וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ותיקות, חדשות וזמניות: חמש פיצות שכדאי לדבר עליהן

3.8.2019 / 8:05

חמש פיצות נקרו בדרכנו בשבועות האחרונים: אחת ותיקה ומושלמת, אחת זמנית ומסקרנת, אחת עשויה מחומרי גלם נהדרים, אחת שהתחדשה בסניף נוסף ואחת מוזרה ומחתרתית, בקיצור - קבלו את חדשות הפיצה

האלמותית: הפיצה בתדר

הפיצה בתדר. רעות סהר, רעות סהר
קרובה למושלמת/רעות סהר, רעות סהר

מצד אחד אין לכם מה למהר כדי לטעום מהפיצה שמוגשת בתדר, כיוון שהיא לא הולכת לשום מקום, מצד שני רוצו לאכול את הפיצה הזאת כי חוץ מזה שהיא אחת הטובות, היא גם אחת מארוחות הלייט-נייט הטובות ביותר שיש לתל אביב להציע (פתוח החל מ-21:00 מדי ערב, החל מ-16:00 בשבת ובראשון סגור). אייל שני יודע בדיוק מה הוא עושה: הבצק אלוהי, רוטב העגבניות קטיפתי, המוצרלה פזורה באקראיות, אין סימטריה והכל מוגש לצד שני רטבים חריפים בצד, תלולית זעתר שכדאי לכם מאוד להשתמש בה וזיתים עטופים בנייר פרגמנט. זאת האחת הפיצות הגדולות בעיר, המשולשים שלה ענקיים ואפשר לקנות רק אחד (למרות שתמיד יבוא עוד אחד אחריו) או להגזים במגש ענק שיאכיל גם ארבעה אנשים רעבים.

הפיצה בתדר, בית רומנו, בית רומנו דרך יפו 9 תל אביב, 03-5719622

היוונית הזמנית: גרקו

ביסטרו גרינברג. אנטולי מיכאלו,
פיצות על בצק של בייגלה/אנטולי מיכאלו

המסעדה היוונית גרקו יצרה במיוחד עבור חודש אוגוסט קולקציית פיצות מיוחדת בסגנון יווני שתעזור לכם להתנחם בעובדה שאינכם נמצאים כרגע בחופשה באיים. על תקן הבצק, הביאו בגרקו את הקולורי- בצק יווני ממנו עושים בדרך כלל מאפה בסגנון בייגלה עם שומשום וקצח. חמש פיצות יווניות מציעים בגרקו, פיצת סקורדליה עם קרם שקדים ושום, שקדים קלויים ודבש; פיצת גירוס עמוסה בנתחי גירוס טלה ועגל, רוטב עגבניות קליל וציזיקי; פיצת ספאנקופיטה עם תרד ומנגולד, שמיר, רוטב בשמל וגבינת פטה (74 שקלים); פיצת סופלקי עם פרגיות ובצל מקורמל; ולקינוח פיצה מתוקה- פיצה קיימאקי עם קרם יוגורט, פירות יער ושקדים קלויים. אפשר ליהנות מהפיצות האלה גם במשלוח עד הבית אם אתם מחוברים למזגן.

גרקו, גרינברג 25 תל אביב, 072-3929858

עוד בוואלה! אוכל

כל הפיצות שנפתחו ב-2018

לכתבה המלאה

האיטלקית הקלאסית: סטמפה

סטמפה. רעות סהר, רעות סהר
פיצת ארטישוק וכמהין/רעות סהר, רעות סהר

בנובמבר של שנה שעברה כמעט ונסגרה סטמפה, שהיתה אז מעדניה משולבת עם בית קפה בסגנון איטלקי יוקרתי. את המקום שעמד לקראת סגירה הצילו שלושה לקוחות שלא רק שהשאירו אותו פתוח אלא גם נתנו את התקציב לשינוי כולל באמצעותו הפכה המעדנייה למסעדה של ממש. התפריט האיטלקי של סטמפה כולל מגוון מנות פסטה וסלטים, אבל סקשן הפיצות מציג מגוון מצוין כמו פיצה מרגריטה עם גבינת פרובולונה ומוצרלה טריה; פיצה מארבע גבינות איטלקיות; פיצה סלמי פפרוני; פיצה ביאנקו נרי עם מחית כמהין, ארטישוק בגריל, פרובולונה ומוצרלה; ופיצה די סטמפה שהיא בעצם לתת יד חופשית לטבח להכין איזו פיצה שהוא רוצה. הפיצות לא גדולות, בגודל אישי שמשביע יחיד וגם אפשר לחלוק עם עוד מישהו לצד מנה נוספת.

סטמפה, קפלן 4 תל אביב, 03-5629562

האמריקאית: פיצה ברוקלין

פיצה ברוקלין. דרור עינב, מערכת וואלה! NEWS
פיצה ברוקלין/מערכת וואלה! NEWS, דרור עינב

הפיצריה השכונתית והמוצלחת ברוקלין פתחה לפני כחודש סניף חדש בתל אביב, כך שמעתה יכולים גם תושבי קינג ג'ורג והסביבה ליהנות מאחת הפיצות האהובות בעיר. פיצה ברוקלין, פיצה עם גנים טובים שהועברו אליה מ"הפיצה" המפורסמת ברחוב בוגרשוב, נפתחה לפני כשלוש שנים בצפון דיזנגוף, כשהסניף החדש שלה התמקם בקינג ג'ורג' לא רחוק מכיכר מסריק. גם שם תוכלו ליהנות מהפיצות הדקות והמשלושים הגדולים בסגנון ניו-יורקי עם כמה פיצות שכבר הפכו לאבות המזון בתל אביב כמו פטריות הזיה; הנסיכה הירוקה; פיצת קרניבור עם האם, בייקון ופפרוני; פיצה קרצ'ופי עם ארטישוק; פיצת אננס חריפה; המלכה מרגריטה ועוד.

ברוקלין, קינג ג'ורג' 88 תל אביב, 03-9025040

המחתרתית: הפיצה ברחוב זנגוויל

עוד לא הספקנו להרגע מההמבורגר של הפרופסור והנה צצה לה עוד הרפתקה קולינרית חדשה, מחתרתית ומוזרה בתל אביב. האגדה (שאומתה) מספרת על מנוף שמוריד פיצות מבניין ברחוב שקט בצפון העיר. מזמינים פיצה בווטסאפ מתוך תפריט מצומצם, מזמינים במקום ואין הזמנה מראש. לפי הוראה שמים 35 שקלים בתיבה מסתורית, ולאחר זמן מה יורד מהקומה העליונה מנוף עם מגש פיצה מקרטון. העסק הזה פועל בשעות פעילות מצומצמות מאוד, רק בימי שבת ורק בין השעות 16:00 ועד 20:00. בתפריט יש פוקצ'ה רוזמרין עם שמן זית ומלח גס, פיצה מרינארה עם רוטב עגנביות, שום, אורגנו וללא גבינה; פיצה מרגריטה עם מוצרלה די באפלו ופרמזן.

הפיצה ברחוב זנגוויל, 058-4522025

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully