וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושפיזין כל השנה: השפים שיבשלו לכם אצלם בבית

17.10.2019 / 13:44

נמאס לכם ממסעדות? מחפשים חווית אוכל חדשה? סוכות, הלא הוא חג האושפיזין, זו הזדמנות נהדרת להמליץ לכם על כמה שפים שמבשלים בבתיהם הפרטיים ומזמינים אתכם לחוויה קולינרית אינטימית ושונה

סוסייטי סלון של קינן בסל: אוכלים עם הידיים

קרם תירס וזעפרן על תפ"א. דרור עינב, דרור עינב
כל החושים פועלים בסלון של קינן (צילום: דרור עינב)/דרור עינב, דרור עינב

קינן בסל הוא בשלן אוטודידקט ומארח אינטיליגנטי. בסטודיו שלו בדרום תל אביב הוא עושה אוכל יצרי וסוער, המוגש בניגוד לכל כללי הטקס, על צלחות נירוסטה ישנות, לעיתים ללא סכו"ם, באווירה משוחררת ועליזה. האוכל של קינן ביתי ונגיש, שום דבר מפונפן, ועדיין הכל כל כך יפה וצבעוני, מבוסס על ביקורים חוזרים ונישנים של קינן בשוק הכרמל ועל כן הרבה חומרי גלם מקומיים ועונתיים שמקבלים מקום של כבוד ולא עוברים מניפולציות מורכבות בשביל ליצור מנה. חוויה אישית ואינטימית בסלון שהופכת כל חבורת זרים למשפחה.

פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק של Society salon

פינק ונדי: אוכל קנטונזי בפלורנטין

אוכל קנטונזי אצל פינק ונדי. אורלי יסקי,
כמו ביקור בהונג קונג (צילום: אורלי יסקי)/אורלי יסקי

פינק ונדי הם בני זוג, היא ילידת הונג קונג והוא ישראלי שנסע לשם לעשות סרטים. מאז שהכירו ב-2014 הם על קו תל-אביב הונג-קונג, חוקרים ומעמיקים באוכל הקנטונזי עליו גדלה פינק, ובתרבות התה הסינית שנדב מחובר אליה מאוד, ואת אלה הם מביאים לישראל, יחד עם כלים מיוחדים וחומרי גלם שאין להשיג פה, ומקיימים ארוחות קנטונזיות מסורתיות פשוטות, ארוחה מאוזנת על פי הפילוסופיה הסינית עם כ-10 מנות המוגשות למרכז השולחן, באווירה ביתית נעימה, כי ידוע שהאוכל הסיני הטעים ביותר מוגש בבית.

פרטים נוספים בעמוד של פינק ונדי באתר Eatwith

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בורק: בסטודיו הפרטי של ברק יחזקאלי

בורק של ברק יחזקאלי. אביעד זיסמן, מערכת וואלה! NEWS
קרנבל של אוכל (צילום: אביעד זיסמן)/מערכת וואלה! NEWS, אביעד זיסמן

ברק יחזקאלי, שנכנס לבית של כולנו עם תכנית הטלויזיה הנהדרת "אנחנו על המפית", הוא קודם כל שף שעושה בסטודיו הפרטי שלו ארוחות באווירה משוחררת, בחלל ענק ופתוח בו הסועדים לוקחים חלק בנעשה במטבח ויכולים לצפות בכל ההכנות והבישולים. יחזקאלי מאמין גדול באוכל טרי ועונתי, הארוחות אצלו מבוססות על מה שהביא הירקן, הקצב והים ואין תפריט קבוע. ברק משלב באוכל שלו לא מעט עשבים שהוא נוהג ללקט בעצמו, ירקות ופירות יוצאי דופן, ואת הכל מלווה מוזיקה מיוחדת שעל פי ברק היא חלק אינטגרלי וחשוב בארוחה.

פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק של בורק

נדיה: מטבח איטלקי טבעוני

השם נדיה כבר מוכר מאוד בקרב טבעונים וחבריהם. נדיה מוכיחה לכולם שאוכל איטלקי טבעוני הוא לא אוקסימורון ומארחת בביתה בתל אביב למגוון חוויות, החל מארוחה המבוססת על זכרונות הילדות שלה ממילאנו אבל בגרסאות טבעוניות, בראנץ' איטלקי טבעוני, ועד ארוחה מיוחדת המשלבת אוכל יפני עם איטלקי. כל מה שנדיה שמה על השולחן, החל מהגבינות והמקושקשת, ועד המרנג שעל העוגה, מגיע בגרסה טבעונית שמפתיעה בדמיון שלה למקור. הכל מלווה ביינות ואפרטיפים, כמיטב המסורת האיטלקית.

לפרטים נוספים על הארוחות של נדיה

חמש: חלל קולינרי לארוחות קונספט של כל החושים

ארוחת קונפסט. שני בריל,
שני שפים במחיר של אחד (צילום: שני בריל)/שני בריל

זיו מנשה ואמרי בריל הכירו כשעבדו לצד השףיוסי שטרית, כשהחברות שלהם והכימיה ביניהם הובילה אותם לרצות לבשל יחד באופן קצת אחר, אוכל אינטימי, צלחות שעוברות מהשף ישירות לסועד בלי תיווך, אירוח אישי עם סטנדרטים גבוהים ועם תשומת לב לפרטים. זיו ואמרי עושים אוכל מוקפד שנשען על הרבה אסכולות קולירניות, אוכל שיש בו נגיעה של בישול מולקולרי אבל גם טכניקות מסורתיות. בתחילת השנה הקימו את חמש, חלל אירוח בבית פרטי ברמות השבים, ועכשיו הם כבר מתכננים את השלב הבא בבישול פרטי- משאית שף שתגיע עד אליכם הביתה.

פרטים נוספים באתר של חמש

מידן סיבוני: חוויה עילאית של דגים נאים

מידן סיבוני הוא סושי מאסטר מחונן שעורך ארוחות מיוחדות ומושקעות שכל כולן סובבות סביב דגים נאים כשהמוטיב החוזר הוא דיוק וסימטריה. הוא התפרסם עם השתתפותו בתוכנית "משחקי השף", שכבר שם חשף את האהבה והחיבור שלו לתרבות היפנית ולאוכל, למרות שגדל הכי רחוק משם שאפשר, אמנם בבית של בשלנים, אבל רחוק מאוד מהאוכל היפני אליו הוא מחובר. היום הוא עושה ארוחות ייחודיות ואינטימיות, בתאריכים לא קבועים, שנקבעות על פי הטיימינג שבו מגיעים אליו חומרי גלם טריים ומיוחדים.

פרטים נוספים באתר של מידן סיבוני

הבית הקולינרי של אורית: ארוחות שף מהודרות

האהבה והתשוקה של אורית לאוכל עוברת בכל מנה שיוצאת תחת ידיה, האוכל עשוי בקפידה, מתוכנן ומתוזמן בתשומת לב רבה, מונח על הצלחת כלאחר כבוד ועל השולחן עם אהבה גדולה. לאורית יש יד מדויקת וידע אדיר בכל סגנונות האוכל. היא יכולה להתקין ארוחה מותאמת אישית עם כל מגבלה, והיא אפילו נהנית מהאתגרים האלו. בשנה האחרונה ואחרי שנים של בישול באירועים פרטיים פתחה חלל אינטימי ומעוצב ברמת השרון, בו היא עורכת סדנאות וארוחות, והכל באווירה חמה ונדיבה.

פרטים נוספים באתר של אורית הבית הקולינרי

נורית הרץ: מהגינה לצלחת בהרי ירושלים

נורית הרץ. נורית הרץ,
ארוחות שף פראיות (צילום: נורית הרץ)/נורית הרץ

נורית הרץ גרה במושב פסטורלי בהרי ירושלים ומארחת בביתה לחוויות המשלבות בין כל עולמות התוכן שלה שספגה מטיולים וסיורים בעולם כולו שהיא עושה כבר 20 שנה כמורת דרך. נורית מקיימת סיורי ליקוט בהרי ירושלים וסנדאות בישול בגינה הפראית שלה, בעיקר בישול ים תיכוני מקומי, המבוסס על תוצרי הליקוט ועל חומרי גלם עונתיים טריים, ועל הרבה תוצרת משוק מחנה יהודה בו היא מקיימת סיורים גם כן. נורית מחוברת מאוד גם להודו ולתרבות שלה ומקיימת גם ארוחות הודיות טבעוניות שכבר הפכו לשם דבר.

פרטים נוספים על הארוחות של נורית הרץ

הבנות אוהבות אוכל: ארוחה מסחררת חושים

הבנות אוהבות אוכל, שבוע המסעדות. איליה מלניקוב,
חוויה קולינרית (צילום: איליה מלניקוב)/איליה מלניקוב

הבנות אוהבות אוכל הן המותג החזק ביותר שיצא מ-eatwith, והיום, אחרי אלפי אנשים שהתארחו אצלן הן כבר עומדות בפני עצמן. קרן היא אמנית ובשלנית מלאת תשוקה ויעל היא רקדנית קונדיטורית מוכשרת, והשתיים מחוננות באירוח ומבשלות אוכל צבעוני שמוגש בארוחות שבסופן כולם הופכים לחברים, הכל תוצרת יד, עם תשומת לב אדירה לפרטים וצלחות יפות. כל הקסם הזה קורה בביתן המשגע בדרום תל אביב ששיפצו ועיצבו בעצמן, אבל הן גם עושות ארוחות מיוחדות המותאומות אישית לכל אירוע שתבחרו.

פרטים נוספים באתר של הבנות אוהבות אוכל

עתליה: אוכל ואירוח בעין כרם הקסומה

עתליה מבשלת ומארחת בבית הקסום בו גדלה בעין כרם הפסטורלית. עתליה מלאת תשוקה ואהבה לאוכל ואירוח, ואת הכל היא עושה בהשראת הרי ירושלים והסביבה הירוקה והפראית. הבראנצ'ים של ימי שישי אצל עתליה כבר מוזמנים כמה שבועות קדימה, והן ידועות כארוחות מושקעות ונעימות כל כך שהאוכל בהן הוא רק אחד התענוגות. עתליה מחוברת מאוד לקולינריה היוונית, היא כתבה ספר בישול יחד עם אמה מדריכת הטיולים, היא עושה גם ארוחות טבעוניות וסיורים קולינריים בירושלים וביוון, ובואפן כללי היא באר של ידע ועניין בכל הקשור לאוכל.

פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק של עתליה

ארז גולקו: ארוחה חיפאית אותנטית

פסטה עם קישואים. אפיק גבאי,
על מורדות הכרמל ואל מול הים (צילום: אפיק גבאי)/אפיק גבאי

בדירתו המשקיפה אל מפרץ חיפה, על מורדות הכרמל, מקיים ארז גולקו, מזה מספר שנים, ארוחות חיפאיות אותנטיות, זה אומר אוכל ים תיכוני שנע על הקו שבין יוון לגליל, בין הבלקן לבין ואדי ניסנאס הסמוך, וחיפה היא הלוקיישן המושלם לצומת קולינרית שכזו. הוא עושה שימוש בירקות עונתיים, עשבי תבלין מקומיים, בטכניקות פשוטות שמעלות על השולחן מנות קלילות וצבעוניות, אוכל שנעים לחלוק ולדבר עליו, ארוחה עם התייחסות מרובה לאוכל בריא, אבל עם המון הנאה ומשחקי טעמים, וכמובן לא מעט אוזו.

פרטים נוספים על הארוחות של ארז גולקו

נועם בקר: ארוחות שף בשטח

נועם בקר הוא שף שטח, שיגיע לאן שתרצו ויבשל לכם ארוחת מלכים. האוכל שלו בדרך כלל עמוס ירקות צבעוניים וחומרי גלם מקומיים, והוא אשף אש, הוא יודע לשרוף במובן הטוב של המילה, הוא עושה פויקה נהדר, מרים טאבון בשטח או גריל באוויר הפתוח, ויודע לשלב בין בשר וירקות, או להתאים את הארוחה לצרכים אישיים למשל ולהתמקד רק בירקות. האוכל שהוא עושה צבעוני ונגיש, עמוס בעשבים, זרעים וגרעינים, עשבי תבלין טריים, ומותאם למקום ולזמן שבו הוא מוגש.

פרטים נוספים בדף הפייסבוק של נועם בקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully