וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעים לטייל? עכו מתחדשת במסעדת טאבון

30.11.2019 / 9:24

הכירו את לוג'ו (הנאה בספרדית), המצטרפת הטרייה לסצנה הקולינרית התוססת של העיר עכו, אשר עושה שילוב של מטבח טאבון ומטבח עכואי מקומי, במגע שף, עם מגוון מנות לא רק מהים, אלא גם בשרים ובצקים, ואפילו ארוחות בוקר ומנות בראנץ'

.

לוג'ו, Lujo עכו. Vexo Digital Marketing,
לברק בתנור/Vexo Digital Marketing

מסעדות חדשות בעכו הן תמיד חדשות טובות. העיר העתיקה היא אחד מהמקומות הכי מהנים לבילוי של סוף שבוע בצפון, השוק שוקק חיים גם בשישי וגם בשבת, וההיצע הקולינרי לא היה מבייש גם עיר גדולה. אל מצבת המסעדות המכובדת של עכו מצטרף עכשיו מקום חדש דווקא במרכז העיר ולא בחלק של העיר העתיקה, מסעדת LUJO, מסעדת טאבון אותה מוביל שף שאדי בשארה. למרות שעכו ידועה דווקא במסעדות הדגים שלה, לוג'ו מביאה אל העיר דווקא משהו אחר, שילוב של מטבח טאבון ומטבח עכואי מקומי, במגע שף, עם מגוון מנות לא רק מהים, אלא גם בשרים ובצקים, ואפילו ארוחות בוקר ומנות בראנץ'. את לוג'ו (הנאה בספרדית), פתחו זוג המסעדנים עיסא ומנאר אליאס, שבבעלותם גם מסעדת קנטרה אף היא בעיר.

לוג'ו, Lujo עכו. Vexo Digital Marketing,
ארוחת בוקר בלוג'ו/Vexo Digital Marketing

בתפריט הראשונות של המסעדה יש מנות מעניינות כמו שווארמה קלמרי עם סלט עגבניות, בצל, ועשבי תיבול ברוטב טחינה עמבה (45 שקלים); חציל קלוי עם ראגו בקר בטחינה לימונית (32 שקלים); ברזאולה- בשר עגל כבוש ברוטב חרדל ומלפפון חמוץ (52 שקלים); טורטליני לאבנה בחמאת נענע (42 שקלים) ועוד.

למרות שעכו עמוסה במסעדות, היא דווקא פחות חזקה בארוחות בוקר ובראנץ', ואולי ללוג'ו הפתרון. עד השעה 14:00 מדי יום מוגש במקום תפריט הבראנץ' שמציע בוקר עכואי, עם פול מתובל בעגבניות ושום, טחינה וביצה קשה וירקות טריים וחמוצים (32 שקלים) או בוקר לוג'ו עם סלמון מעושן על פוקצ'ה, סלט עלים, ביצת עין וגבינת שמנת (51 שקלים); או בוקר טוסקני עם פרוסות סינטה צרובות, קונפי שום, ביצת עין וטחינה (51 שקלים) ועוד.

לוג'ו, Lujo עכו. Vexo Digital Marketing,
ארוחת בוקר טוסקנית דווקא בעכו/Vexo Digital Marketing

מהטאבון תוכלו לקבל כל מיני סוגים של פיצות וסמבוסק כמו סמבוסק אסאדו עגל עם גבינת גאודה, עגבניות, רוטב ברביקיו ובצל מקורמל (65 שקלים) או פיצה לוג'ו- פיצה שלוש גבינות עם ארטישוק וסלט רוקט (55 שקלים) ועוד.

כשהשמש עולה למרכז השמיים מציעים במוג'ו גם מנות דגים ובשר כמו טאג'ין עכואי עם פילה דניס בתבשיל טחינה ובצל צרוב (85 שקלים) או שרימפס קריספי בציפוי פירורי לחם מתובלים (90 שקלים) ועוד הרבה סוגים של נתחי כמו סינטה, אנטריקוט ועוד (115-135 שקלים) ועוד.

LUJO, בן עמי 6 עכו, 04-6497907, שעות הפעילות מדי יום החל מ-08.00 ועד אחרון הלקוחות

לוג'ו, Lujo עכו. Vexo Digital Marketing,
טורטליני לאבנה/Vexo Digital Marketing

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully