וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסק זמן, הפעם אכזבתם

אז מה קרה לפסק זמן האהוב בגרסת השמרים החדשה? מה הטעם שיש לשוקולד רובי והאם זאת בכלל תרמית? ומאיפה הגיע מותג הגליליות החדש שקנה את לבנו? חדש על המדף

שוקולד רובי של Splendid

ספלנדיד שוקולד רובי. יח"צ,
ספלנדיד רובי/יח"צ

על המוצר: ספלנדיד, מותג השוקולד של עלית, משיק סדרה חדשה המבוססת על שוקולד רובי ורוד וטרנדי, בשלוש גרסאות- שוקולד רובי קלאסי, שוקולד רובי עם שברי אגוזי לוז, ושוקולד רובי עם שברי פולי קקאו מקורמלים.

שולפים כפיות: חובבי הרובי הגדולים התרגשו לקראת המוצר, אבל התאכזבו מעט מטעמו התעשייתי. בעולם הקולינרי היום יש טענות ששוקולד רובי הוא בכלל תרמית, ומדובר רק בסוג של גלגול של שוקולד לבן. ספנלדיד רובי, למרות חמצמצות עדינה שכן אפשר לחבר לשוקולד רובי, אכן מזכיר יותר איזה גלגול של שוקולד לבן בטעמים. תוספת האגוזים או שברי הקקאו לא שינתה הרבה.

מחיר: 14.90 שקלים

Caprice מותג הגליליות העולמי מגיע לישראל

קפריס גליליות. יח"צ,
גליליות מיוון/יח"צ

על המוצר: Caprice, מותג גלילי הוופל היווני המפורסם מגיע לישראל, גלילי וופל פריך במילוי קרם קקאו ואגוזי לוז.

שולפים כפיות: מדובר בגליליות מאוד מאוד טעימות. הן ארוכות במיוחד מה שמוסיף לאכילתן הנאה רבה. מדובר בחטיף מתוק וטעים שמממש את יעודו, ועובד מושלם ליד הקפה. בזכות קופסת הפח הגליליות גם נשמרות טריות ופריכות למשך זמן רב אחרי שנפתחו, ועל כך מגיעות מירב המחמאות.

מחיר: 19.90 שקלים (עכשיו במחיר השקה של 15.90 שקלים).

במדור הקודם

אנחנו אוהבים קולה ואוהבים קפה, אז מה השתבש כאן?

לכתבה המלאה

טעמי תה ירוק חדשים של ויסוצקי

ויסוצקי. יח"צ,
שני טעמים חדשים לכבוד החורף/יח"צ

על המוצר: ויסוצקי משיקה שני טעמי תה ירוק חדשים מסדרת SUPER, סופּר גרין- תה ירוק בתוספת אבקת ספירולינה וצמחים ירוקים, וסופּר פּרפּל- תה ירוק בתוספת פירות וצמחים סגולים בטעם אסאי ואוכמניות.

שולפים כוסות: סופּר פּרפּל הוא תה ירוק בגוון סגלגל יפה ובטעם אקזוטי, מתאים לחובבי תה פירות עם טעם פירותי חזק עם גוון מתקתק, מה שאפשר לנו אפילו לשתות אותו מבלי להמתיק. בטעם סופר גרין מרגישים טעמים עדינים ומעט מרירים של ספירולינה, אבל זהו טעמה של הספירולינה, או ששונאים אותה או שמתרגלים אליה, אז לא מדובר כאן במקרה יוצא דופן, למרות שהטעם מעודן יחסית. את שאר המרכיבים שכתובים על הקופסה כמו תרד, אזוב מצוי, אלפלפה ועוד לא באמת אפשר להרגיש בטעם.

מחיר: 27.70-14.90 שקלים

קראנץ שמרים פסק זמן ושוקולד פרה

קראנץ' שמרים פסק זמן. יח"צ,
קראנץ' בטעמים מוכרים/יח"צ

על המוצר: עלית משיקה עוגות שמרים בטעמי מותגים מוכרים - קראנץ' שמרים שוקולד פרה וקראנץ' שמרים פסק זמן.

שולפים כפיות: אחרי שהתלהבנו מגרסת הקרמוגית של עלית בטעמי פסק זמן וקפה נמס, בשטראוס ממשיכים לחדש הפעם בדמות עוגת שמרים שמומלץ לחמם לפני ההגשה. לצערנו הפעם לא נמצא קשר בין העוגות לבין הממתקים המוכרים והאהובים, השקולד עצמו לא מפנק ומרגיש תעשייתי, והמרקם צמיגי ולא רך מספיק. כל מה שמבאס בעוגות מדף נמצא בעוגה הזאת.

מחיר: 16 שקלים.

פילה טונה פרוס בשמן זית

עץ הזית. יח"צ,
פילה טונה/יח"צ

על המוצר: חברת עץ הזית שנכנסה לא מזמן לקטגוריות הטונה עם המוצר המעולה של טונה To Go בשקית וואקום ללא נוזלים, מציעה עכשיו מוצר חדש של פילה טונה פרוס בשלושה טעמים- פילה טונה בשמן זית, פילה טונה בשמן זית בטעם מעושן ופילה טונה בשמן זית עם לימון ופלפל שחור.

שולפים כפיות: עוד מוצר מעולה לחובבי הטונה, בתוך הפחית יושב נתח שלם יפה של טונה, לא בפתיתים המוכרים לנו מקופסאות טונה משומרת. כיף לאכול את הנתח בשלמותו, וגם הטעם לא רע, גם בזכות העובדה שהוא יושב בשמן זית שתורם לטעם. תוספת של לימון ופלפל שחור מעט מיותרת, כי מה הבעיה להוסיף בעצמכם לימון ופלפל שחור, והטעם המעושן חזק ולא מתאים לכל אחד.

מחיר: 15 שקלים.

חטיפי פרוטאין בטעמי קוקוס וקרמל

חטיף פרוטאין TO GO. יח"צ,
פרוטאין To Go של תלמה/יח"צ

על המוצר: חטיפי אנרגיה של תלמה, עשירים בחלבון סויה על בסיס בוטנים ושקדים, האחד עם ציפוי בטעם קרמל והשני עם ציפוי בטעם קוקוס.

שולפים כפיות: יחסית למוצר שמתיימר לנטות לכיוון הבריאות, חטיפי הפרוטאין האלו, באופן יחסי, לא מכילים הרבה ג'אנק. זה עדיין ממתק, אבל ממתק לא מזיק במיוחד, שוב, באופן יחסי. הסוכר לא גבוה במיוחד, ורשימת המרכיבים לא ארוכה ומתישה. בנוגע לטעם, אהבנו יותר את טעם הקוקוס שמשתלב מעולה עם הבוטנים והשקדים, אבל גם הקרמל לא רע, אולי רק קצת יותר מתוק.

מחיר: 14 שקלים.

ממרח צוף אורגני על בסיס דבש

ממרח צוף. ניצן גינת,
ממרח צוף/ניצן גינת

על המוצר: חברת צוף משיקה ממרח צוף אורגני המבוסס על דבש, שומשום וצוף קוקוס שהוא מרכיב הצובר פופולריות עתה בעולמות האוכל הבריא, ומדובר למעשה בצוף מפריחת עץ הקוקוס.

שולפים כפיות: אם חיפשתם משהו בריא למרוח לילדיכם בסנדביץ' לבית הספר, ממרח צוף הוא פתרון נהדר. עם 24% סוכרים בלבד, מדובר בממרח נפלא וטעים, כמו שילוב בין טחינה, לקוקוס ולדבש, וכל זה בלי סוכר לבן ובלי חומרים משמרים. לממרח יש טעם מתוק אבל לא שטחי וממש אפשר להבחין בכל אחד מהמרכיבים. כן נציין שטעם השומשום די חזק, ולא בטוח שכל ילד יתחבר לטעמו.

מחיר: 29 שקלים.

גבינת סימפוניה SWEET & SPICY בטעם תות וצ'יפוטלה

גבינות בטעם תות וצ'יפוטלה. יח"צ,
מתוק וחריף/יח"צ

על המוצר: שטראוס משיקה שני טעמי גבינת סימפוניה 5% במרקם שמנת חדשים תחת השם SWEET & SPICY, הראשון גבינה מתוקה עם מחית תות שדה, והשני גבינה חריפה בטעם צ'יפוטלה מעושן.

שולפים כפיות: טעמנו את גבינת הצ'יפוטלה המעושן, גבינה חריפה באמת במרקם הסימפוניה השמנתי המוכר, עם טעמים טובים של פלפל הצ'יפוטלה וגם לא מעט טעם מעושן לחובבי הז'אנר. למרות שהיא טעימה, הגבינה לא מתאימה לאכילה בכל צורה, לא בכל הכריכים היא תתאים לכם, ואולי הדרך הנכונה ליהנות ממנה היא לטבול בה בייגלה או למרוח אותה באופן בלעדי על פריכית או טוסט.

מחיר: 11 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully