וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקפד ולא מתפשר: 6 מסעדות כשרות למהדרין שחייבים להכיר

בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

27.5.2019 / 8:15

מחפשים בנרות מסעדה כשרה למהדרין שבה תוכלו ליהנות מארוחה איכותית באמת? יש לנו כמה רעיונות בשבילכם.

רג'ינה בתחנה.
מסעדת רג'ינה בתל אביב

מסעדת רג'ינה - תל אביב

מסעדת רג'ינה התל אביבית פועלת במתחם התחנה כבר קרוב לעשור. היא ממוקמת בבניין ערבי מהמאה ה-19 שעבר שיחזור, עם חצר פנימית מהממת וחדרים המעוטרים בריהוט אותנטי. מתחם התחנה עצמו היווה השראה למנות המופיעות בתפריט, המייצגות את בליל הטעמים וסגנונות הבישול שהביאו עימם נוסעי הרכבת בימים הרחוקים ההם: בתפריט האקלקטי של רג'ינה תמצאו ערב רב של מנות ממטבחים שונים, לרבות גולאש הונגרי, דג מרוקאי ושטרודל אוסטרי.

מה בתפריט? ליבת חצילים קלויים מתובלים בטחינה גולמית, סילאן וחמוציות; סופריטו - נתח ורד הצלע במשקל 300 גרם מוגש בתוספת רצועות תפו"א בתנור; מקלובה טבעונית עם חציל, תפוח אדמה, גזר, בצל וצנוברים ואגס שיכור אפוי בשיכר יין עם קינמון ושזיפים לצד גלידת וניל.

כשרות - הרבנות הראשית תל אביב-יפו.

רג'ינה, מתחם התחנה, תל אביב. 053-9428604

מסעדות כשרות, דניה קפה בכיכר. עידן גור,
מסעדת דניה קפה בכיכר/עידן גור

דניה קפה בכיכר - ירושלים

במקום הראשון במצעד המסעדות הירושלמיות הטובות ביותר של 2018, דירגו גולשי אתר רסט את דניה קפה בכיכר, שממוקמת בשדרות הרצל. ואכן, דניה היא בין המסעדות הנעימות והפופולאריות ביותר בעיר: היא ממוקמת בחצר מטופחת ושלווה עם אופי פסטורלי, פועלת במבנה מיוחד במינו ומציעה תפריט עשיר בכל טוב עליו חתום השף והיועץ הקולינרי עידן כהן. הסניף הראשון של דניה קפה בכיכר נפתח בתחילת 2015 ובעקבות ההצלחה המסחררת, החליטו קברניטי המקום לפתוח סניף נוסף בגבעת שאול. בשני הסניפים ניתן ליהנות מאווירה רגועה, שירות מוקפד וכן מארוחות בוקר נהדרות.

מה בתפריט? "פולנטה" כרובית - קרם כרובית חמאתי, פטריות מוקפצות, ערמונים, שמן כמהין, פרמז'ן ועירית; סלט פאטוש עם חציל בלאדי וכדורי לאבנה, לחם קלוי, גבינת פטה, עגבניות שרי, גמבה, מלפפון, זיתי קלמטה, בצל סגול, צמחי תבלין, שמן זית, זעתר ושקדים קלויים; לברק שלם צלוי בתנור במרינדה של שמן זית, שום, כוסברה ולימון כבוש. מוגש לצד ירקות שוק קלויים ותוספת לבחירה' ועוגת גבינה אפויה בציפוי קרם וניל עדין על עוגיות חמאה. מוגשת עם קצפת, קרם דה קסיס ופירות יער.

כשרות - רבנות ירושלים.

דניה קפה בכיכר, שדרות הרצל 102, ירושלים. 053-9369283
דניה קפה בכיכר, כנפי נשרים 35, גבעת שאול, ירושלים. 053-9373303

sheen-shitof

עוד באותו נושא

אוכלים עם האוזניים: מסעדות עם הופעות חיות

בשיתוף zap rest
מסעדות כשרות, פאפאגיו ירושלים. באדיבות מסעדת פאפאגיו,
מסעדת פאפאגאיו בירושלים/באדיבות מסעדת פאפאגיו

מסעדת פאפאגאיו - ירושלים

הסניף הירושלמי והכשר למהדרין של רשת מסעדות הבשרים הברזילאיות פאפאגאיו, נפתח בתחילת 2008 ומאז אינספור נתחים עלו על הגריל העמוס של המסעדה. רשת פאפאגאיו שהחלה את דרכה ב-1996, הביאה לישראל את בשורת ארוחת הג'ונטוס: ארוחה בסגנון פורטוגזי שמורכבת ממגוון רחב של נתחים המוגשים על פלטה לוהטת. כמו כן בסניף הירושלמי ניתן ליהנות מארוחת השולחן הברזילאי, שכוללת מבחר של שישה סלטי פתיחה ולחם הבית, 7 סוגי בשרים המוגשים חופשי לאורך הארוחה ומגוון תוספות.

מה בתפריט? אנטיפסטי פאפאגאיו עם מבחר ירקות קלויים בליווי לחם וטחינה; סלט כבדי עוף בגריל עם בצל מטוגן בזיגוג סילאן וצ'ילי, על עלי בייבי וצ'יפס בטטה; וטורט פסיפלורה - טורט שקדים ומעליו מוס פטיסייר פסיפלורה עם קולי פסיפלורה.

כשרות - OU מהדרין.

פאפאגאיו, יד חרוצים 3, ירושלים. 053-9442971

מסעדת דקא. באדיבות המקום,
מסעדת דקא בתל אביב/באדיבות המקום

מסעדת דקא - תל אביב

מסעדת דקא היא אולי המסעדה היחידה בישראל שמגישה תפריט עילי כשר למהדרין: המסעדה המפוארת נפתחה בשנת 2007 ומאז ועד היום היא נחשבת לאחת ממסעדות הדגים הטובות ביותר בישראל. אז אם יש לכם אורחים חשובים מחו"ל ואתם מעוניינים להרשים אותם באמת, זה הזמן להזמין מקומות במסעדה המצליחה. עוד נציין כי בימים ראשון עד חמישי בין השעות 16:00-12:00 מוגש בדקא תפריט ארוחות עסקיות הכוללות מנה ראשונה ומנה עיקרית במחיר העיקרית.

מה בתפריט? טרטר דג ים עם טוויל אגסים, שומר, לבנה, נענע ואורגנו; פילה טונה אדומה צלויה בליווי גראטן סלק ותפוחי אדמה מוקרמים בתערובת גבינות עשירה; ומוס שוקולד - כיפת מוס שוקולד מסוג חלב, מריר ולבן בעטיפת גלייז שוקולד מריר על ביסקוויט שוקולד פריך, שוקולד חלב מוקצף ומקרון וניל.

כשרות - הרבנות הראשית תל אביב-יפו (חלבי).

דקא, התעשיה 10, תל אביב. 053-9442900

מסעדות כשרות, מסעדת פפרדלה. לירן כהן אילת,
מסעדת פפרדלה בבית שאן/לירן כהן אילת

לפני כחמש שנים פתחו השף אלירן כהן וזוגתו לירן את מסעדת פפרדלה בבית שאן ובכך העלו את הרמה הקולינרית של העיר בכמה וכמה ס"מ (בלשון המעטה). בפפרדלה ממתינים לכם קינוחים יצירתיים במיוחד, מנות פסטה בעבודת יד, דגים טריים והרבה יצירתיות ואהבה לאירוח וקולינריה. יש רק לציין כי נכון להיום המסעדה פתוחה לארוחות ערב בלבד בימים ראשון עד חמישי (בין השעות 23:00-17:30) ובמוצ"ש (החל משעה אחרי צאת השבת ועד אחרון הלקוחות).

מה בתפריט? ריזוטו פורצ'יני - 3 כדורי ריזוטו פריכים במילוי מוצרלה וטימין על רוטב שמנת ופטריות; פפרדלה והים - קוביות סלמון טרי, גרידת לימון ועגבניות מיובשות בחמאת לימונים וחרדל דיז'ון בנגיעה של שמנת; ושעון החול - גביע עם שכבות של מוס פרלינה וקרם מסקרפונה, אגוזי מקדמיה מקורמלים, טורט פיסטוק ושקדים, עוגיות נשיקה, טוויל פלורנטין, מקרון שוקולד ואבקת זהב.

כשרות - בד"ץ בית יוסף.

פפרדלה, שטורמן 14, בית שאן. 053-9367553

בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully