וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגעגעתם? צ'ימיצ'נגה חוזרת לחיים

16.6.2019 / 13:20

צ'ימיצ'נגה חוזרת לחיים בכל יום ראשון של חודשי הקיץ, שוק אוכל עולם האהוב חוגג 3 שנים עם המון חידושים והפתעות, מל ומישל חוגגים 13, OPA מתחדשת בתפריט קיץ פירותי, סוהו משיקה מנות הודיות, וחגיגות יום הסושי במסעדות, ריכזנו לכם את כל מה שחם וטעים במקום אחד

מסעדת צ'ימיצ'נגה חוזרת לחיים, ת"א

סביצ'ה קינג פיש. אנטולי מיכאלו,
סביצ'ה קינג פיש/אנטולי מיכאלו

לכל המתגעגעים - מסעדת צפרה תהפוך מעתה בכל יום ראשון למסעדת צ'ימיצ'נגה המיתולוגית. השף אבי קונפורטי, מי שהקים את מסעדת צ'ימיצ'נגה ב-1997, יחד עם האחים ירזין, והפך אותה לאחת המסעדות החדשניות והזכורות ביותר שהיו כאן, מביא את התפריט של צ'ימיצ'נגה למסעדת צפרה שלו פעם בשבוע במהלך כל חודשי הקיץ. יהיו שם מנות אייקוניות כמו סביצ'ה קינג פיש עם עגבניות דבש, ליים פרואני וצ'יפוטלי סגול (96 שקלים); כבד אוז חרוך עם מנגו וסירופ וניל הבנרו (140 שקלים); צ'יפורה סנטה פה- מחית תפוחי אדמה וגבינת עיזים, ליים פרואני ושמן לימון ירוק (145 שקלים) ועוד. התפריט יוגש לאורך כל יום ראשון, בשעות הצהריים (12:00-15:00) ינתנו 15% הנחה על התפריט.

צפרה, יגאל אלון 96 תל אביב, 03-6240044

שוק אוכל עולם חוגג 3 עם המון דוכנים חדשים, ת"א

דמפלינגס. מעיין דיסקין,
אוכל מכל העולם/מעיין דיסקין

שוק אוכל עולם יציין 3 שנים באירוע מיוחד שיתקיים ב-21 וה-22 ביוני בקן הקוקיה ביפו. הרעיון מאחורי השוק היה לחבר בין קהילות מעניינות שפועלות בארץ, להביא אותן למקום אחד ולאפשר להן לחשוף את עולם התוכן הקולינרי שלהן. מדי שנה מארח השוק עשרות דוכנים ממקומות שונים בעולם שמגישים את האוכל שלהם הכי דומה למקור, מבלי לעשות התאמות או פשרות. השנה, יתארח בשוק דוכן מפרו בשיתוף פעולה עם שגרירות פרו, יהיה דוכן של לי מלילי, בתם של לק ויריב מלילי מבית תאילנדי, וישתתפו גם שפים יפנים שמציעים אוקונומיאקי, קאקיגורי, קינוחי דנגו ומאצ'ה, משפחה צ'יליאנית שמציעה בשרים מעושנים, אמפנדס וצ'ורוס ממולא בריבת חלב, שף הודי שמכין תבשילים ריחניים ודוסה, בני זוג ישראלית וטיבטי שמכינים כיסונים טיבטיים טבעוניים שעונים לשם "מומואים" ועוד.

פרטים נוספים באיוונט בפייסבוק

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

יום הולדת 13 למל ומישל בארוחה חגיגית, ת"א

דלעת וגבינה כחולה. אנטולי מיכאלו,
דלעת וגבינה כחולה/אנטולי מיכאלו

מסעדת מל ומישל חוגגת 13 שנים עם ארוחת יום הולדת מיוחדת של שף ניר ויימן שכוללת קלאסיקות איטלקיות לצד מנות בפרשנות אישית. הארוחה כוללת בחירה ממגוון המנות הראשונות במסעדה לצד מנת פסטה טריה וקינוח אישי. בין הראשונות ניתן לבחור למשל בייבי קלמרי צרובים על פלנצ'ה לוהטת עם סלט שעועית סיצליאני קר או אנלוטי - מעטפות פסטה ממולאות סלק על קרם תירס טרי. בין הפסטות ניתן לבחור למשל בניוקי פריזאי- בצקניות גבינה מוזהבות בקרם כמהין לבנות או טורטליני במילוי אנטריקוט וכבדי עוף בציר עגל ולימון (149 שקלים לסועד).

מל ומישל, בן יהודה 155 תל אביב, 03-5293232

תפריט קיץ חדש ופירותי ב-OPA של שיראל ברגר, ת"א

טאקו ליצ'י. אביב שקורי,
טאקו ליצ'י/אביב שקורי

שפית שיראל ברגר משיקה ב-OPA תפריט קיץ ומציגה יצירות אומנות מתוצרי העונה ובעיקר פירות קיץ כמו למשל מנה של אבטיח המורכבת מנתח אבטיח שעבר מספר תהליכים כמו המלחה, ייבוש וצריבה ומוגש עם חמאת שמן חזרת, מיץ אבטיח מותסס, פלפל הבנרו מותסס וחומץ בלסמי וניל, גרגירי חרדל כבושים, חרדל דיז'ון מיובש, שמיר ונענע; מנת דובדבן שמורכבת מדובדבן מותסס, דובדבן עם שמן שום ודובדבן מיובש שהושרה ביין שרי וצ'ילי, מוגש עם קרם חרדל, קקאו, עלי שומר וצ'יפס סלק מעושן; וגם טאקו ליצ'י עשוי ליצ'י שהושרה בליים ומיץ חלפניו, וליצ'י שהותסס ובושל באיטיות עם פלפלים ובצלים בשמן זית, על טאקו מקמח תירס הום מייד שמוגש עם כוסברה, ליים, שאלוט כבוש וקרם אבוקדו.

OPA, החלוצים 8 תל אביב, 052-5838245

שוק האיכרים של הגליל המערבי, כישורית

גבינות צאן. אנטולי מיכאלו,
גבינות צאן/אנטולי מיכאלו

פסטיבל טעם הגליל של עמותת זמן גליל מערבי מציג את שוק האיכרים של הצפון- יריד תוצרת מקומית ענק, ביום שישי ה-21 ביוני בין השעות 10:00-16:00. שוק האיכרים יתקיים הפעם ביקב כישור בישוב כישורית בגליל מערבי ויכלול דוכני יין של יקב כישור, יקב שטרן, יקב לטם, בירה מלכה, וגבינות של מחלבת אלטו, מחלבת שירת רועים, גלידת בוזה, ולחמים של בריוש ותושה בייקרי. יהיו גם דוכני בגדים, פעילויות לילדים, סדנאות אמנות ועוד.

פרטים נוספים באתר של עמותת זמן גליל מערבי

תפריטי קיץ חדשים בדלאל, ת"א

סלמון בול. בועז לביא,
סלמון וביצה מקושקשת/בועז לביא

קולקציית תפריטים חדשה בדלאל נווה צדק שהותאמה למזג האוויר החמים עם מנות כמו טורו סלמון לצד גספצ'יו אבוקדו, סלמון נא פרוס דק וסלט שורשי קולורבי וגזר (62 שקלים); סופר סקרמבל- סלמון בול מקושקשת רכה במיוחד משלוש ביצים והרבה שמנת, סלמון כבוש תוצרת בית, קנל של גבינת Boursin, שמן זית וטוסט מחמצת בצד (52 שקלים); טרטר של ים תיכון מדג לבן נא וקצוץ, זיתי קלמטה, בצל מקורמל בג'ינג'ר על קציפת לאבנה, זרעי עגבניות, צ'ילי ושמן זית (58 שקלים); ניוקי עננים בקרם אספרגוס- ניוקי תפוח אדמה בעבודת יד, אספרגוס, תרד וקראנצ'י ואגוזי מלך (82 שקלים); קינוח צ'אנקי מאנקי- פחזנית ענקית מלאה בקרם קרמל, שטרויזל חמאה, שקדים מקורמלים, קציפת מסקרפונה, קריספי קרמל, דק-דף שוקולד לבן וגלידת בננה (52 שקלים) ועוד.

דלאל, שבזי 10 תל אביב, 03-5109292

מנות הודיות חדשות בתפריט של סוהו, ראשל"צ

באטר צ'יקן. איציק בראל,
באטר צ'יקן/איציק בראל

בשבוע שעבר הגיעה לישראל השפית הבינלאומית מוניקה גוורדאן שמובילה את התחום ההודי בצוות הקולינרי של ג'יימי אוליבר לטובת השקת קו מוצרים הודיים חדשים בישראל. בעקבות ביקורה במסעדת סוהו הכניסו לתפריט הקבוע כמה מנות הודיות חדשות כמו כיסוני סמוסה ממולאים בתפוחי אדמה ותבלינים לצד רוטב צ'אטני תמרהינדי; באטר צ'יקן- נתחי פרגית במרינדה הודית מסורתית לצד אורז הודי בסמטי ולחם נאן שנאפה בטאבון חרס מסורתי; פאני פורי- חטיף הודי בתוך מעטפת קריספית; פאלאק אלו צמחוני של תרד ותפוח אדמה מבושלים עם כוסברה, שום, כמון וצ'ילי מוגשים עם טופו רך מטוגן בציפוי פריך של תערובת תבלינים הודיים ולקינוח גולב זאמון- כדורי בצק מטוגנים ומתובלים בסירופ סוכר, מוגשים עם גלידת וניל וחלבה הודית משובחת (44-69 שקלים).

סוהו, משה בקר 15 ראשון לציון, 03-9658395

תפריט חדש בהרברט סמואל הכשרה, הרצליה

מרק משמש קר. יהונתן בן חיים,
מרק משמשים צלויים קר/יהונתן בן חיים

מסעדת הרברט סמואל בריץ קרלטון הרצליה מציגה תפריט קיץ חדש של שף מור כהן עם מנות כמו טונה קייצית פרוסה דק בקראסט זעתר, אבוקדו טרי, פלפל פדרון קצוץ, חסה פריכה, פניני ליים (82 שקלים); פילה בקר נא קצוץ על הסכין, בצל בגריל, עשבים טריים, מח עצם, ראטה פריך (78 שקלים); פסיפס של דגי ים נאים קצוצים דק, 'דאשי' ישראלי וסלט נקטרינה (68 שקלים); מרק קר ומרענן של מישמשים צלויים, קולורבי, שמנת ושורש סלרי (38 שקלים); חציל ניו מקסיקו - צ'ורוס חציל, סלסת עגבניות צלויות ושעועית שחורה, רוטב ליים וכוסברה, ג'לי טקילה (52 שקלים) ועוד.

הרברט סמואל, השונית 4 מרינה הרצליה, 073-2037596

מנות חדשות במסעדת פארוק בשוק, יפו

פילה בורי. באדיבות המסעדה,
פילה בורי על פירה יוזו/באדיבות המסעדה

מסעדת פארוק בשוק משיקה תפריט ספיישל חדש בסגנון יפואי, עם מנות כמו סביצ'ה מוסר ים עם בצל ירוק, צ'ילי, נענע וטוייל שקדים (56 שקלים); טורטליני פירות ים ממולא בפטריות, מיקס של שרימפס וקלאמרי ברוטב פלפלים פיקנטי (79 שקלים); סביצ'ה מוסר ים ועשבי תיבול- גזר צבעוני, צ'ילי אדום מוגש על קרפצ'יו של אננס (56 שקלים); פילה בורי על פירה יוזו, עגבניות שרי צלויות בשום קונפי (109 שקלים) ועוד.

פארוק בשוק, רבי נחמן 6 יפו, 03-6515670

אירועי יום הסושי הבינלאומי ביום שלישי ה-18 ביוני

שגב משה עושה סושי מיוחד בניהון נו בה, הוד השרון

סושי. אנטולי מיכאלו,
הסושי של שגב/אנטולי מיכאלו

שף שגב משה משיק קולקציית רולים לכבוד יום הסושי הבינלאומי במטבח היפני שלו ניהון נו בה, ביום שלישי ה-18 ביוני, למשל טונה נורי מלפפון, קרם אבוקדו, ספייסי טונה ורוטב פונזו (53 שקלים); מאקי ספיישל טטאקי סלמון, גזר, מלפפון, אבוקדו, איולי יוזו טוביקו עם סלט ג'וליאנים יפני (44 שקלים); זוקיני סלמון עם בטטה, זוקיני, גזר, אבוקדו, פונזו עם קראנץ' שורשים (47 שקלים); ספייסי טונה טופ עם רוטב סרירצ'ה חריף, דג ספייסי קצוץ, אבוקדו (59 שקלים) ועוד.

ניהון נו-בה שגב בר יפני, מתחם שרונים הוד השרון, 077-4142025 שלוחה 4

שבוע יפני במסעדת קמפאי, ב"ש

רול טבעוני. גליה אבירם,
רול טבעוני/גליה אבירם

לכבוד יום הסושי הבינלאומי שנחגג ב-18 ביוני- שבוע יפני במסעדת קפמאי עם תפריט ספיישל סושי, תפריט סאקה מיוחד, וקוקטיילים בהשראת יפן. בין התאריכים ה-17 ועד ה-22 ביוני יגישו במסעדת קמפאי ספיישלים מהסושי בר כמו קריספי רייס ספייסי טונה- ריבועי אורז נישיקי פריך עם אבוקדו, קוביות טונה עם ג'ינג'ר ובצל ירוק באיולי צ'ילי ושמן סומסום, שבבי אצות פריכות, סומסום קלוי ועירית (58 שקלים); או רול טבעוני במילוי אספרגוס, בטטה טמפורה, קמפיו, עירית עטוף באבוקדו עם שבבי טמפורה על רוטב גזר, ג'ינג'ר,יוזו וקרם כוסברה וצילי (46 שקלים). יהיו גם ספיישלים יפניים מהמטבח כמו יקיניקו אודון- סטייק אנטריקוט צלוי ופרוס על אטריות אודון עם פטריות ברוטב סויה, דאשי, שום וג'ינג'ר עם ביצת עין, צ'יפס שום ובצל ירוק (138 שקלים) וקינוחים יפניים כמובן.

מסעדת קמפאי, מתחם ביג רחוב חיל ההנדסה 1 באר שבע, 08-6655999

סושי משוגע לכבוד יום הסושי במסעדת פריים, ת"א, ראשל"צ ונתב"ג

סושי של טונה וקיווי. טל פישר,
סושי עם קיווי/טל פישר

חוגגים את יום הסושי הבינלאומי במסעדת פריים שף & סושי בר עם מנות ספיישל חדשות כמו אדממה סיגר- דפי סיגר מגולגלים עם פולי אדממה בליווי רוטב מנגו, חלב קוקוס, כוסברה וצ'ילי חריף (48 שקלים); סביצ'ה אביבי עם קוביות אבוקדו, דואט של סלמון, טונה, ברוטב פונזו לצד רוטב משמש ותפוזים ואפונת וואסבי, מגיע עם טורטייה פאפאדם הודי (72 שקלים); רול טונה ואננס- ספייסי טונה, אספרגוס, מלפפון, מעטפת טונה, קוביות אננס טרי, כוסברה וצ'ילי אדום חריף (67 שקלים); רול קיווי טונה עם סלמון אבוקדו, פרוסות קיווי, טרטר טונה ומיקרו בזיליקום (67 שקלים) ועוד.

FRAME CHEF & SUSHI BAR
פריים רמת החייל, ראול ולנברג 2 תל אביב, 03-6498080 שלוחה 2
פריים ראשון לציון, הראשונים 2, 03-6498080 שלוחה 3
פריים נתב"ג, שדה תעופה בן גוריון 03-6498080

תפריט ספיישל סושי בדלי אסיאתי, הוד השרון

סושי. מאי לוי,
סושי מיוחד/מאי לוי

יום הסושי הבינלאומי במסעדת דלי אסיאתי, ביום שלישי ה-18 ביוני, עם תפריט ספיישלים של סושי, סשימי וטרטר למשל רול טריקולור סלמון, טונה ובס עטופים במלפפון, מוגשים לצד רוטב פונזו, קרם אבוקדו וקולי גזר (48 שקלים); סשימי טונה- פרוסות טונה בחיתוך דק, שאלוט קצוץ, שיפונד בזיליקום ברוטב פונזו הדרים (48 שקלים); קריספי רייס טונה טרטר טונה בתיבול יפני פיקנטי על ריבועי אורז פריכים עם אבוקדו וצ'ילי (48 שקלים) ועוד.

דלי אסיאתי, הבנים 15 הוד השרון, 09-8992555

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    10
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully