וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינוחים חדשים ששווה לטעום

יוליה פריליק ניב בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

4.11.2019 / 7:23

כבר סתיו ותיכף חורף ואין כמו מתוק לגוף ולנשמה. קבלו את מצעד הקינוחים החדשים והשווים שאפשר למצוא עכשיו במסעדות

קינוחים, אמש. גאיה פלד,
אמש/גאיה פלד

אמש

מסעדת אמש, שהיא גם בר שוקק ואורבני, שמובילה השפית אורטל רוזנברג הכניסו לאחרונה לתפריט כמה קינוחים חדשים ומעולים. אחד מהם הוא כוס קפה שקדים - מוס שקדים, קרמו קפה, בראוני, קרמל וקדאיף (45 שקלים).

אמש - לילינבלום 30, תל אביב, 053-6113580

קינוחים, שגב ארט. אנטולי מיכאלו,
שגב ארט/אנטולי מיכאלו

שגב ארט

במסעדת שגב ארט היצירתית של השף שגב משה בהרצליה פיתוח כל מנה מוגשת בשיא הווירטואוזיות וכך גם הקינוחים. בין הקינוחים החדשים והשווים אפשר למצוא קינוח מלבי ART - קרם וניל, קצפת מסקרפונה הדרים, בוטנים, פיסטוקים, אננס, עלה פילו ורוטב ורדים מעודן (54 שקלים).

שגב ארט - שנקר 16, הרצליה, 053-9443318

sheen-shitof

עוד בוואלה! אוכל

ממשיכים לחגוג את יום הפסטה: פסטות מומלצות ברחבי הארץ

בשיתוף zap rest
קינוחים, סטודיו קפה. מורין כתבן,
סטודיו קפה/מורין כתבן

סטודיו קפה

לאחרונה נפתח בגן הפסלים של מוזיאון תל אביב לאמנות סטודיו קפה - בית קפה חדש ומעוצב - השייך לקבוצת פאסטל הסמוכה. במבנה המעוצב והמוזיאלי הנשפך גם החוצה לגינה ניצבת ויטרינה עם שפע של קינוחים ומאפים שמיוצרים בקונדיטוריה של מסעדת פאסטל מידי יום. אחת העוגות הכי שוות מעבר לזכוכית היא פאי שוקולד וקמל מלוח מאוזן בטעמו הכולל מחית אגוזי לוז ושבבי וופל מצופה בקרמו שוקולד מריר על בסיס בצק פריך קקאו ומעל קרמל מלוח וסוכריות דולצ'ה (32 שקלים).

סטודיו - שדרות שאול המלך 27, תל אביב, 053-9419591

L28. אנטולי מיכאלו,
לילות ביירות ב-L28/אנטולי מיכאלו

מסעדת L28

מסעדת L28 היא בעצם פלטפורמה לשפים מתחלפים שמידי כמה חודשים מציעים תפריט וסגנון אחר לגמרי באותה מסעדה בדיוק. כעת לקחה לידיה את המושכות לחלל המדהים הזה השפית נאיפה מולא, שהחלה ממש בימים האחרונים את כהונתה במסעדת L28. היא גיבשה כמה וכמה קינוחים בהשראת המטבח האזורי הערבי, אחד מהם לייאלי ביירות - פודינג סולת, קרם מסקרפונה, שנטיל פיסטוק ועלי ורדים (38 שקלים).

L28 - לילנבלום 28, תל אביב, 053-6112947

קינוחים, בוקריה. נתי חדד,
בוקריה/נתי חדד

בוקריה

מסעדת בוקריה בפתח תקווה מתמחה בארוחות בוקר ובראנץ' מתמקצעים גם בקינוחים. לאחרונה השיקו בבוקריה שיתוף פעולה מתוק עם מותג גלידת הפרימיום מגנום של שטראוס. לראשונה השיקו מטעם מגנום שלושה מטעמי גלידת שמנת פופולריים - שמנת שוקולד בראוניז, שמנת נוצ'ולה ושמנת וניל - גם במכלים של 5.5 ליטרים לטובת השוק המקצועי של המסעדות והגלידריות. ולמה אנחנו מספרים לכם את זה? במסגרת שיתוף הפעולה הושק בבוקריה תפריט קינוחים חדש במסעדה שמבוסס על הגלידות האלו. אחת המנות השוות היא ופל תענוגות - וופל בלגי בליווי קרם מסקרפונה וניל, מיני מגנום דאבל קרמל והפתעות מתוקות.

בוקריה - דרך יצחק רבין 17, Y סנטר, פתח תקווה, 053-9385192

קינוחים, טש וטשה. בועז לביא,
טש וטשה/בועז לביא

טש וטשה

קינוחים מפנקים זה לא הדבר הראשון שקופץ לראש כשחושבים על אוכל גאורגי (גרוזיני), אבל עם המעבר של מסעדת טש וטשה השמחה ממתחם שוק הפשפשים למתחם התחנה בתל אביב השיקו גם תפריט חדש ומפנק. בין היתר הושק בטש וטשה קינוח מסורתי עם טוויסט עדכני - חצ'אפורי קרם ברולה. מדובר במנה מושחתת העשויה מבצק חצ'אפורי אפוי עטוף בקרם ברולה ובצימוקים וכל זה מוגש עם גלידה וניל ורוטב קרמל מלוח (42 שקלים).

טש וטשה - מתחם התחנה, מבנה 5, תל אביב-יפו, 053-4274825, 03-6771373

קינוחים, מקס ברנר. עידן גור,
מקס ברנר/עידן גור

רשת מקס ברנר

ברשת מקס ברנר מקבלים את הסתיו במתוקים חדשים ומושחתים שנכנסו בסערה לתפריט בסניפים. הקינוחים מבוססים על חדשנות ועל חיבורים מפתיעים במטרה ליצור אצל הסועדים חוויה טוטאלית של טעמים מתוקים. אחת הכוכבים החדשים בתפריט הוא Pure - עוגיית 100% שוקולד חמה וענקית & צ'אנקס טופי, פופקורן מתוק, גלידת קרמל מלוח וקצפת (59 שקלים).

מקס ברנר - לכל הסניפים

קינוחים, בר יין. יהונתן בן חיים,
בר יין/יהונתן בן חיים

רובע בר יין

הביסטרו בר Rova Bar Wine אוחז בשיק צרפתי ובאווירה התואמת לשיק הזה. לקראת הסתיו משיקים במקום שלושה קינוחים מפנקים. אחד מהם מנחם במיוחד - עוגת גבינה אפויה עם שבבי חלת דבש ורוטב פירות יער (37 שקלים).

רובע בר יין - דיזנגוף 192, תל אביב, 053-9379228

קינוחים, פריים. אנטולי מיכאלו,
FRAME/אנטולי מיכאלו

FRAME CHEF & SUSHI BAR

אמנם מסעדות אסייתיות וקינוחים מתוקים מהמערב בדרך כלל לא משתלבים ביחד אבל ברשת פריים הצליחו לעשות את ההתאמות לקהל הישראלי שאוהב מאוד טעמים אסייתיים מהמזרח הרחוק אך לא מוותר על קינוח מתוק ומפנק. לאחרונה השיקו בפריים תפריט קינוחים מושחת וחדש. בין טארט לימון מפורק לבין עוגת גבינה קרה ביוזו בחרנו את הקלאסיקה הסתווית-חורפית האולטימטיבית: קראק פאי. הקינוח הניו יורקי הממכר הזה, שנולד די בטעות, מורכב מפאי חם במילוי שיבולת שועל וסוכר חום בעיטור גלידת וניל ורוטב טופי (48 שקלים). תתכוננו להתמכר...

FRAME CHEF & SUSHI BAR - רמת החייל, ראשון לציון ונתב"ג, לכל הסניפים

יוליה פריליק ניב בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully