וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנות הכי שוות ומיוחדות שהשפים מכינים עם אבוקדו

יוליה פריליק-ניב בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

2.12.2019 / 8:00

לכבוד חזרתו של האבוקדו למדפים במלוא הדרו, קבלו את מצעד מנות האבוקדו הכי שוות שמוגשות במסעדות ברחבי הארץ

טוסט עם אבוקדו. ShutterStock
טוסט אבוקדו, בכל בית קפה שמכבד את עצמו/ShutterStock

אבוקדו - מה לא נאמר על הקסם הירוק הקרמי שמשגע את העולם הקולינרי והבריאותי? הביקוש שובר שיאים, מסעדות על טהרת האבוקדו נפתחות בעולם וגם כאן אצלנו בת"א, חקלאים במקסיקו בלחץ קיומי לספק את הביקוש, וכמעט בכל בית קפה תמצאו מנה שבה האבוקדו הוא הכוכב המרכזי. אז לכבוד חזרתו של האבוקדו למדפים קבלו מצעד מנות של האבוקדו השוות ברחבי הארץ.

פריים סושי בר. אנטולי מיכאלו,
קרייזי רול בפריים/אנטולי מיכאלו

פריים שף & סושי בר

המסעדה האסייתית פריים שף & סושי בר מציעה מנות רבות בשילוב אבוקדו, בכל זאת, מדובר באחת מאבני היסוד של עולם הסושי. לאחרונה נכנס לתפריט קרייזי רול, המציע 8 יחידות סושי עם סלמון טרי קצוץ ברוטב מיונז יפני, יוזו, מיסו, אבוקדו ומלפפון בציפוי בס צרוב, עירית, שבבי פאנקו ואפונת וואסבי (62 שקלים).

Frame - ראול ולנברג 2, רמת החייל, תל אביב, 053-9368746

sheen-shitof

עוד המלצות

לאכול אמריקה בישראל

בשיתוף zap rest
סביצ'ה מוסר ים. אפיק גבאי,
שיינע/אפיק גבאי

שיינע, תל אביב

במסעדת השף החדשה של השף אסף גבאי ברחוב נחלת בנימין, מבוסס את התפריט ברובו על דגה טרייה ופירות ים, ובין לבין יש מנות עם אבוקדו שהולך מצוין עם דגים. אם גם אתם חובבי הפרי הירוק אל תוותרו על מנה של אסקבש דג לבן המורכבת מקרפצ'יו אבוקדו, צנון שחור, מוסר ים בקונפי, צ'ילי אדום ועלי מיקרו ראשד (56 שקלים).

שיינע - נחלת בנימין 59, תל אביב, 03-5627143

גרציא. אפרת לב,
אבוקדו זה החיים/אפרת לב

גרציא

בבית הקפה גרציא קפה ותוצרת הנמצא בקיבוץ העוגן הפסטורלי השיקו לאחרונה בראנץ' שישי מפנק. בין המנות המוגשות מידי שישי (בשעות 15:00-12:00) יש מנה אחת שמסכמת את כל השיגעון הזה - אבוקדו זה החיים, המנה מורכבת מחלת בריוש, הרבה אבוקדו, בייקון, ביצת עין ובצל סגול (61 שקלים).

גרציא - קיבוץ העוגן, 053-8093569

טרטר פילה בקר באורז תפוח. אנטולי מיכאלו,
טרט בקר עם אבוקדו בשגב ארט/אנטולי מיכאלו

שגב ארט

במסעדת הדגל של השף שגב משה, שגב ארט בהרצליה, כל מנה היא הצגה. אחת המנות שבהן מככב האבוקדו ואף זוכה לכבוד הראוי לו היא מנה של טרטר בקר, אבוקדו, תירס גילי, ליים, צ'ילי, פלפלים, צמחי תבלין, בתוך חטיפי אורז, וכל זה על גבי חלוקי נחל שחורים והרבה שואו (74 שקלים).

SegevArt - שנקר 16, הרצליה, 053-9443318

פארוק בשוק. גל איצקוביץ,
פארוק בשוק/גל איצקוביץ

פארוק בשוק, ת"א

במסעדה התוססת בשוק הפשפשים - פארוק בשוק - חשים את הקהל הצעיר והאנרגטי שלהם ומציעים מנה עם אבוקדו שניתן למצוא בדרך כלל בתפריט הספיישלים: סביצ'ה אבוקדו ומוסר עם עגבניות קצוצות, צנונית, פטרוזיליה, קוויאר בלסמי והכל עטוף ברצועות אבוקדו (63 שקלים).

פארוק בשוק - רבי נחמן 6, יפו, 053-9367445

משק יעקבס אגדת לחם. יח"צ גבינות משק יעקבס,
כריך אבוקדו באגדת לחם/יח"צ גבינות משק יעקבס

משק יעקבס - אגדת לחם

בבית הקפה של גבינות משק יעקבס - אגדת לחם במושב כפר הרא"ה בעמק חפר, מציעים מגוון כריכים מתוצרת הלחמים של אגדת לחם והגבינות של יעקבס, ושם בין הלחם המשובח לגבינה המעולה משתחל גם אבוקדו עסיסי - כי כריך האבוקדו הפופולרי חזר לתפריט לרגל העונה. הכריך מוגש בלחם צרפתי עם אריסה, גבינת לאבנה, גבינת פטה וכמובן אבוקדו (28 שקלים).

משק יעקבס - אגדת לחם, כפר הרא"ה, 04-6251266

פרש דה מרקט. אנטולי מיכאלו,
רשת פרש דה מרקט/אנטולי מיכאלו

פרש דה מרקט

פרש דה מרקט היא רשת חדשה, צאצאית של רשת פרש קיטשן הפועלת כבר 13 שנים. הרשת מונה מספר מסעדות בפריסה ארצית המשלבות ארבעה מטבחים שונים - איטלקי, ים-תיכוני, אסיאתי ובר קוקטיילים עם שייקים וקינוחים - כדי לפנות לכמה שיותר סוגי סועדים. המסעדות הראשונות נפתחו במתחם ביג קריית גת, מתחם "מול החוף וילג'" בחדרה ובמתחם G בכפר סבא ויש בתפריט כמה מנות שבהן מככב האבוקדו. אחת מהן היא סושי BOWL סשימי - מנה טרנדית של סושי מפורק ובה אורז סושי, קוביות טונה אדומה, פטריות שיטאקי, בטטה קריספית, אבוקדו, רוטב סויה, בצל ירוק ושומשום קלוי (47 שקלים).

פרש דה מרקט - דרך הדרום 3, קריית גת, 053-9369748; סניפים נוספים

בנדיקט. שרית גופן,
אגז בנדיקט עם אבוקדו/שרית גופן

בנדיקט

ברשת בנדיקט, המתמחה בארוחות בוקר מסביב לשעון ומרחבי העולם, אוהבים מאוד אבוקדו, וכך יוצא שהוא מככב בכמה מנות בתפריט. אחת המנות הפופולריות היא אגז בנדיקט אבוקדו הכוללת שתי ביצים עלומות ואבוקדו טרי על לחם דרום אפריקאי, רוטב הולנדייז ופלפל שאטה גרוס (69 שקלים).

רשת בנדיקט - לכל הסניפים

יוליה פריליק-ניב בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully