וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חומוס ששווה את הפרסה

22.10.2019 / 7:21

28 שקלים למנת חומוס נהדרת, כולל תוספות, מילוי חוזר, קפה ותה חופשי, וקרטיב לקינוח, אבל רק למי שמי שמוריד את המגש, חומוס הפרלמנט בחדרה ידרוש מכם טיפת מאמץ, אבל וואו, הוא כל כך שווה את זה

הפרלמנט. קובי רובין, קובי רובין
המגש של הפרלמנט/קובי רובין, קובי רובין

חומוסיית הפרלמנט נמצאת בתוך תחנת דלק על כביש עוקף חדרה. מדובר במקום בו אין אפשרות אמיתית לחזור חזרה לכיוון אליו התכוונתם לנסוע, רק אחרי כמה קילומטרים יש לכם אופציה לפרסה. ספוילר: אם אתם רעבים וחובבי חומוס, החומוס של הפרלמנט שווה את הפרסה.

על הפרלמנט שמעתי מלא מעט אוהבי חומוס שטענו בפני בחצי כעס שאני מפספס באופן קבוע את המקום. אז חיכיתי להזדמנות אמתית להגיע למקום, כלומר גם רעב וגם בכיוון הנכון. נכנסתי פנימה ישר אל תוך ענן של ריח חומוס טרי שמתבשל לו לאיטו.

מעל הדלפק היה תפריט עם כל מיני דילים של ארוחות, כל הדילים הם סביב ה-30 שקלים, ויש מילוי חוזר של חומוס בכל מקרה לחובבי הכמויות. מנת חומוס במילוי חוזר עם לימונדה 28 שקלים בלבד, חייכתי לעצמי, אחד דיל כזה בבקשה.

על המקום התחילו להכין לי מנה של חומוס טרי. זה חומוס צפוני, יותר משחתי, פחות אוורירי, לא מתובל מידי, מעט כבד, לא משנה אם תמשוך אותו עם המזלג או עם הפיתה, אפשר להרגיש את המשקל. אחר כך על צד אחד של החומוס הניחו כמות לא מבוטלת של פול חום-חום, בצד השני גרגירי חומוס ופטרוזיליה, מעל הכל טחינה, ואז הצלחת כמעט עלתה על גדותיה. זאת צלחת גדולה וכבדה, מזל שיש מגש.

הפרלמנט. קובי רובין, קובי רובין
הפרלמנט, שווה את הפרסה/קובי רובין, קובי רובין

הפול של הפרלמנט גם הוא לא מתובל מדי ושומר על אותנטיות של טעם ללא התחכמויות, תבקשו מראש רבע לימון, זה ירים את הטעם למעלה, וגם את החריף לא לשכוח להוסיף עוד ליד הדלפק.

לפרלמנט יש את פיתות החומוס הכי טובות בארץ, פיתות בשרניות מעולות לחומוס, כיף לבצוע אותן, הן מחזיקות ומרימות את החומוס בקלילות, חמות ישר מהתנור. הצלחת הזאת לא תשאיר אתכם רעבים. הם יודעים מה הם עושים, אין כמעט סיכוי שתבקשו מילוי חוזר.

לקראת אמצע הצלחת, שמעתי את בעל המקום מודיע שרק מי שמפנה את המגש מקבל ארטיק קרח לקינוח. זה נוהל הקינוח בפרלמנט: פינית את הצלחת והמגש, קח קרטיב מהמקרר, לא לשכוח קפה-תה חינם בדלפק.

יש מצב שזאת התמורה הכי טובה שקיבלתי ל-28 שקלים עד היום. רק עכשיו הבנתי למה כל כך הרבה אנשים אוהבים את המקום. לא רק בגלל הטעם או המחיר, זה הרעיון והמקוריות, החיוך על הפנים לכל לקוח שמגיע, התמורה המלאה לכל שקל שאנחנו עובדים בשבילו כל כך קשה.

הפרלמנט חומוס מקומי, תחנת דלק עוקף חדרה, שעות פעילות: ראשון - שבת: 09:00-20:00, שישי: 09:00-16:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully