וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף הפעולה הכי מתוק של החורף

15.12.2019 / 13:40

גם השנה ייערך בגליל המערבי פסטיבל חורף עם כמה אטרקציות קולינריות שוות במיוחד, אם תחליטו לנסוע דרומה דווקא תוכלו ליהנות מסוף שבוע חורפי ומדברי עם הסועד הנודד, המעשנה בינוב תקיים ארוחה שחורה ומיוחדת, ובהרצליה משיקים ארוחת שבת מרוקאית, פותחים שבוע חורפי

קונדיטוריית נועלוש וגלידת בוזה. אנטולי מיכאלו,
קונדיטוריית נועלוש וגלידת בוזה בפסטיבל חורף גליל מערבי/אנטולי מיכאלו

מגוון אירועי קולינריה בפסטיבל חורף חגיגי, גליל מערבי

רגע לפני חנוכה וחג המולד, מתקיים בתאריכים 19-21 בדצמבר פסטיבל חורף זמן גליל מערבי 2019, שהוא סוף שבוע גדוש בשלל אירועים, החל מסדנאות אומנות ויצירה, סיורים מודרכים, תערוכות, מופעים מוזיקליים, ועד סיורים קולינריים, טעימות יין, וארוחות. הפסטיבל כולל שיתופי פעולה קולינריים מסקרנים כמו יובל (ג'וב) הר גיל, ממזקקת הגראפה ג'וליוס, שחובר אל הבשמנית אילה מוריאל, למפגש מיוחד המספר על הקשר ההיסטורי בין עולם האלכוהול לעולם הבשמים, וכולל התנסות ביצירת בשמים ומשקאות של המשתתפים. מסעדת לה פמפה תציע סעודת בשרים מעושנים עשירה לצד יינות מותאמים של יקב כישור. אוהבי המתוק, יוכלו להגיע למפגש בין קונדיטוריית נועלוש וגלידת בוזה שבו יגישו מאפים טריים ממולאים בגלידה. במסעדת אלומה בכפר תרשיחא המקושט לרגל החג יכינו ארוחת חג המולד מיוחדת עם תפריט המבוסס תוצרת מקומית. במסעדת אלמרסא בעכו העתיקה יקיימו ארוחת טעימות זוגית עשירה. נורית פורן תיקח את המבקרים לסיור קולינרי חורפי בעכו העתיקה. בכפר הדרוזי ג'ת תארח ג'נט לארוחה גלילית דרוזית אותנטית. במחלבת שירת רועים יקיימו מפגשים אישיים גבנית המחלבה לצד טעימות ועוד המון אירועים ומפגשים.

פסטיבל חורף זמן גליל מערבי, ימים חמישי עד שבת, 19-21 בדצמבר. פרטים נוספים והרשמה באתר זמן גליל מערבי.

סוף שבוע חורפי ומדברי עם הסועד הנודד, חאן ניצנה

הסועד הנודד. קרני סורסקי,
ארוחת שטח/קרני סורסקי

מפגש חורפי מדברי של הסועד הנודד ביום שישי ה-20 בדצמבר בחאן ניצנה ,על אחד הנחלים הגדולים והמרשימים בנגב. בתוכנית הגעה לקראת שקיעה בסיבות השעה 17:00, וב-18:30 תוגש סעודת שבת שלאחריה יהיו מדורה, שירים וניגונים ולינה במתחם המוסדר בשטח. בשבת בבוקר תוגש ארוחת בוקר כמיטב המסורת. ארוחת הערב תכלול מגוון ענק של מנות כמו לחמים ממולאים בחצילים או בראגו בשר; מסבחה עדשים; מוסאחן של קבב עם עגבניות ובצל; דגים עטופים בלחם בדואי נצלים ישירות בגחלים; צלעות טלה באסאדו; מעורב ירושלמי על פיתה מדברית; פסטה טבעונית בראגו פטריות ובזיליקום טרי; לזניה של תרד בר וחמציץ ועוד המון סלטים ומנות שמתאימות לילדים, קינוחים, אלכוהול ושתיה חמה. בבוקר תוגש ארוחת בוקר ישראלית כפרית של שקשוקה וסלט (340 שקלים לסועד, 250 לנוער, 220 לילד).

פרטים והרשמה באתר של הסועד הנודד

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

ארוחה שחורה במעשנה, ינוב

המעשנה בינוב. סיוון רושיאנו,
נתח לוהט מהלהבות במעשנה/סיוון רושיאנו

בלאק סנדיי במעשנה בינוב, ארוחה מיוחדת המוקדשת כולה לצבע השחור תתקיים ביום ראשון ה-22 בדצמבר עם תפריט מיוחד שיש בו הרבה שום שחור ונתחים שחורים מבחוץ ואדומים מפנים. הכוכב של הסעודה הוא העוף השחור - עוף בתערובת תבלינים שחלקה העיקרי שום שחור. החוויה במעשנה כוללת ריח אש גלויה ותערובות תבלינים, מוזיקה ברקע ושולחנות עמוסים נתחי בשר בעישון של בקר, טלה ואווז, בליווי הרבה אלכוהול ויינות בוטיק של יקבים מקומיים או כוסית ערק ביתי מתובל במלא טעמים כמו תאנים, קפה, קינמון, קוקוס ועוד (200 שקלים לסועד כולל קינוח לא כולל אלכוהול).

המעשנה, נתיב הזית 88 מושב ינוב, 09-8945118

תפריט חורף חדש בבקאפיקו הסיציליאנית, ת"א

באקפיקו. גל קולוג,
סלט חורף במטבח הסיציליאני של בקאפיקו/גל קולוג

תפריט חורף חדש במסעדת Beccafico שעושה מטבח סיציליאני בנווה צדק תל אביב. שף ליאור רוזן שצבר את ניסיונו במטבחי המסעדות שילה ונמל 24, יצר מנות חדשות כמו סשימי אינטיאס עם שקדים קלויים ותערובת דואה לצד סלט מרענן עם אבוקדו, בזיליקום, צ'ילי, צנונית וכוסברה (82 שקלים); שקדי עגל עם רוטב רומסקו וקרם פרש עם סלטון שאלוט, כוסברה, פומלה, צ'ילי, צנובר וגרידת לימון (86 שקלים); פילה אינטיאס עם מרק יוגורט חם, תבשיל ברוקולי, אפונה, שעועית ירוקה, צ'ילי שום, נענע ובזיליקום בציר דגים (125 שקלים); טורטליני לחי תוצרת בית עם שום, פטריות שימג'י וציר בקר (110 שקלים); סלט אנדיב תפוחים עם רוקולה, אנדיב צבעוני, חסה, פיסטוק, קריספי בטטה, צנונית ווינגרט רוטב תפוחים (64 שקלים) ועוד.

Beccafico, שבזי 49 נווה צדק תל אביב, 03-6021111

ארוחות שישי מרוקאיות בבראסרי דל בורגו, הרצליה

בראסרי דל בורגו. אסף קרלה,
טאג'ין של קוקוס מרוקאי בבראסרי דל בורגו/אסף קרלה

בראסרי דל בורגו, הבראסרי מול הים בהרצליה, משיק מסורת של ארוחות שישי בסגנון מרוקאי אותנטי שמתאים לחלוקה, ממש כמו ארוחה משפחתית של שישי. התפריט כולל מגוון סלטים מרוקאים, דג מרוקאי עם חלה של שבת ולחם פרנה מרוקאי, טאג'ין קוסקוס עם שזיפים ושקדים, בשר טלה וירקות, מרק חרירה ולסיום תה ועוגיות מרוקאיות (140 שקלים למבוגר, 60 שקלים לילד).

בראסרי Del Borgo, רמת ים 60 הרצליה (סמוך למלון דניאל), 09-7898181

חגיגת יום הולדת 16 ל-DUKE, חיפה

דיוק, Duke. אריק רובין,
חגיגת יום הולדת 16 ל-DUKE/אריק רובין

ב-Duke יחגגו ביום שני ה-16 בדצמבר יום הולדת 16 עם Cocktail party שיחל בשעה 21:00 ויימשך עד השעות הקטנות של הלילה. באירוע ישתתפו לולייני אש, DJ עם מוזיקה חיה, יחולקו מתנות ופינוקים, ויוגשו מנות ספיישל.

Duke, שדרות מוריה 107 חיפה, 04-8347282‏

אוכל מוכן של דוד ויוסף לארוחת שישי בביתכם, ת"א

בייקריה דוד ויוסף. אפיק גבאי,
תבשילים לקחת הביתה אצל דוד ויוסף/אפיק גבאי

השפים דודו אלמקיאס ויוסי שיטרית פתחו לאחרונה באינשטיין בולווארד ברמת אביב את הבייקריה- בית מאפה המבוסס על טאבון ולצידו מסעדת בשרים. מלבד מאפים, בורקסים, קרואסונים לחמים, ומאפי טאבון, מציעים שני השפים ארוחת שישי שלקוחות יכולים לקנות ולאסוף הביתה, או לשבת ולאכול במקום. בין המנות יש חמין לשבת, חריימה, קציצות בקר, קציצות דגים, תבשילים חמים וסלטים, כריכים ומתוקים.

בייקריה TLV, רחוב אינשטיין 10 תל אביב, כשר

קולקציית משקאות חמים חדשה בקפה גרג, כל הארץ

קפה גרג. דן פרץ,
משקה חם אוריאו/דן פרץ

רשת קפה גרג חוגגת חורף חם ומשיקה, בסניפיה ברחבי הארץ, מגוון משקאות חמים חדשים, בטעמים כמו
Sweet cookies, על בסיס חלב חם עם ממרח לוטוס, עוגיות אוראו, סירופ אייריש קרים וקצפת (28 שקלים); משקה מושחת על טהרת השוקולד עם חלב חם ופרלינים בתוספת משולש וופל בלגי וקצפת (28 שקלים); משקה חם על בסיס פיסטוק ושוקולד (28 שקלים); משקה חם על בסיס רימון ופירות יער (26 שקלים); Lovers tiramisu משקה טירימסו חם על בסיס אספרסו (28 שקלים).

בסניפי רשת קפה גרג ברחבי הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully