שקלים); המבורגר צרפתי מנתח קצבים, מוגש עם פטה כבד בקוניאק וגבינת שוקולד לבן (93 שקלים); סומו בורגר- המבורגר 700 גרם בלחמניית ענק, בצל גריל, קטשופ ביתי חריף בצל בטמפורה (163 שקלים).

אברטו, שכביץ 5 גדרה, 08-6680066

טריפל בורגר. חיים יוסף,
טריפל בורגר של מוזס/חיים יוסף

לכבוד יום ההמבורגר הבינלאומי רשת מוזס מצרפת מנת ספיישל לתפריט- Empire Burger, מגדל המבורגר של כ-450 גרם בשר לפני צלייה, הבנוי מ- 3 קציצות המבורגר קלאסי, בצל מקורמל, פטריות צלויות, פילפלים ירוקים קלויים, רוטב פירי פירי, איולי צ'יפוטלה, חלפיניו, מלפפון חמוץ, עגבנייה וחסה.
מוגש בלחמנית בריוש עם תוספת צ'יפס בצד (99 שקלים).

בסניפי רשת מוזס


מסעדת ה-DUKE מוציאה בתאריכים ה-28-30 במאי 5 המבורגרים חדשים שכולם מגיעים עם תוספת צ'יפס וביניהם המבורגר ישראלי בפיתה עם סלט קצוץ וטחינה (65 שקלים); המבורגר צימחוני (61 שקלים); המבורגר צרפתי עם גבינת סנט מור וריבת בצל (75 שקלים); מהדורה מיוחדת של dukeburger מבשל טלה (63 שקלים) ועוד.

Duke, שדרות מוריה 107 חיפה, 04-8347282


בבוצ'ר טבעון שמציעים בדרך כלל מגוון בשרים מעושנים ובירה מהחבית יציע ללקוחות ביום ההמבורגר הבינלאומי (יום שלישי) מנת ספיישל של אסאדו מהמעשנת שמגיע בתוך לחמניית המבורגר פריכה עם איולי בזיליקום, עגבנייה, בצל סגול, חמוצים ובצל מקורמל (45 שקלים).

בוצ'ר בר, מרכז זייד טבעון, 04-6138080


תפריט ספיישלים במסעדת טנדוקה בתאריכים ה-28-29 במאי, עם המבורגר ורצועות טלה (72 שקלים); המבורגר עם אסאדו (70 שקלים) והמבורגר עם אננס (67 שקלים). כל המנות מגיעות עם תוספת לבחירה. הספיישלים יוגשו במקביל לתפריט של המסעדה.

טנדוקה, יקנעם המושבה, 04-9590323

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
המבורגר וופל. דביר שטיסל,
המבורגר וופל ב-TLBS/דביר שטיסל

לכבוד יום ההמבורגר הבינלאומי ביום שלישי ה-28 במאי, ישיקו ב-TLBS ספיישל של קריספי וופל בורגר- המבורגר בלומנטל מושחת שעשוי מ-65% שפונדרה, 10% בוקס ו-25% תערובת שף סודית, שכולל בתוכו וופל בלגי קריספי, בייקון טלה ורוטב מייפל, בארוחה עם צ'יפס מתובל או תוספת אחרת ושתייה ב-78 שקלים.

THE LITTLE BRGR SHOP, דיזנגוף 125 תל-אביב, 03-7399077


לרגל יום ההמבורגר הבינלאומי הטיקי בר הונולולו מזמין אתכם למנת סושי בורגר בטמפורה, עם טרטר ספייסי טונה ב"לחמניית" אורז סושי בציפוי טמפורה, ספייסי מיונז, מלפפון יפני מוחמץ וואסבי (58 שקלים).

הונלולו- טיקי בר, כיכר דיזינגוף בן עמי 13 תל אביב, 03-6328155


הרופ-טופ קנטה מציע צ'יזבורגר, המבורגר 160 גרם עם גבינת צ'דר, בצל מוחמץ, איולי שום ודבש (54 שקלים) אליו ניתן להוסיף ריבת שרי; סלט ביצים; בייקון טלה; גבינת בושה; ועוד (6-12 שקלים).

קנטה , אבן גבירול 71 תל אביב

רימה אוליברה עושה מקסיקו באואזיס, ת"א

פריחולס. אנטולי מיכאלו,
פריחולס של רימה/אנטולי מיכאלו

שפית רימה אולברה מציגה - El Gato Azul by Oasis. החל מיום שני ה-27 במאי אואזיס פותחת את שעריה בשעות הצהריים עם תפריט מקסיקני מיוחד ומנות כמו פטריות מוקפצות עם סלסה סרג'יו (עגבניות ובצל בלהבות), סלט כרוב, חסה בגריל (38 שקלים); דג פריך עם סלסה סרג'יו, סלט כרוב ואיולי צ'ילי מעושן (38 שקלים); סלפיקון - בקר מפורק עם צ'ילי אנצ'ו, כוסברה (או לא), בצל סגול, שמנת חמוצה (46 שקלים); סביצ'ה דג ים ב"פיקו דה גאיו"- סלסת עגבניות טריות וליים, חסה פריכה, כוסברה ואיולי צ'יפוטלה (42 שקלים) ועוד (ימים א'-ו' 11:00-16:00).

אואזיס, מונטיפיורי 17 תל אביב, 03-6206022


ערב עם היינן גולן פלם במסעדת נומי של השף יורם ניצן ביום רביעי ה-29 במאי בשעה 19:30. במסגרת הערב תוגש ארוחה בת חמש מנות שכל אחת מהן תותאם ליין של היקב. בתפריט מנת פתיחה של קפוצ'ינו שורשים מלווה בפלם רוזה; מנה ראשונה של טרטר טונה אדומה, סלקים צלויים וקציפת חזרת מלווה בפלם בלאן; מנה שניה של קונפי אווז, ברוסקטה בריוש, רוטב בלסמי מצוצמם, צנונית ושאלוט מוחמצים מלווה בפלם סירה; מנה שלישית של פילה בר ים, בייבי ירקות ירוקים וביסק דגים מלווה בקברנה סוביניון מגנום ומנה רביעית של פריים-ריב שארולה נברסקה ברוטב קברנה פלם, ירקות צבעוניים בקרמל תפוזים מלווה בפלם נובל מגנום ולקינוח הפתעה (380 שקלים לסועד).

נומי, קאופמן 12 תל אביב, מלון דיויד אינטרקונטיננטל, 03-7951255


פסטיבל גורמה בשמר, אירוע קולינרי של מנות שף ב-30 שקלים, עם דוכני אוכל ומשאיות אוכל שיגיעו לקיבוץ עין שמר. בין המשתתפים גם מיטב מסעדות האזור כמו המזווה וג'אפו, ובין השפים המשתתפים יגיע לירן גרודה, פרנק אזולאי, הקונדיטורית אור שפיץ ועוד רבים. כל זאת לצד הפעלות לילדים ומוזיקה חיה. האירוע יתקיים ביום חמישי ה-30 במאי החל משעה 17:00 ועד המנה האחרונה.

גורמה בשמר, קיבוץ עין שמר, שימו בווייז "אלון עין שמר"

פסטיבל יינות לבנים לקראת הקיץ, הרצליה

פסטיבל יין לבן. תום גץ,
יין לבן מול הים/תום גץ

יותר מ-100 יינות לבנים, סמוקים ומבעבעים ישתתפו בפסטיבל White - יין לבן על הים במרינה הרצליה. מלבד טעימות יינות, יש גם השקות, סדנאות יין, חנות ומתחם קולינרי. בפסטיבל לוקחים חלק מיטב היקבים ויבואני היין וייחשפו לראשונה עשרות יינות לבנים חדשים, לצד דוכני אוכל כמו נקניקים איכותיים של ארטיזן שרקוטרי, גבינות של מן האדמה, דים סאם של נגיעות, בשרים של גדי'ס וגלידות של וניליה. הפסטיבל ייערך ברחבת המרינה בהרצליה בימים ד'-ה' ה-29 וה-30 במאי בשעות 18:00-23:00 (89 שקלים כניסה לאדם או 69 שקלים במוקדמות).

פרטים נוספים וכרטיסים באתר של איש הענבים.


גם ביקב טוליפ חוגגים עם פסטיבל שכולו יינות לבנים מכל העולם, מסורת של היקב לקראת חג השבועות. ביום שישי ה-31 במאי, החל מ-10:00 בבוקר, ניתן יהיה לטעום יינות לבנים מיוון, פורטוגל, ספרד, צרפת, איטליה, צ'ילה, ארגנטינה וכמובן ישראל, להכיר מגוון רחב של סגנונות, זנים ויינות לבנים ייחודיים שכל כך מתאימים לשתייה בקיץ הישראלי ובכלל, לרכוש יינות במחירים מיוחדים לצד גבינות של מחלבת ברקנית (25 שקלים לכוס טעימה).

מרכז המבקרים של יקב טוליפ, כפר תקווה, קרית טבעון, 04-9830573

למעלה מ-40 מסעדות בפסטיבל עמים וטעמים, אשדוד

פסטיבל עמים וטעמים באשדוד. Funia- social groove,
אינג'ירה אתיופית בפסטיבל/Funia- social groove

פסטיבל "עמים וטעמים" חוזר לאשדוד עם למעלה מ-40 מסעדות מרחבי העיר שמציגות מנות מיוחדות ממגוון העדות בעיר. למשל פאפא פריטה מקסיקני, סמסה בוכרית, קציצות דגים מרוקאיות, באחש אוזבקי, בטטה וואדה הודית, צ'יבורקי גיאורגי, אינג'ירה אתיופית, טאט בוראק ארמני, לחמג'ון טורקי ועוד, הכל במחיר של 10 שקלים למנה. בין המסעדות המשתתפות יש את חומוס כהן, בלייקר בייקרי, חצר אחורית, פלאפל צנעני, שיפודים, גנאש, אלאדין בשדרה, בתאל'ה, טירמיסו, ראיחוניה, אצל מרסל, פרדייז, איווה, טמאדה ועוד רבים, לצד מופעי מוזיקת עולם ומחול. ימים רביעי וחמישי, ה-29-30 במאי בשעות 18:00-23:00 בפארק גן אלישבע באשדוד.

פרטים נוספים בדף האינטרנט של האירוע.


מסעדת כרמא, הברסרי בלב שכונת עין כרם, מחדשת את התפריט שלה ומציעה מנות חדשות כמו רול דרוזי, פיתה דרוזית ממולאת בבשר בקר וטלה, חצילים קלויים וצנוברים, טחינה וקולי עגבניות (49 שקלים); שרימפס בחמאה, יין לבן, שום, עגבניות קונקסה ופטרוזיליה (58 שקלים); סביצ'ה סלמון עם חמוציות, בצל סגול ועגבניות קונקסה על מצע אבוקדו ועלי בייבי (58 שקלים); מבחר סוגי פוקצ'ה מהטאבון (43-62 שקלים); פיצה עגבניות מיובשות ובזיליקום (64 שקלים); קדירת כדורי בשר, פסטה חונקי כמרים ברוטב עגבניות, חצילים, בזיליקום ומוצרלה עטופה בבצק פיצה (98 שקלים); כבד עוף מוקפץ בציר בקר, בצל מטוגן ונגיעת סילן על מצע פירה ובצל ירוק (69 שקלים) ועוד.

כרמא, עין כרם 74 ירושלים, 02-6436643

תפריט חדש במסעדת מדיטה, ירושלים

נתחים של בשר. אסף קרלה,
בשרים מיושנים במקום/אסף קרלה

מדיטה, מסעדת הביסטרו של שף מוטי אוחנה משדרגת את התפריט עם מגוון בשרים מיושנים במקום, תפריט קוקטיילים חדש ועיסקית צהרים חדשה. בין הנתחים שמטבח המסעדה מיישן יש פילה בקר, סינטה, אנטריקוט, פריים ריב, ושייטל, ויש מנות ירקות מיוחדות - קטנות מהשדה - העשויות כולן ממבחר ירקות המגיעים מחקלאות הדרום: קולורבי צלוי עם טחינה ירוקה וזעתר; סטייק חציל בטאבון עם טחינה, ירקות שרופים קרם לימון וסילאן; פלפלים שרופים עם אריסה ופסטו פלפלים בשמן בלסמי ואורגנו; בייבי זוקיני בטאבון על קרם נענע וגרידת לימון; כרובית מטוגנת טחינה סלסלת עגבניות וסומק (32 שקלים). ועוד מגוון מנות ראשונות ועיקריות.

מדיטה, בית הנציב דרך חברון 101 א' ירושלים, 02-5664466

פיאצה רוסטיקו משיקה גם היא תפריט חדש עם מנות כמו סביצ'ה מוסר- קוביות מוסר בכבישה עדינה של לימון ושמן זית, בזיליקום, בצל ירוק, קולורבי, תפוח עץ ירוק ואיולי לימוני על ברוסקטה פריכה (56 שקלים); כרובית צלויה בתנור מתובלת בצלפים, שמן זית, שום ולימון, פפריקה מעושנת ופטרוזיליה על רוטב רומסקו (45 שקלים); סלמון במעטפה פתוחה עם עגבניות, זיתי קלמטה, טארגון, קולורבי צלוי, חמאה ומרווה, מוגש עם פירה קרם פרש ועירית (96 שקלים) או ריזוטו דלעת, דלעת מקורמלת בבישול ארוך, ציר דלעת, קרם פרש ועירית (78 שקלים) ועוד.

רוסטיקו פיאצה, שרונה מרקט, קלמן מגן 3 תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    7
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully