וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטה מהירה וקלה לקילוף שום הטריפה את הרשת - אבל האם היא באמת עובדת?

20.6.2019 / 0:08

ותרו על שום כתוש: ברשת מיהרו להכריז על השיטה המהירה הזאת לקילוף שום כטריק משנה חיים. בעזרת סכין קטנה ומעט מיומנות תוכלו לקלף שיני שום מהקליפה תוך שניות - או שאולי בעצם רק תפצעו את עצמכם?

שיטה לקילוף שום/little things.com

20 מיליון צפיות וכמעט חצי מיליון לייקים נרשמו לטכניקה המפתיעה הזאת לקילוף שום - והמספרים מדברים בעד עצמם. ברשת כבר הכריזו עליה כ"שיטה משנה חיים" ומיהרו להחזיר את המצרך החשוב הזה למתכונים האהובים עליהם. משתמשת הטוויטר ולנטינה פסטילני זכתה לשבחים על שיתוף טריק מהיר וקליל לקילוף שום. בסרטון המדהים ששיתפה נראה אדם דוקר כל שן שום בסכין ומסיר אחת אחת בקלות מקליפתן. לצד הסרטון נכתב: "בתור מישהי שמכינה הרבה אוכל קוריאני, זו השיטה הטובה ביותר לקילוף שום".

עוד בנושא:

הטריק הכל כך פשוט הזה לקילוף תפוחי אדמה יחסוך לכם זמן וטרחה מיותרת
יש לנו מה ללמוד מהקופים: זו הדרך הנכונה והקלה לקלף בננות
אוכל למחשבה: קבלו 10 טיפים פשוטים אבל משני חיים לבישול ועבודה במטבח

אפילו הדוגמנית כריסי טייג'ן, שכתבה בעצמה שני ספרי בישול ומשתמשת הרבה בשום במתכונים שלה - נותרה המומה מהטכניקה המפתיעה. היא הגיבה לציוץ עם "מההההה" ובעצם אמרה הכול. ברשת נרשמו המון תגובות נלהבות. אחד כתב: "זה הטריף לי את הראש" ואחר הוסיף: "אלוהים היה צריך לתת לנו הוראות הפעלה מראש, כי לא יכול להיות שזה כזה קל לקלף שום". עוד אחד כתב: "זה פוצץ לי את המוח וחיי השתנו לנצח". אחר הוסיף: "אני הולך לקנות היום 100 ראשי שום ולהתאמן על זה כל הלילה". אחרים הודיעו שיוותרו על השום הטחון: "קושי הקילוף זו הסיבה היחידה שאני משתמש בשום טחון. עכשיו אני כבר לא זקוק לזה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully