וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אמר גלידה לארוחת בוקר ולא קיבל?

10.6.2019 / 12:25

השבוע אמנם התחיל ביום שני, אבל זה לא אומר שנוותר על לעדכן אתכם בכל מה שחם וטעים השבוע, כי אנחנו לא מכירים הרבה דרכים להתמודד עם החום חוץ מלאכול טוב, ואם גם זה לא יעזור, אז יש גלידות חדשות בטעמים של ארוחת בוקר

שפית אביבית פריאל מארחת את שף אליאס מטר, ת"א

סיגר שקדי עגל. אפיק גבאי,
סיגר שקדי עגל של אליאס/אפיק גבאי

השפית אביבית פריאל ממשיכה במסורת האירוחים של מסעדת אוזריה ותארח ביום שני ה-10 ביוני את השף אליאס מטר ממסעדת לוקנדה שבנצרת, הראשונה מבשלת אוכל מאזור הלבנט והשני מבשל אוכל ערבי גלילי, השילוב המושלם. בארוחה יוגשו מנות כמו סלטי הסולטאן- טבולה סורי, סלט לבנוני וסלט עשבי בר (72 שקלים); שישברק ביוגורט וזעפרן, נענע, שום ושמן זית (68 שקלים); סיגאר שקדי עגל בעמבה ואניס על סלט עדשים (62 שקלים) ועוד. מנות הספיישל של השף אליאס מטר יוגשו בנוסף לתפריט של השפית אביבית פריאל.

אוזריה, רחוב מטלון 44 תל אביב, 03-5330899

שף גבריאל ישראל נכנס למטבח של L28, ת"א

גזרים קונפי. יהונתן בן חיים,
גזרים קונפי/יהונתן בן חיים

שף חדש קיבל את המפתחות לפלטפורמה הקולינרית L28, שף גבריאל ישראל שמשמש גם כמנהל קולינרי של הפלטפורמה לוקח את המושכות משפית שולי וימר ומביא את הטאץ' האישי שלו שמושפע מניו יורק, בה התגורר בחמש שנים האחרונות והמטבח הישראלי עליו גדל. שף ישראל, שידוע כמלך השקשוקות הישראלי כיוון שהתפרסם בניו יורק עם משאית השקשוקה שלו, הולך להגיש תפריט עם מנות כמו גזר קונפי על ריקוטה לאבנה, סחוג גזר, דואה, טחינה גולמית (34 שקלים); פילה בקר לצד תפוח אדמה קריספי, קרם בצל ושום שחור, מרווה דמי גלאס טלה וחציל מעושן (124 שקלים); עוף סומאק על פריקי, אנדיב צלוי, סלט שומר וזיתי טאסוס (74 שקלים) ועוד.

L28, לילנבלום 28 תל אביב, 03-9003560

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אחרי 14 שנה שף שגב משה מחדש את שגבארט, הרצליה

טרטר פילה בקר באורז תפוח. אנטולי מיכאלו,
טרטר פילה בקר באורז תפוח/אנטולי מיכאלו

14 שנה אחרי שנפתחה, שף שגב משה משיק את הגרסה החדשה של מסעדת שגבארט עם שפה קולינרית אמנותית חדשה שיוצאת מגבולות הצלחת, תפריט עדכני ועיצוב חדש. התפריט מחולק לארבע קטגוריות- מאפייה, אדמה, בשר ו"הכחול הגדול". המנות מוגשות בצורה יצירתית ותיאטרלית עם צלחות בצורות שונות והגשה עם "שואו". למשל "קן ציפורים" מעוטר בצמחייה ובפרחים הטומן בחובו סלט (64 שקלים) או "צדפות מאורז תפוח" עם טרטר פילה בקר המונחות על חלוקי נחל שחורים (68 שקלים) או כרוביות ופלפלים צלויים בפחמים מוגשים עם ספייסי טונה בתיבול פסטו, שקדים, לבנה, חציל שחור ואריסה (69 שקלים) ועוד.

SegevArt, שנקר 16 הרצליה, 077-4142025 (שלוחה 2)

גלידות בטעמי מנות של ארוחת בוקר בגל'טריה, ת"א והרצליה

גלידת פנקייק ומייפל. אנטולי מיכאלו,
גם הגלידה עצמה בטעם פנקייק ומייפל/אנטולי מיכאלו

גלידה לארוחת בוקר- מהדורת קיץ מוגבלת של טעמי הגלידה החדשים של הג'לטריה ששואבים את השראתם ממנות ארוחות בוקר, קולקציית גלידות מרעננת ולא שגרתית שכיף לאכול בכל שעות היום בהשראת הארוחה החשובה ביותר ביום. בין הטעמים המיוחדים- גלידת קורנפלקס, גלידת פנקייק ומייפל, גלידת אגז בנדיקט, גלידת לחם וריבת תות וגם גלידת מוזלי (17-28 שקלים).

ג'לטריה, גרינברג 25 תל אביב 03-6703626 ושדרות אבא אבן 9 הרצליה 09-7404747

תפריט קוקטיילים עם סופר-פוד בהונולולו, ת"א

קוקטיילים. אפיק גבאי,
קוקטיילים בריאים/אפיק גבאי

לאחר תהליך פיתוח ממושך, מושקת בהונולולו, בר הטיקי של יותם שילה ומוש בודניק, קולקציית קוקטיילים חדשה של סופר פוד העושה שימוש במגוון מוצרים שנחשבים למזונות על, ביניהם שילובים של עלים ירוקים כמו קייל ותרד, תה ירוק וג'ינג'ר, קפה בכבישה קרה או שיבולת שועל, גולדן ברי, מי קוקוס, כורכום ועוד (44-48 שקלים). מרבית הקוקטיילים מבוססי רום אך ניתן למצוא בין המרכיבים גם שילוב של ג'ין, וורמוט לבן, ברנדי דובדבנים והאפריטיף הצרפתי סוז. הקולקציה תוגש גם במסגרת השעות השמחות של המקום במתכונת של 1+1.

הונלולו- טיקי בר, בן עמי 13 תל אביב, 03-6328155

בר קולינרי חדש בקומה ה-19 של מלון פרימה לינק, פתח תקווה

גיוזה. מיטל סולומון,
הגיוזה בקומה ה-19/מיטל סולומון

מלון העסקים פרימה לינק משיק את ה- Sky Lounge & Bar בר חדש הממוקם על גג המלון, במרומי קומה 19 שמציע קוקטיילים ונשנושים אחרי יום העבודה או בשעות הערב המאוחרות. בימי שישי, הבר פעיל בצהריים ומאפשר גם רחצה בבריכה עם קוקטיילים ונשנושים. התפריט אסיאתי ברובו עם מנות כמו גיוזה ירקות במילוי תרד עם בוטנים ופטריות שיטאקה בנגיעה על הפלאנ'צה של שמן שומשום לצד חמוצים יפניים (36 שקלים) או ספרינג רול טרי או צרוב במילוי אטריות זכוכית, שעועית ירוקה וירקות מוקפצים, לצד דיפ טחינה ורוטב פונזו (34 שקלים), אבל מציע גם מנות ממטבחים אחרים בעולם למשל קרוסטיני אנשובי עם פסטו מהמון עשבים ועגבניות שרי צלויות לצד סלט ירוק (38 שקלים) או צזיקי קרם קוקוס עם שום, שמיר ומלפפונים לצד קרוסטיני (44 שקלים). ועוד.

סקיילאונג', מלון פרימה לינק, מוטה גור 4 פתח תקווה, 03-7709781

עשור למלון ממילא בארוחת גאלה חגיגית ברופטופ, ירושלים

עשור למלון ממליא. איליה מלניקוב,
עשור למלון ממליא/איליה מלניקוב

המלון הירושלמי ממילא חוגג עשור בארוחת גאלה חגיגית במסעדת רופטופ ביום שלישי ה-11 ביוני עם ארוחת טעימות חגיגית בת 10 מנות (450 שקלים לסועד) שניתן יהיה ללוות במסלול טעימות יין (138 שקלים לסועד), שיצר שף קובי בכר. בין המנות יוגשו ארטישוק ירושלמי מדורה עם פיסטוק וכמהין שחורות; שקדי עגל בגריל על קרם פטריות פורצ'יני וקציפת ערמונים; שייטל צרוב עם כרוב מעושן, לאבנה וצ'ימיצ'ורי זעתר; צלע טלה בגריל פחמים עם תבשיל פריקה, תרד תורכי, שאלוט קונפי ולימון כבוש ועוד, לצד קינוחים כמובן.

מסעדת רופטופ, מלון ממילא ירושלים, 02-5482230

המשאיות הראשונות של מתחם הפוד טראקס, רמת גן

משאיות אוכל. גיא פרץ,
משאיות אוכל/גיא פרץ

עיריית רמת גן מציבה, לראשונה בתחומה, שתי משאיות אוכל, שייעודן להפוך למתחם משאיות אוכל בכיכר רמב"ם בעיר. שתי המשאיות, אליהן אמורות להצטרף עוד משאיות בעתיד הקרוב, יוצבו במרכז העיר ויהיו נייחות בשלב ראשון כדי לא להפריע לתנועה. המשאית הראשונה תתפקד כבית קפה ותגיש קפה, סלטים, כריכים, פיצה על לבנים, מיצים טבעיים, גלידה אמריקאית ועוד. המשאית השנייה תציע מדי שבוע מטבח בשרי מתחלף, עם שלל מנות אוכל רחוב עולמיות במחיר 35-45 שקלים למנה כמו עראיס, סופלאקי קבב יווני ונתח אנטרקוט מיושן בפיתה.

משאיות האוכל יוצבו בכיכר רמב"ם ברמת גן ובתקופת ההרצה יפעלו בימים א'-ה' בשעות 23:00-07:00 ובימי ו' בשעות 15:00-07:00. כשר בהשגחת הרבנות.

הבר הקולינרי YAMA עבר מתיחת פנים, הרצליה

קוקטייל וסלט. אמיר מנחם,
מול הים/אמיר מנחם

Yama - בר קולינרי באווירה ים תיכונית משוחררת הצופה לקו החוף של הרצליה עבר בתקופה האחרונה מהפך קולינרי ועיצובי, שף ליאור קדוש בנה את התפריט מחדש כשהוא מתחלק בין ים ליבשה וביניהם מזאטים ומנות חלוקה, לצד קוקטיילים מושקעים. בין המנות שווארמה דג ים עם זוג מיני פיתות, טחינה, שיפקה ופטרוזיליה טריה (64 שקלים); קריספי לברק, פילה לברק מצופה צ'יפס ואיולי לימון (82 שקלים); עראיס של בשר טחון, זוג מיני פיתות, טחינה וחריפים (55 שקלים); כריך יפואי עם קבב, צנוברים, מקושקשת, טחינה שחורה וצ'יפס (68 שקלים) ועוד, הכל בעיצוב חדש עם הרבה כחול ולבן בהשראת יין והבלקן, עם נוף לים כמובן.

Yama, רחוב רמות ים 6 הרצליה פיתוח, 09-7998870

מסעדת טאטאמי האסיאתית החדשה, ת"א

סלמון. דן פרץ,
סלמון של טאטאמי/דן פרץ

במתחם איינשטיין BLVD נפתחה לאחרונה מסעדת טאטאמי, מסעדת בת של טאטאמי חיפה, המגישה תפריט פאן-אסיאתי ובו מנות משבעה מטבחים מהמזרח הרחוק ובהם היפני, ההודי, הווייטנאמי והסיני. התפריט כולל מנות סושי, ווק, דגים נאים ותבשילים תוך שימוש יצירתי במגוון שיטות בישול שונות כמו צלייה, אידוי, טיגון, הקפצה וכבישה- לפעמים כנהוג במדינת המוצא ולפעמים באופן יוצא דופן עם מנות כמו
קוצ'י פיש פלאפל -פילה דגים לבנים, עשבי תבלין מטוגנים בטמפורה לצד רוטב טריאקי (52 שקלים); טאטאקי טונה, טונה טריה צרובה ופרוסה בתיבול רוטב פונזו הדרים לצד סלטון גזר, קולורבי, בצל סגול, צנונית עלי כוסברה ושבבי אפונת ווסאבי (64 שקלים); ויש גם תפריט סושי רחב שמכינים מול עיני הלקוחות.

טאטאמי, מתחם איינשטיין BLVD תל אביב, 03-5007040

מנות חדשות בתפריט של רוסטיקו, ת"א

חזה עוף בלימון. בן יוסטר,
חזה עוף לימונה/בן יוסטר

מסעדת רוסטיקו שרונה משיקה בימים אלו תפריט חדש ששומר על הצביון האיטלקי עם מנות כמו סביצ'ה מוסר- קוביות מוסר בכבישה עדינה של לימון ושמן זית, בזיליקום, בצל ירוק, קולורבי, תפוח עץ ירוק ואיולי לימוני על ברוסקטה פריכה (56 שקלים); שרימפס בחמאת לימון עם מנגולד, שום וצ'ילי טרי מוגש עם פוקאצ'ה (47 שקלים); ריזוטו דלעת- דלעת מקורמלת בבישול ארוך עם קרם פרש ועירית (78 שקלים); חזה עוף לימונה- במרינדה ארומטית, אספרגוס, תפו"א מושחם ורוטב קרם לימון עם צלפים, עירית וקולפניות פרמזן (83 שקלים) ועוד.

רוסטיקו, מתחם שרונה קלמן מגן 3 תל אביב, 03-5588654

תפריט קיץ חדש בנינה ביאנכה, צומת ביל"ו

טאטאקי טונה. אנטולי מכיאלו,
טאאטקי טונה אדומה/אנטולי מכיאלו

מסעדת נינה ביאנכה הים תיכונית הכשרה מתחדשת עם תפריט קיץ שעושה שימוש בחומרי גלם טריים ומקומיים. בין המנות החדשות בתפריט סלט ירוקים קיציי מעלים ירוקים ושורשים עם אפרסקים צרובים, אגוזים וגבינת סנט מור (67 שקלים); טרטר לוקוס בליווי קשיו קלוי, כוסברה, צ'ילי חריף וגספצ'ו שרי צהוב ואפרסקים (65 שקלים); סשימי דג לבן על לאבנה וליים, זרעי עגבניות, אבקת זיתי טאסוס, צ'ילי ירוק, אורגנו ושאלוט מוחמץ (58 שקלים); פיצה שמנת וסלמון מעושן, פרמזן, סלקים, שמנת חמוצה, שאלוט מוחמץ, צלפים ורוקט (64 שקלים) ועוד.

Nina Bianca, בוסי סנט ג'ורג 9 מתחם ביל"ו, 08-9480080

תפריט סושי מיוחד בתאי צ'ין, קרית טבעון

סושי. אפיק גבאי,
ספיישל פוקושימה/אפיק גבאי

במסעדת תאי צ'ין הוותיקה בקרית טבעון מציינים את יום הסושי הבינלאומי שיחול ב-18 ביוני עם תפריט סושי ספיישל עד ה-20 ביוני. בתפריט המיוחד תמצאו בין היתר רולים כמו ספיישל יקוזה- ברבוניה בטמפורה, טמגו, קנפיו ואבוקדו במעטפת סלמון ונגיעות מיונז יפני (44 שקלים); טייגר שרימפס- שרימפס בטמפורה, קנפיו ואבוקדו עטוף בסלמון טרי ועירית קצוצה (46 שקלים); RAINBOW- טמגו, אבוקדו וקנפיו במעטפת סלמון, טונה ודג לבן (46 שקלים); פוקושימה- סלמון, אבוקדו, אספרגוס וטוביקו במעטפת סלמון צרוב, צ'ילי אדום, עירית וטריאקי (36 שקלים) ועוד.

תאי צ'ין, כלניות 1 קרית טבעון, 04-953-3333

עסקיות ערב חדשות באיטלקית הכשרה החלבית ספונטיני, ת"א

עסקיות ערב. אפיק גבאי,
משתלם גם בערב/אפיק גבאי

ספונטיני, מסעדה איטלקית ומעדנייה, כשרה חלבית, מציעה עסקיות ערב חדשות המשלבות כריכים, סלטים ואנטיפסטי. עסקיות הערב כוללות מנה ראשונה, עיקרית ושתיה במחירים: 45/55/65 שקלים עם מנות כמו לזניה של אנטיפסטי צלוי עם בשמל, פרמזן ורוטב עגבניות; פוסילי ורדה עם אורגולה ופסטו אגוזי מלך, עגבניות מיובשות ושמן זית; סלט ספונטיני עם אורגולה, סלק, ארטישוק, בצל סגול, אגוזי מלך, מוצרלה, שמן זית, חומר בלסמי ועוד.

ספונטיני, אחד העם 15 תל אביב, 03-9460590

תפריט קוקטיילים חדש במסעדת 416 הטבעונית, ת"א

קוקטייל. אנטולי מכיאלו,
קוקטייל מופחת סוכר/אנטולי מכיאלו

בר המסעדה 416 הטבעוני מחדש את קו הקוקטיילים ועושה שימוש אחראי בסוכר תוך הגשה אלגנטית ומוקפדת. מדובר ב"craft cocktail bar" שבו המרכיבים הם תוצרת הבית החל מסירופים ומיצים לבלנדים והשריות ועד לקצפות וגרנישים. בין הקוקטיילים החדשים ניתן למצוא למשל APPLEWOOD עשוי ברבן, ורמוט אדום, ליקר ארטישוק וסירופ פסיפלורה תוצרת בית (50 שקלים); CLOCKWORK ORANGE- ג'ין בהשריית לחץ עם תפוזים מיובשים, ליקר תפוז סיני ביתי, מיצוי גזר כורכום, סירופ וניל הדרים, מיץ לימון וקציפת קטניות ארומטית (50 שקלים); ICE BERRIES- טקילה בשטיפת שומן קוקוס, פרנה ברנקה, סירופ תה ירוק ומיץ לימון משוקשקים עם פירות יער קפואים במקום קרח וסגירה של קמבוצ'ה 056 שקלים) ועוד.

416, הארבעה 16 תל אביב, 03-7755060

תפריט משקאות קיץ חדש ב-B-FRESH, כל הארץ

משקה יוגורט פירות יער. אסף אמברם,
משקה יוגורט פירות יער/אסף אמברם

רשת משקאות הבריאות B-FRESH משיקה תפריט קיצי חדש עם משקאות בשלוש קטגוריות חדשות. בקטגוריית ה-B-BOWL תקבלו ארוחת בריאות בקערה על בסיס מזונות על עם תוספות כמו קערת אסאי עם תפוח, מנגו ובננה, או ארוחת יער, עם תות, אוכמניות, סורבה פירות יער ויוגורט (35 שקלים). בקטגוריית ה-B-YOGURT יש מקאות על בסיס יוגורט בקר או עיזים בשילוב פירות שונים לבחירתכם (23-29 שקלים), ובקטגוריית ה- B-FREEZE יש מקאות מיוחדים כמו B-IBIZA בסיס מיץ לימונים, אננס, סורבה, פסיפלורה, וכדורי אננס או B-BALI על בסיס אבטיח, מלון, חלב קוקוס, וכדורי קוקוס ועוד ( 23-29 שקלים).

בסניפי רשת B-FRESH

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully