וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו אוהבים קולה ואוהבים קפה, אז מה השתבש כאן?

7.8.2019 / 10:30

הקולה שאכזבה אותנו, הספרייט שהדהים אותנו, החיקוי שעלה על המקור והקרקרים שלא הצלחנו להפסיק לנשנש. חדש על המדף מהדורה מיוחדת

קולה עם קפה. יח"צ,
קולה עם קפה/יח"צ

קוקה קולה פלוס קפה

על המוצר: קוקה-קולה משיקים לראשונה בישראל את משקה - Coca-Cola Plus Coffee הטעם המוכר של קוקה-קולה בשילוב תמצית קפה ברזילאי. המשקה החדש מוצע בפחית של 250 מ"ל, בגרסת הזירו, וגם בגרסה הקלאסית עם הפחתה של כ- 15% בכמות הקלוריות.

שולפים כוסות: התרגשנו מאוד לקראת טעימת המוצר החדש. מעטים החידושים שקוקה קולה נוהגים להביא לארץ, ובדרך כלל אנחנו נאלצים לעקוב בקנאה אחר חידושים של המשקה מעבר לים. אך כגודל הציפייה גודל האכזבה. אנחנו אוהבים קולה ואוהבים קפה, אז איפה נפלנו? המשקה החדש פשוט בלתי ניתן לשתייה, לא נמצא איש אחד בכל הבניין שהצליח לשתות יותר משלוק, טעם מר של קפה זול בפחית השתלט על הקולה האהובה שלנו, זה נכון לגבי שני המוצרים - הזירו והרגיל. קחו מאיתנו את המשקה הזה ותנו לנו את הקולה שלנו בחזרה.

טווח מחירים: 3-7 שקלים.

פינוקיות. יח"צ,
פינוקיות של עלית/יח"צ

פינוקיות פסק זמן ונס קפה

על המוצר: סדרת פינוקיות של עלית - עוגיות חדשות במילוי קרם פסק זמן (קרם אגוזים ושברי אגוזי לוז) וקרם קפה נמס (קרם קפה ושבבי שוקולד מריר).

שולפים כפיות: סקרנות רבה עוררו בנו המוצרים החדשים מבית עלית. אין ספק שיש פה ניסיון חיקוי די ברור של עוגיות הקרמוגית המיתולוגיות, של המתחרים מאסם, אשר זכו הפעם לשם פינוקיות. אחרי שהבלגנו על השם המבאס ניגשנו לטעימה. הדמיון לקרמוגית לא נגמר רק במראה, העוגיה מאוד מזכירה קרמוגית, בעיקר במילוי הפסק זמן, הקרם אולי מעט יותר מוצלח, אבל פריכות העוגיה מעולה ובעובי הנכון, בדיוק כמו בקרמוגית. ההפתעה האמתית הגיעה מכיוון הקפה נמס, מעבר למראה הנוסטלגי והמשעשע של האריזה מדובר במוצר פשוט מעולה. קרם הקפה נהדר ומפתיע, ושבבי השוקולד שמסתתרים בו בהחלט מוסיפים עניין. אהבנו מאוד.

מחיר: 10 שקלים לחבילה.

במדור הקודם

חם או סתם? טעמנו את כל מה שחדש על המדף

לכתבה המלאה
ספרייט מלון ואננס. יח"צ,
ספרייט מלון ואננס/יח"צ

ספרייט לימון - אננס וספרייט לימון - מלון

על המוצר: ספרייט מותג משקאות הלמון-ליים משיק טעמי פירות במהדורת קיץ שפותחה במיוחד לישראל: ספרייט לימון - אננס, וספרייט לימון - מלון, הטמעים יוצעו בבקבוקי ליטר וחצי וחצי ליטר.

שולפים כוסות: אחרי האכזבה מהקולה באנו דרוכים לטעימה הנוכחית, אבל הופתענו לטובה. הספרייט לימון - אננס הוא משקה לא רע בכלל. ריח חזק ונוסטלגי של תרכיז אננס מלווה את פתיחת הבקבוק והמזיגה. מצד אחד יש תחושה של ספרייט בפה, מצד שני האננס בהחלט מורגש ובא לידי ביטוי. מי שאוהב את שני הטעמים הללו, בהחלט עשוי לחבב את המשקה החדש. השיחוק האמיתי הוא הספרייט לימון - מלון מדובר במשקה פשוט מעולה, הוא מתוק מאוד, אבל מדמה בהצלחה טעם של מלון, די מלאכותי כמובן, אבל עדיין טעים מאוד. שני הטעמים הם יציאה מוצלחת ומרעננת, שמתאימה מאוד לקיץ הישראלי, קצת הצטערנו שהם לא קיימים גם בגרסת הזירו של המשקה.

טווח מחירים: בין 5-8 שקלים.

פיטנס. יח"צ,
קרקרים דקים של פיטנס/יח"צ

פיטנס דקים

על המוצר: Fitness משיקה קרקרים חדשים - Fitness THIN, קרקרים דקים, בשני טעמים כפרי (קינואה אדומה, שומשום וקצח) ורוזמרין, המכילים 99 קלוריות ל-5 יחידות.

שולפים כפיות: מדובר בקרקרים פשוט נהדרים, קריספים ודקים שאי אפשר להפסיק לנשנש מהם. המבחן האמיתי שהקרקרים הללו עוברים הוא שהם לגמרי עומדים בפני עצמם ואפשר בכיף לאכול אותם ללא כל גבינה או מטבל אחר (אבל כמובן שאפשר בהחלט גם עם). מה שכן, הם מרגישים קצת שומניים, בעיקר הרוזמרין, אבל זה כנראה מה שמקנה להם את הכיפיות והעניין, וכן הם מצמיאים נורא. בכל מקרה, מדובר באחלה מוצר.

מחיר: 8 שקלים לחבילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully