וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספריי לשיער ומשחת נעליים: השקרים שמאחורי פרסומות האוכל נחשפים

15.7.2019 / 0:29

נכון שתמיד האוכל בפרסומות נראה מגרה במיוחד וגורם לכם לרצות לאכול אותו? סרטון ויראלי שעלה באינסטגרם חושף כיצד המפרסמים הופכים פירה תפוחי אדמה לגלידה שבא לנו ללקק

blossom

דובדבנים עסיסיים, או עוף בגריל מפתה במיוחד - פרסומות לאוכל תמיד מגרות במיוחד וגורמות למאכל להיראות קורץ ומפתה מאוד. אלא שלא כל מה שאתם רואים, או יותר נכון רוב מה שאתם רואים בפרסומות, באמת כזה טעים ומגרה - למעשה זוהי אשליה אופטית שנוצרת באמצעות כל מיני טכניקות פשוטות. סרטון וידאו חדש שעלה חושף את הטריקים שבהם משתמשים המפרסמים שגורמות לאוכל להיראות כל כך טעים ומגרה.

חשבון אינסטגרם המצליח Blossom, לו יש 5.5 מיליון עוקבים, העלה מספר קליפים שמראים כיצד ליפסטיק, ספריי לשיער ואפילו משחת נעליים משמשים כדי לגרום לאוכל להיראות בהיר יותר, עסיסי וטרי יותר - כדי למשוך את הלקוחות.

באחד הקליפים אפשר לראות למשל כיצד תפוח אדמה מרוסק בתוספת של צבעי מאכל יכולים להראות גלידה עם מראה שוקולדי מושך במיוחד. חשבון האינסטגרם גם חושף כיצד דובדבנים או תותים נראים מושלם אם צובעים אותם בליפסטיק וצבע לשיער. המגיבים לסרטונים האלו קיבלו הוכחה מושלמת למיתוס שאומר שהאוכל שאתם רואים בפרסומות הוא לא בהכרח מה שתקבלו במציאות. אחד המגיבים כתב: "עכשיו אני לא רוצה לקנות תותים יותר". אחד אחר כתב: "זו הסיבה שאני לעולם לא קונה את המוצרים האלו".

עוד בנושא
שיטה מהירה וקלה לקילוף שום הטריפה את הרשת - אבל האם היא באמת עובדת?
9 דברים מבחילים שמסתתרים לנו באוכל - כולל תוסף מזון שמגיע מישבן של בונה

  • עוד באותו נושא:
  • פרסומות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully