וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעשו מקום במקרר: קייטנות בישול לילדים

8.7.2019 / 15:08

כשתוכניות האוכל שולטות במסך, והורים שהם פודיז מגדלים ילדים שאוכלים סושי וראמן, זה רק מתבקש שבחופש הגדול הנוכחי יהיו לא מעט קייטנות שעוסקות באוכל, הנה כמה כאלה שידאגו שעד ספטמבר כבר יהיו לכם שפים קטנים בבית

סדנאות בישול לילדים. shutterstock, ShutterStock
ילדים מבשלים/ShutterStock, shutterstock

קייטנת הבישול המקיפה של "טעמים" בירושלים

קייטנת הבישול של המכללה לבישול "טעמים" בירושלים, לא רחוק משוק מחנה יהודה, היא קייטנה של 10 ימים המיועדת לגילאי 10-15 ומציעה מסע קולינרי מקיף בין מטבחי העולם כאשר כל מפגש יעסוק במטבח אחר, החל ממפגש העוסק באפייה איטלקית ובפסטה איטלקית, סושי, קובה, דים סאם וגיוזה, חומוס ופלאפל, מנות מהמטבחים הדרום אמריקאים כמו טורטיות, צ'ילי קון קרנה, אמפנדס וצ'ורוס, ועד מפגש אמריקאי בו ילמדו הילדים להכין המבורגר, כנפיים ברוטב ובראוניז. יש גם שיעור ספרדי שעוסק בטאפאס, ושיעור מרוקאי שבו לומדים להכין קוסקוס וחריימה. את כל השיעורים מעבירים שפים מנוסים וביניהם מייסד בית הספר השף יובל אטיאס. המחזור הראשון כבר התחיל אבל תוכלו להצטרף למחזורים הבאים.

מחיר: 1900 שקלים לילד.

פרטים נוספים באתר האינטרנט של טעמים

קייטנות הבישול של 4Chef

רשת 4Chef תקיים בחופשת הקיץ קייטנות בישול לילדים בגילאי 8-12, במחזורים של חמישה ימים. הקייטנות מועברות על ידי שפים מנוסים ובעלי נסיון בעבודה עם ילדים. ל-4CHEF יש כמה סוגים של קייטנות וביניהן קייטנה של אוכל שילדים אוהבים ורוצים ללמוד להכין בעצמם, קייטנה שבה לומדים בכל יום על סוג אחר של מטבח, ויש גם קייטנה שנקראת חגיגת יבשות ובה בכל יום לומדים להכין מנות הנפוצות ביבשת אחרת. בסיום כל מחזור נערך מפגש חגיגי עם ההורים שמגיעים וטועמים ממה שהילדים הכינו, ומקבלים תעודה וסינר. הקייטנות יתקיימו במתחמי הסדנאות של 4Chef בת"א, הוד השרון, הרצליה, מודיעין ואשדוד.

מחיר: 960 שקלים לילד.

פרטים נוספים באתר 4Chef

סדנאות ילדים ברשת 4chef.
קייטנות הבישול של 4Chef

קורס הבישול והאפייה לנוער באריה והתרנגול בדרום תל אביב

קורס בישול ואפייה מקצועי לנוער של יפית שימרון, אמא לשני מתבגרים ובוגרת בית הספר לאפייה אסטלה. יפית יצרה קורס של שבוע של בישול ואפייה בליווי צמוד של צוות מקצועי הכולל שף, שתי קונדיטוריות ובני נוער שהוכשרו בתחום, למפגשים חווייתיים שלדבריה הם הרבה יותר מאוכל, אלא גם מפגשים חברתיים ויצירתיים. בשבוע הזה יוכלו בני הנוער בגילאי 12-17 בעלי התשוקה לבישול ואפייה לעבור קורס מקרונים, ילמדו להכין סוגים שונים של פוקאצ'ות, ילמדו לגלגל סושי, ויהיו גם מפגשים שיעסקו בקונדיטוריה ויהיו תוצרים כמו פבלובה, עוגת גזר, פונדנט שוקולד ועוד, הכל במטבח ענק ועם ציוד מקצועי באזור דרום תל אביב. לטובת בני הנוער השיעורים יחלו ב-10 בבוקר מדי יום ויאפשרו להם להתעורר קצת יותר מאוחר, עם ארוחת בוקר מסודרת ועם משחקים ופעילויות פנאי בין השיעורים.

מחיר: 1150 שקלים לילד.

לפרטים נוספים והרשמה באתר של יפית שימרון "האריה והתרנגול"

קייטנת האופים הבוגרים של מתוקיםKIDS ברמת השרון

קייטנת האופים הבוגרים של מתוקיםKIDS ברמת השרון מציעה חמישה מחזורים של חמישה ימים כל מחזור, הכוללים מגוון מיומנויות הכרחיות למטבח ולחיים בכלל כמו ללמוד למדוד, לשקול, ללוש, לרדד, לקצוץ, לאפות, לעבוד בצורה מדוייקת, לעקוב אחרי הוראות ועוד והכל באוירה חווייתית, כייפית ומאתגרת. בקייטנה אופים מגוון רחב של מאכלים, מתוקים ומלוחים ומכירים חומרים וטעמים חדשים.
בכל יום אופים 4 מטעמים, 2 מתוקים ו-2 מלוחים, שאותם לוקחים הביתה בסיום הפעילות בתוך קופסת אוריגמי מיוחדת שגם לומדים להכין. הקייטנה כוללת גם ארוחת בוקר קלה שאותה מכינים יחד. למתוקיםKIDS יש אפשרות להירשם רק ליום בודד ולא לכל השבוע ויש גם סדנאות חד יומיות לילדים צעירים יותר.

מחיר: 1150 שקלים אבל סדנה יומית תעלה רק 240 שקלים

פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק של מתוקיםKIDS

סדנאות בישול לילדים. shutterstock, ShutterStock
שפים צעירים/ShutterStock, shutterstock

קייטנת הבישול החיפאית של יוסי צזנה

קייטנת הבישול לילדים בגילאי 9-15 של שף יוסי צזנה בחיפה. מדובר על כמה מחזורים בחודשים יולי ואוגוסט של שבועיים במהלכם ילמדו הילדים כללים בסיסיים של עבודה במטבח תוך שמירה על תנאי בטיחות ויכינו מאכלי עמים מגוונים החל מאוכל איטלקי, דרך אסיאתי ועד אוכל אמריקאי. הילדים יתנסו בהכנת כריכים בריאים שיוכלו להכין לעצמם לבית הספר בשנה הבאה, ילמדו להכין קינוחים קצת יותר בריאים, יערבלו שייקים ומיצים טבעיים, יאפו עוגות ועוגיות, ויתנסו גם בסדנת שוקולד, הכל בעבודת צוות ובשיתוף פעולה.

פרטים נוספים אצל יוסי צזנה בטלפון 054-7673997

סדנת הבריאות של טלי אלקיים בקריית ים

קייטנת בישול קצת שונה העוסקת בבישול בריא ובאורח חיים בריא, בהנחייתה של טלי אלקיים בקריית ים, טבחית מקצועית ובוגרת בית ספר לבישול ומנחה קבוצות לתזונה ואורח חיים בריא. הקייטנה מתאימה לגילאי 10-13 ונמשכת חמישה ימים במהלכם ילמדו הילדים מושגי אורח חיים בריא בדרך משחק והתנסויות לימודיות וילמדו הכנה של מאכלים קלים להכנה ובריאים. הקייטנה תיפתח מדי יום הארוחת בוקר אותה יכינו הילדים יחד, באווירה נעימה ובקבוצות קטנות של עד 10 ילדים.

פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק של טלי אלקיים

סדנת שף פיצה צעיר. יח"צ,
סדנת שף פיצה צעיר בדומינוס/יח"צ

סדנת שף פיצה צעיר של דומינוס

סדנאות שף הפיצה הצעיר של דומינוס הן אפשרות נהדרת לאחר הצהריים חווייתי עם הילדים. הסדנה מזמינה את הילדים להפוך לשפים קטנים וללמוד להכין בעצמם את הפיצה האהובה עליהם. בסדנה לומדים לפתוח בצק במקצועיות, לרדד אותו, להכין רוטב עגבניות ולמרוח אותו על הפיצה, וכמובן לפזר גבינה ותוספות. בסוף הסדנה מקבל כל ילד תעודת "שף פיצה צעיר" החתומה על ידי מנהל הסניף וגם הטבה ייחודית של לחם שום חינם לכל החיים. הסדנאות מתאימות לילדים מעל גובה 1.20 ומתקיימות בסניפים שונים ברחבי הארץ.

מחיר: 30 שקלים לילד.

פרטים נוספים באתר של דומינוס

קייטנות הבישול "טעם של עוד" ברחובות

הקונדיטורית אילנית בנו עורכת קייטנות קונדיטוריה בנות חמישה ימים בעיר רחובות לילדים בגילאי 5-12 במטבח של קייטרינג "טעם של עוד". כל יום במהלך הקייטנה יתמקדו הילדים בהכנה של שניים שלושה מאכלים כמו לחמניות גבינה, בלינצ'ס, קנלוני, אורז, טורטליני, סלטים מסוגים שונים, קלצ'ונה, לביבות, פולנטה, קציצות עדשים, ולקינוח דברים כמו קאפקייקס, עוגות שמרים, בראוניז ומוס שוקולד. הילדים לומדים לעבוד במטבח תוך שמירה על חוקי בטיחות ותוך שיתוף פעולה.

פרטים נוספים והרשמה בטלפון 054-5713723

סדנאות בישול וקונדיטוריה בדן גורמה, חיפה ותל אביב

סדנאות הבישול לילדים ונוער של דן גורמה בחיפה ובתל אביב מציעות מספר מפגשים בני חמישה ימים, וביניהם קייטנת פטיסרי צרפתי קלאסי- 5 ימים בהם הילדים בגילאי 9-13 ילמדו את סודות הבצק- טארט שוקולד, פאי גבינות צאן ועוגיות מתוחכמות, עוגות שמרים קלאסיות ועדכניות, אפיית לחמים, בייגלה ולחמניות, וכמובן פחזניות ואקלרים מעוצבים. יש גם קייטנה של מסע קולינרי מסביב לעולם שמתחילה בבצקים מאיטליה ונאפולי בטאבון, דרך הכנת המבורגרים ונקניקיות בגריל פחמים סטייל ניו יורק ועד גלגול סושי, אוכל שוק ישראלי וקינוחים צרפתיים. ויש גם סדנת קונדיטוריה מתקדמת לנערים ונערות שעברו את סדנת ההיכרות ורוצים להתמקצע. הסדנאות כוללות ארוחת בוקר וצהריים.

מחיר: קייטנה של שבוע תעלה 1650 שקלים, קייטנה של שבועיים 2850 שקלים.

פרטים נוספים והרשמה באתר של דן גורמה

סדנאות השוקולד באקדמיה הישראלית לשוקולד בגבעתיים

סדנאות השוקולד של רונן אפללו מתקיימות במהלך כל יולי ואוגוסט בימים שני ושלישי בשני סבבים ליום. הסדנה נמשכת כשעה וחצי ומתאימה לגילאי 5-9 או 10-14. בסדנה ילמדו הילדים להכין טבלאות שוקולד ויזכו גם לביקור בחדר ייצור השוקולד. הסדנה מתקיימת באקדמיה לשוקולד בגבעתיים.

מחיר: 150 שקלים לילד ו-50 שקלים להורה מלווה

פרטים נוספים אצל רונן אפללו בטלפון 03-5733352

קייטנה קולינרית במתחם מבשלים חוויה, תל אביב

במתחם "מבשלים חוויה" בדרום תל אביב הכינו קייטנות קולינריות לילדים במהלך יולי ואוגוסט שנמשכות חמישה ימים ומיועדות לגילאי 9-14. קייטנת הבישול הזו מקיפה בכל יום מטבח אחר מהעולם, ביום הראשון יעסקו במטבח האיטלקי ובפיצות ופסטות, ביום השני במטבח הישראלי שלנו עם מנות כמו פלאפל, חומוס ומלבי, בהמשך יהיו ימים שיעסקו במטבח האסיאתי, ימים של אפייה של עוגות ומאפי שמרים, יום של בישול ביתי עם מנות של בית כמו קציצות, פירה ופתיתים, ויום שלם של קינוחים עם פחזניות, עוגת שוקולד וקינוח כוסות עם פירות יער. כל בוקר הילדים יכינו לעצמם ארוחת בוקר מזינה, ובסוף היום ייהנו מארוחת צהריים קלילה שיכינו עבורם.

מחיר: 1100 שקלים לילד או כניסה יומית ב-240 שקלים

פרטים נוספים באתר האינטרנט של מבשלים חוויה

סדנאות הבישול החינמיות של שרונה מרקט בתל אביב

בשרונה מרקט משיקים לכבוד החופש הגדול, בחלל מקורה וממוזג, את "מרקט שף KIDS" - שלל סדנאות בישול לילדים בחודשי יולי ואוגוסט, הפתוחות לקהל הרחב ללא תשלום ובהרשמה מראש. הסדנאות יתקיימו בכל שני ושלישי בין השעות 16:00-19:00, עד 40 משתתפים בכל סדנה, שתתקיים מדי שעה עגולה. הסדנאות מיועדות לילדים בגילאי 5 ומעלה ויתקיימו בכניסה המערבית של המרקט בסמוך לקוק סטור. בין הסדנאות שיערכו במתחם: מבשלים מסביב לעולם, סדנת עוגת מילפיי, סדנת עוגיות שוקלד צ'יפס, סדנת סושי ועוד.

פרטים נוספים באתר של שרונה מרקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    8
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully